تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815651638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معصومه ابتكار: جامعه خاتمي را به صداقت و كروبي را به صراحت مي شناسد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: معصومه ابتكار: جامعه خاتمي را به صداقت و كروبي را به صراحت مي شناسد
معاون رئيس دولت اصلاحات گفت: بسياري از بزرگان و جريان هايي كه متوجه حساسيت و خطرهاي پيش روي جامعه ايران شده اند خواهان تغيير شرايط فعلي در جهت حفظ اصول انقلاب و تقويت اعتماد و باورهاي عمومي مردم به نظام هستند.
معصومه ابتكار در گفت وگو با "ايلنا"، افزود: در شرايط فعلي مردم احساس مي كنند مسوولان اجرايي بايد پاسخگوي وعده ها و قول هايي كه به مردم داده اند، باشند و در عمل نسبت به اين وعده ها پايبندي بيشتري نشان دهند. ابتكار با اشاره به برخي شبهه پراكني ها درباره اختلاف ميان مهدي كروبي و سيد محمد خاتمي گفت: جامعه ايران كروبي و خاتمي را به خوبي مي شناسد و از دوران مسووليت آنها به نيكي ياد مي كند.
وي افزود: ذهنيت مثبت نسبت به خاتمي و كروبي وقتي پررنگ تر مي شود كه مردم وعده هاي بلند بالايي را كه در حال حاضر داده مي شود، اما محقق نمي شود را با دوران مسووليت اين دو بزرگوار مقايسه مي كنند.
ابتكار تصريح كرد: مردم به خوبي تفاوت ها را تشخيص مي دهند. جامعه آقاي خاتمي را سياستمداري صادق، با انصاف و به عنوان شخصيتي صاحب اعتدال در منش و داراي توان قوي براي ايجاد انگيزه در مردم و برقراري ارتباط خوب با جوانان مي شناسد.
وي افزود: صراحت كروبي در دوران رياستش بر مجلس و تلاشي كه ايشان براي وحدت ميان گروه ها از خود نشان داده است از كروبي چهره اي تاثيرگذار به نمايش گذاشته است.
معاون رئيس جمهور سابق كشومان تاكيد كرد: وقتي فرصت مقايسه ميان مسوولان فعلي با مسوولان دوران گذشته پيش مي آيد بسياري از حسن ها به قدري بديهي است كه احتياجي به گفتن ندارد.
ابتكار گفت: با اين ارزيابي ها بعيد است عليرغم تلاش هايي كه براي مقابل هم قرار دادن خاتمي و كروبي مي شود اين دو بزرگوار و ساير بزرگان مقابل هم قرار بگيرند.
وي تاكيد كرد: براي انتخابات رياست جمهوري آينده همه بزرگان به شور خواهند نشست و يك تصميم منطقي به نفع مصالح ملي و عمومي كشور خواهند گرفت.
ابتكار اظهار داشت: امروز بسياري از بزرگان احساس مي كنند ارزش ها نه تنها در حرف و گفتار بلكه در عمل بايد احيا» و تقويت شود و با يك رويكرد اصلاح طلبانه از درون نظام بسياري از رفتارها كه عملا با شعارها و ارزش ها مغايرت دارد، تصحيح گردد.
رئيس سابق سازمان حفاظت از محيط زيست با بيان اينكه با توجه به درستي اصول و ارزش ها شعار پايبندي به آنها را همه كس سر مي دهد اما مهم عمل كردن به آنهاست، افزود: سوالي كه جامعه ايران در انتخابات آتي بايد به آن پاسخ دهد اين است كه چه كسي در عمل توانست اصول را محقق كند و با ادعا و هزينه كمتر ضمن پايبندي به اصول، اعتماد مردم را كه سرمايه اصلي نظام است حفظ و تقويت كند.
ابتكار با تاكيد بر نيازمندي كشور به يك رويكرد ملي در انتخابات آتي تصريح كرد: بعيد مي دانم در چنين شرايطي بزرگان از جمله آقايان خاتمي و كروبي در مقابل يكديگر بايستند.
ابتكار در بخش ديگري از مصاحبه خود " با بيان اينكه بخشي از كارآمدي نظام به اخلاق سياسي باز مي گردد از تخريب شخصيت ها و نبودن رواداري و تسامح در ميان مسوولان انتقاد كرد و گفت: عده اي از آقاي خاتمي در دوران رياست جمهوريش انتقاد كردند كه راه قدرت را خوب درك نكرد و نتوانست از پشتوانه عظيم مردمي استفاده كند و خودش را در چارچوب قوانين و مقررات پايبند كرد..
وي تصريح كرد: متاسفانه امروز در حالي كه پرچم اصولگرايي كاملا برافراشته است و هيچ بهانه اي وجود ندارد تا آقايان ادعاي خود را درباره اصولگرا بودن اثبات كنند، بخشي از اين جريان در ذيل پرچم اصولگرايي در عمل بسياري از اصول را زير سوال مي بردمعاون رئيس دولت اصلاحات با ذكر حديث "افضل سياست الصداقت" از حضرت علي (ع)- صداقت از سياست برتر است -گفت: امثال اين حديث را نه بسيار شنيده ايم و نه بسيار گفته اند زيرا ما در حال تجربه كردن سياست با انواع روش ها و شيوه هايي هستيم كه صادقانه نيستند.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن