تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813404429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
براي حضور در جام كنفدراسيون آسيا
اسامي بازيكنان تيم ملي واليبال ايران اعلام شد

اعضاي كادرفني تيم ملي واليبال ايران يك روز پيش از سفر به تايلند براي شركت در نخستين دوره رقابت هاي جام كنفدراسيون واليبال آسيا اسامي بازيكنان اين تيم را اعلام كردند.
حسين معدني سرمربي تيم ملي واليبال پس از پايان تمرين صبح روز جمعه اين تيم با حذف نام محسن عندليب اسامي 12 بازيكن تيم ايران را به اين شرح اعلام كرد:
سعيد معروف، مهدي مهدوي، منصور زادون، محمد محمدكاظم، حمزه زريني، فرهاد نظري افشار، آرش كشاورزي، عليرضا نادي، محمد موسوي عراقي، جواد محمدنژادي، مجتبي عطار و احسن الله شيركوند.
نخستين دوره رقابت هاي جام كنفدراسيون واليبال آسيا (AVC) كاپ) از روز سي ام شهريورماه در شهر راچاسيماي تايلند و با شركت هشت تيم برتر قاره آسيا برگزار خواهد شد.
ايران در اين دوره از مسابقات با تيم هاي كره جنوبي، چين و تايلند هم گروه است.

محروميت سنگين براي 11 وزنه بردار دوپينگي بلغاري

دو نفر از يازده وزنه بردار دوپينگي بلغارستان كه پيش از شروع رقابت هاي المپيك 2008 پكن آزمايش دوپينگ آنها مثبت اعلام شده بود، مادام العمر و 9 نفر ديگر به مدت 4 سال از ورزش محروم شدند.
به گزارش ايلنا، اين 11 نفر در ماه ژوئن گذشته به دليل استفاده از ماده متاندينون از حضور در رقابت هاي المپيك بازماندند.
گئورگي ماركوف و آلن تساگائف كه آزمايش دوپينگ آنها براي دومين بار مثبت اعلام شده است تا پايان عمر از شركت در رقابت هاي ورزشي محروم شدند و 9 ورزشكار ديگر كه شامل 6 مرد و 3 زن هستند از سوي وزارت ورزش بلغارستان به 4 سال محروميت از ورزش محكوم شدند.
همچنين فدراسيون وزنه برداري بلغارستان به پرداخت جريمه 450 هزار دلاري به فدراسيون جهاني اين رشته محكوم شد.

تيم ملي واليبال نشسته ايران فيناليست شد
يك قدم تا مدال طلا

تيم ملي واليبال نشسته كشورمان با شكست روسيه راهي فينال بازي هاي پارالمپيك 2008 پكن شدند.
تيم ملي واليبال نشسته كشورمان ديروز در مرحله نيمه نهايي سيزدهمين دوره بازي هاي پارالمپيك موفق به شكست روسيه و صعود به مرحله نهايي اين رقابت ها شد.
ملي پوشان واليباليست كشورمان سه گيم ديدار مقابل روسيه را به ترتيب با برتري (25 بر 22)، (25 بر 13) و (25 بر 20) خود تمام كردند تا با پيروزي مقتدرانه 3 بر صفر راهي فينال بازي هاي پارالمپيك 2008 پكن شوند. اين ديدار در سالن دانشگاه كشاورزي پكن برگزار شد.
تيم ملي واليبال نشسته كشورمان كه با پيروزي مقابل تيم هاي ژاپن، برزيل و مصر و كسب 6 امتياز به عنوان تيم صدرنشين گروه خود به مرحله دوم بازي هاي پارالمپيك پكن راه يافته بود، دوشنبه اين هفته براي تصاحب عنوان نخست و مدال طلاي مسابقات به مصاف تيم بوسني - قهرمان رقابت هاي پارالمپيك 2004 آتن - مي رود.
ديدار تيم هاي ايران و بوسني ساعت 18 در سالن دانشگاه كشاورزي پكن برگزارمي شود. تيم واليبال نشسته كشورمان تاكنون چهار عنوان قهرماني بازي هاي پارالمپيك پكن را از آن خود كرده است.

باشگاه سايپا از بازيكن نامدار كروفچي تقدير مي كند
تنديس طلايي پا و توپ تقديم به ريوالدو

باشگاه سايپا در جريان بازي اين تيم مقابل كروفچي ازبكستان از «ريوالدو» بازيكن برزيلي حريف تقدير مي كند.
باشگاه سايپا در نظر دارد تا در بين دو نيمه ديدار تيم هاي سايپا و كروفچي كه بيست و هفتم شهريورماه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود، از «ريوالدو» برزيلي تقدير كند.
سايپا با اهداي تنديس با طرح كفش و توپ فوتبال ساخته شده از چوب و فلز به رنگ طلايي از ريوالدو قدرداني مي كند، بر سطح اين تنديس اين نوشته نقش بسته است: «تقديم به ريوالدو، يكي از بهترين بازيكنان جهان به مناسبت حضورش در مسابقه ليگ قهرمانان آسيا و بازيكني كه طرفداران بيشمارش را در ايران به خاطر مهارت ها و بازي جوانمردانه اش شادمان ساخته است.»
اين تنديس را ابراهيم صادقي كاپيتان تيم سايپا به ريوالدو اهدا مي كند.
ريوالدو سابقه بازي در ديپورتيولاكرونيا و بارسلونا اسپانيا، آث ميلان ايتاليا و المپياكوس يونان را دارد. او كه سابقه 86 بازي ملي را دارد تاكنون موفق به زدن 36 گل شده است وهمراه با برزيل عنوان قهرماني جام جهاني 2002 كره جنوبي و ژاپن را به دست آورده است.
ريوالدو در سال 1999 به عنوان بهترين بازيكن جهان و اروپا انتخاب شد.

لفته حميدي به تيم الرمس امارات پيوست

لفته حميدي، بازيكن سابق تيم فولاد خوزستان به تيم دسته دومي الرمس امارات پيوست. حميدي با قراردادي يك ساله كه هنوز مبلغ نهايي آن معلوم نشده است، تيم الرمس را در مسابقات فصل جديد ليگ دسته دوم امارات همراهي خواهد كرد. اين بازيكن ايراني، سابقه بازي در تيم هاي فولاد خوزستان و پاس را در كارنامه اش دارد.

شايد پرسپوليس از ليگ برتر كناره گيري كند

سخنگوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس تهران گفت: براي آرامش هواداران و بازيكنان احتمال دارد تصميم به كناره گيري از ليگ برتر بگيريم.
مجيد فرخزادي در گفت و گو با فارس، در خصوص بازي مقابل مس كرمان اظهار داشت: مانند دو بازي گذشته باز هم حق پرسپوليس تضييع شد و اين بار باخت را مقابل اسممان رقم زدند. متاسفم كه تماشاگران بايد پس از افطار راهي ورزشگاه شوند و اين ناداوري ها را ببينند.
وي ادامه داد: با اين شرايط شايد در چند روز آينده نامه اي به سازمان ليگ بنويسم و بخاطر آرامش هواداران و بازيكنان و براي حضور موفق در ليگ قهرمانان آسيا، از ليگ برتر كنار بكشيم. سخنگوي هيات مديره پرسپوليس خاطرنشان كرد: براي اين فوتبال و پرسپوليس كه داوران در حال از بين بردن آن هستند متاسفم. صداي ما نيز به هيچ جايي نمي رسد.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن