تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816172583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقد جدی بر صدا و سیما - پرستاری که پرستاری بلد نیست


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: sedavasima-gheflat-vavp.jpg]

______________

با این که جهان امروز پیچیدگی هایی دارد، اما میتوان آن را تبیین و دسته بندی کرد.
اگر در جامعه و یا جهان یک بیماری خطرناک شیوع یابد، وزارت بهداشت یک جامعه و یا یک نهاد بین المللی، دستور رسیدگی به بیماری راخواهد داد. در این میان پزشکان جامعه دست به کار خواهد شد و مشکل را با راهکارهای موجود برطف خواهند کرد.
حال یک بیمارستان را فرض کنید که در آن پزشکان دارو تجویز میکنند و پرستاران آن دارو ها و دستورات را به درستی اعمال میکنند در این حال مشکلی پیش نمیآید ولی در این فرایند اگر یکی از عوامل نتوانند وظیفه ی خود را به خوبی اعمال کنند؛ نتیجه ی کار مسلما بهبود نیافتن فرد بیمار است اما بیماری ها تنها خاصه بدن و به تعبیر خاص مسائل مادی نیست بلکه ساحت وجودی ما، روح نیز میتواند مریض شود هماطور که خداوند در آیات مختلف قرآن از عبارت "قلوب مریض" یاد کرده است. اما آیا در جهان وزارت بهداشت روح نیز وجود دارد؟
میتواند گفت به طور سازمان یافته این وزارت بهداشت حتی در ایران وجود ندارد. ولی در هر جامعه ای یک درمانگاه یا یک بیمارستان وجود دارد که هدف آن جلوگیری از هجوم دیگر ملل به روح و بنیان های فکری آن ملت است این بیمارستان همان اساس حکومت در هر جامعه ایست. همان طور که در مثال پزشک و پرستار اگر یک عامل ناکارامد باشد؛ بیمار بهبود نخواهد یافت. در این فرض هم پزشک و پرستاری فرض میشود که ناکارامدی آن هم قاعدتا همان پیامد فرض اول را خواهد داشت.
در جامعه و جهان افرادی که برنامه سیر کشور به جلو طرح ریزی میکنند حکم پزشک برای جامعه را خواهد داشت . و نهاد هایی که این طرح را به عمل میرسانند پرستار جامعه تلقی میشود .
در این مطلب تنها میخواهیم شیوه ی عمل یکی از بزرگ ترین پرستاران کشور از دید استراتِژیک را مورد انتقاد قرار دهیم . از نظر عقلی استراتژیست ها در هر کشور حکم پزشک متخصص بیماری های فرهنگی و نهاد هایی که باید این استراتژی را به نقطه عمل برسانند حکم پرستار را دارند .
این پرستار در کشور ما سازمان صدا و سیماست. این سازمان یکی از بزرگ ترین سازمان ها در امر اطلاع رسانی است. حال فرض کنید این پرستار بخواهد خودسر عمل کند . یا از دستورات پزشک فرهنگی جامعه تبعیت نکند . در این هنگام فاجعه ای رخ میدهد. و جامعه به جای آن که بهبود یابد بیمار میشود.
حال از خانه به بیرون نگاه کنید . صبر کنید چرا به بیرون خانه ؟ سرتان را برگردنید و به اعضای خانواده خود نگاهی بیندازید آیا پسر یا برادر خانواده شما درگیر اعتیاد است یا این که وضعیت پوشش نامناسبی دارد؟ آیا دختر یا خواهر خانواده شما درگیر چنین مسائلی است و آیا همسر یا پدر و مادر شما نیز دچار این مشکلات اند؟ چرا آنان بیمارند ؟ درست است که عوامل بسیاری عامل این بیماری اند اما یکی از بزرگ ترین علل این بیماری با کمال تاسف بزرگ ترین پرستار فرهنگی جامعه است.
حال یک بیماری را بررسی میکنیم:
بیماری پوشش بد در میان جوانان. واقعا پوشش بد، یک بیماری است ؟ چیزی که در جهان غرب یکی از مبناهای آزادی است . اگر پسر و دختری پوشش خود را رعایت نکنند؛ چه میشود؟ به فساد افتادن این دو یکی از دلایل بیماری بودن این وضع است . اما چرا باید جوانان پوشش نا متارفی داشته باشند؟ پوششی که نه اسلام آن را میپذیرد و نه ایران باستان . ایران باستانی که برخی سنگ آن را به سینه میزنند، نیز پوشش زنان و مردان این گونه نبوده است . یکی از دلایل پذریفتن دین اسلام همین عامل بود. که ایرانیان نیز پوشش ها را رعایت میکردند. و از این رو حتی یک زن نیز در کتیبه های باستانی ایران وجود ندارد.
اما عامل این بیماری تحت تاثیر قرار گرفتن جوانان از شبکه های ضد انسانی ماهواره ای و شبکه های ضد ایرانی فارسی زبان است . که تحت حمایت صهیونیزم جهانی قرار دارد . ولی سوال ما اینجاست که چرا باید این جوانان به سوی این شبکه ها و برنامه ها بروند. مگر ما کشور ما هم دارای شبکه های تلویزیونی نیست ؟ پس چرا جوانان ما باید سراغ این پرستاری برود که قصد کشتنش را دارد! ما مگر چگونه عمل کردیم که این فرد به سوی بیگانگان رفته است ؟
برای حل این مشکل شاید گمان کنید که باید ما هم مانند شبکه های ماهواره ای عمل کنیم تا بتوانیم جوانان خود را جذب کنیم . این همان اشتباهی است که صدا و سیما انجام داد . این عمل یعنی ترویج بیماری به روش مشروع در جامعه. با دست خودمان، افراد را بیمار میکنیم. و از این روست که می بینیم در چند سال گذشته از سازمان صدا و سیما برنامه هایی پخش میشود که بعضا گمان میکنیم که تلویزیون در حال پخش برنامه های شبکه های ماهواره است. تهاجم نرم دشمن به حدی شدید بوده که در چند سال گذشته تفاوت های چندانی بین ظاهر بازیگران،موسیقی های متن و فیلم نامه ها نمی بینیم . مثلا در یک سریال ضد ایرانی که از شبکه های فارسی زبان غرب پخش میشد از بین بردن حریم خانواده ، محرم و نامحرم و رواج بی بند و باری مد نظر است.
و در یک سریال ایرانی به نام "ساختمان پزشکان" نیز همین اتفاق می افتد . سریالی که نه تنها صدای ما را درآورد بلکه بسیاری از سایت های مطرح کشور نیز علیه آن نقد ها نوشتند. بنابراین کجاست درک این سازمان که جلوی پخش آن را بگیرد. یا حتی آنقدر کارشناسان این سازمان غافل و بی اطلاع اند که درک نمیکنند که نباید امثال این برنامه ها و سریال ها از رسانه ملی پخش شود.
پس عزیزان صدا و سیمایی آیا گمان نمیکنید که شما خود بیماری را وارد کشور کرده اید ؟ برخی اقدامات این عزیزان تا حدی عجیب است که هرگز نمیتوان آن را درک کرد مثلا نمایش فیلم نارنیا 1 در چند سال گذشته دقیقا در نیمه شعبان. اگر آگاه باشید نارنیا یک فیلم آخرالزمانی در حوزه موعود غربی و شیطان است چرا این فیلم باید دقیقا در نیمه شیعبان که سالروز تولد موعود شیعیان است پخش شود؟ یا مثلا چرا باید 3گانه ارباب حلقه ها که باز هم مانند نارنیا همان خط را دنبال میکند بارها و بارها از رسانه ملی پخش شود؟ جدا تا کی میخواهیم به واردات بیماری ادامه دهیم ؟
چرا برنامه ها و موسیقی هایی از رسانه ملی پخش میشود که حدود 10 سال پیش که این ها اندک بود استراتژیست ارشد بنگاه رند آمریکا یعنی فرانسیس فکویاما، از اشاعه آن به عنوان یکی از عوامل نابودی جمهوری اسلامی یاد کرد.
دل ما محققین آخرالزمان شناس از شما تا حدی پراست که اگر بخواهیم بنویسیم باید چند سال صبر کنید تا به اتمام برسد .اما عزیزان، حال شما از دو گروه بیشتر نیست این را بسیار روشن میگوییم :
یا شما خائن اید و افرادی در این سازمان نفوذ کرده اند که هدف آن نابودی اسلام و جمهوری اسلامی ایست و یا آنقدر غافل هستید که دوران را درک نمیکنید. عزیزانی که سیاست کلی صداو سیما در دست شماست پیامد خیانت و غفلت هر دویکی است . بنابراین در هر دوحالت دشمن سود میبرد . ما هم هرگز شما را خائن فرض نمیکنیم . اما در نظر داشته باشید که رهبر عزیز ما حضرت امام خامنه ای چند ماه پیش فرمودند که غفلت در مسائل سیاسی گاه به معنای خیانت است و از آنجایی که عمل شما نیز پیامد ها و سیر سیاسی دارد شامل آن میشود.
پس دوستان این متن اتمام حجت ما، رسانه دار کوچک با شما ابر رسانه ی کشور بود. اگر ما همچنان این روند را مشاهده کنیم روشن تر از گذشته و با بررسی صلاح جامعه و نظام، نقد هایی جدی تر خواهیم نوشت . سابقه ی ما نشان داده این نقد ها در جامعه اثر گذار بوده هرچند که مطالب ما همیشه در این جا منتشر نمیشود اما از این به بعد نقد های جدی بر صدا و سیما و سیر بیمار گونه آن در این جا هم منتشر میشود.
امیدواریم همه ما دوران را درک کنیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن