تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819029070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكست جلسات اعضاي فراكسيونهاي پارلمان درباره انتخابات شوراهاي استاني


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: شكست جلسات اعضاي فراكسيونهاي پارلمان درباره انتخابات شوراهاي استاني
بغداد / واحد مركزي خبر / سياسي 87/6/23

يك نماينده پارلمان عراق گفت : جلسات سه روز گذشته مسئولان فراكسيونها درباره كركوك با شكست مواجه شده است.
خبرگزاري ايبا عراق به نقل از اسامه نجيفي رئيس فراكسيون العراقيه در پارلمان نوشت:جلسات فشرده سه روز گذشته سران فراكسيونهاي پارلماني به رياست محمود مشهداني براي رسيدن به يك راه حل توافقي در خصوص انتخابات كركوك با شكست مواجه شد.
اين نماينده پارلمان گفت : اعراب و تركمن ها خواهان اعتماد بر ماده بيست و چهار قانون اساسي براي تقسيم پست هاي دولتي و محلي كركوك بين اقوام اين استان به طور مساوي هستند در حاليكه كردها معتقدند بايد نظر نماينده سازمان ملل در خصوص تعويق انتخابات كركوك تا رسيدن به يك راه حل توافقي براي اجراي ماده صد و چهل قانون اساسي در اولويت قرار گيرد.
نجيفي افزود : شوراي رياست جمهوري عراق مصوبه پارلمان را درباره انتخابات شوراهاي استاني رد كرد . اعضاي پارلمان قصد دارند همان مصوبه ملغي شده را به شوراي رياست جمهوري ارسال كنند تا خود اين شورا به دنبال راه چاره باشد.
انتخابات كركوك همچنان به عنوان بزرگترين مشكل پارلمان عراق محسوب مي شود كه در سه ماه گذشته به دليل اختلاف نظر گروههاي مختلف هنوز به تصويب نرسيده است.
كميسارياي عالي انتخابات عراق نيز اعلام كرده است چنانچه تا قبل از پايان نيمه ماه جاري قانون انتخابات در پارلمان تصويب نشود برگزاري انتخابات در سال جاري ميلادي غير ممكن خواهد بود .
در همين خصوص باسم شريف رئيس فراكسيون حزب فضيلت اسلامي نيز گفت : اگر انتخابات شوراهاي استاني در سال كنوني برگزار نشود اين مساله براي انتخابات پارلماني سال دو هزار و ده نيز مشكل افرين خواهد بود .
124/ 280/
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن