تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813238100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان رضوي:سند توسعه استان بر مبناي برنامه پنجم بازنگري شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار خراسان رضوي:سند توسعه استان بر مبناي برنامه پنجم بازنگري شود
استاندار خراسان رضوي بر ضرورت بازنگري در سند توسعه استان و شهرستان ها بر مبناي سياست هاي برنامه پنجم توسعه كشور تاكيد كرد.


محمد جواد محمدي زاده روز شنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان افزود : فضاي حاكم بر برنامه پنجم توسعه فضاي دين مداري و مبتني بر مباني اعتقادي و در جهت گسترش فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي است.
وي با بيان اين كه برنامه پنجم توسعه تفاوت هاي شاخصي با برنامه چهارم توسعه دارد، گفت : همچنين براي همه فعاليت ها در برنامه پنجم يك الحاقيه و افق فرهنگي هم ديده شده است.
وي افزود : انقلاب ما يك انقلاب فرهنگي است و ضرورت دارد تا هر فعاليتي در حوزه هاي مختلف اجتماعي، سياسي و اقتصادي بار مثبت فرهنگي براي كشور داشته باشد و اين امر در همه بخش هاي برنامه پنجم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.
وي اظهار داشت:از سوي ديگر دولت نهم طي عملكرد خود ثابت كرده كه اعتقاد راسخي به نظام، انقلاب، جايگاه و موقعيت ولايت فقيه دارد و اين شاخصه در همه فعاليت هاي آن و بند بند سياست هاي برنامه پنجم بارز است.
محمدي زاده همچنين عدالت را پايه و اساس همه برنامه هاي دولت به ويژه برنامه پنجم توسعه خواند و گفت : تمركززدايي، كاهش اتلاف منابع و استفاده حداكثري از اين منابع از ديگر مباحثي است كه در برنامه پنجم توسعه كشور مورد توجه قرار گرفته است.
وي گفت: اين اصول، سياست ها و جهت گيري هاي ما را به سمت يك منشور كامل و جامع مديريت كشور در پنج سال آينده مي برد و اين امر يك فرصت مناسب براي ماست.
استاندار با بيان اينكه بازمهندسي سند توسعه شهرستان هاي استان بر اساس مطالعات آمايشي و روح كلي برنامه توسعه پنجم ضروري است گفت: روح كلي حاكم بر برنامه پنجم توسعه، جهت گيري هاي اعتقادي، ديني، فرهنگي و اجتماعي نظام است.
رييس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان بر لزوم دقت كافي و بررسي جامع در برنامه پنجم توسعه استان تاكيد كرد.
وي گفت : شوراي برنامه ريزي و توسعه استان بازوي كارشناسي قدرتمندي است كه بايد اطلاعات دقيق را براي تصميم گيران و مسوولان ارائه كند.
محمدي زاده بر لزوم مبنا قرار دادن شاخص هاي برنامه پنجم توسعه در تمامي بخش ها تاكيد كرد و افزود: بايد برنامه ريزي هاي مربوط به بودجه استان هم بر اساس شاخص هاي برنامه پنجم توسعه شكل گيرد.
وي بيان كرد: بايد در بحث افزايش راندمان و مساله بهره وري كه در بسته دولت و سياست هاي مجمع تشخيص مصلحت در برنامه پنجم عنوان شده با اولويت بالاتري برنامه ريزي كنيم.
استاندار با بيان اينكه خراسان رضوي يك ايران كوچك است و بايد براي توسعه در همه بخش هاي آن برنامه ريزي صورت گيرد،افزود : اين استان با توان كارشناسي كه در دستگاه هاي اجرايي خود دارد بي ترديد منشا اثرگذاري در سطح كشور خواهد بود.
وي گفت: هم اينك نرخ بيكاري در استان زير هفت درصد است و بايد براي حفظ اين رقم در برنامه پنجم توسعه تلاش كرد.
ك/2 2713/662/659 شماره 762 ساعت 17:09 تمام
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن