تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه‌ترين شماره فصلنامه «حوزه و دانشگاه» بر پيشخوان مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: تازه‌ترين شماره فصلنامه «حوزه و دانشگاه» بر پيشخوان مطبوعات
گروه ادب: پنجاه‌و‌سومين شماره فصل‌نامه علوم انساني ـ اجتماعي ـ علمي و تخصصي «حوزه و دانشگاه» به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) «فلسفه و روش‌شناسي مديريت»، «مباني فلسفي مطالعات سازماني در چهار پارادايم »، «هم‌سازي شيوه‌هاي كمي و كيفي در پژوهش‌هاي سازماني»، «تبيين فلسفي از رويكرد مكانيكي و آشوب در تئوري سازمان»، «مقدمه‌اي بر هرمنوتيك در قلمرو شناخت سازمان و مديريت»، «شناخت سازمان با رويكرد استعاره‌اي»، «مرز‌شناسي حوزه‌ي اخلاق سازمان و مديريت»، «رويكرد‌هاي مديريت اسلامي، رويكرد تجربي» مطالبي است كه در اين شماره از فصل‌نامه حوزه و دانشگاه به چاپ رسيده است.

در بخشي از مقاله «رويكرد‌هاي مديريت اسلامي، رويكرد تجربي» چنين آمده است: «از جمله مسائلي كه در ارتباط با ماهيت اسلامي حكومت و نظام اسلامي، بايد مورد توجه قرار گيرد، مديريت است؛ چه اين كه حكومت، اسلامي باشد يا غير اسلامي، قطعاً يكي از جلوه‌هاي تفاوت را بايد در زمينه مديريت جست‌وجو نمود... در تبيين مفهوم مديريت اسلامي از سوي انديشمندان نظام اسلامي و نيز نهادهاي مختلف، قدم‌هاي مهمي برداشته شده، اما به رغم همه تلاش‌هاي صورت گرفته، تا رسيدن به جايگاه مطلوب و شايسته، فاصله زيادي داريم و كاستي‌ها و كمبود‌هاي زيادي وجود دارد».

فهرست مقالات حوزه و دانشگاه از تابستان 1385 ، خلاصه مقالات به عربي و خلاصه مقالات به انگليسي از ويژگي‌هاي ديگر اين فصل‌نامه است.

«حبيب ابراهيم‌پور»، «دكتر رضا نجاري»، «دكتر حسن دانايي‌فرد»، «ابوالفضل گاييني»، «سيد‌محمد‌حسين هاشميان»، «دكتر سيد‌مهدي الواني»، «محمد‌حسين رحمتي»، «دكتر علي‌نقي اميري» از نويسندگان اين فصلنامه است.

اين فصل‌نامه در 175 صفحه و شمارگان 1500نسخه به قيمت 800 تومان به سردبيري «عليرضا اعرافي» به چاپ رسيده است.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 857]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن