تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815354722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه دين و انديشه/تكرار عمره در ماه رمضان مخالف سنت نبوي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه دين و انديشه/تكرار عمره در ماه رمضان مخالف سنت نبوي است
خبرگزاري مهر - گروه دين و انديشه: روزانه اخبار بسياري منتشر مي‌شوند كه قابليت پرداخت كامل ندارند اما از آنجا كه وظيفه يك رسانه اطلاع‌رساني است گروه دين و انديشه خبرگزاري مهر اين حق را براي مخاطبان قائل است كه در جريان اين اطلاعات قرار گيرند. از اين رو برخي از آنها در قالب خبر كوتاه منعكس مي‌شوند.

عبيكان: تكرار عمره در ماه رمضان مخالف سنت نبوي است

شيخ عبدالمحسن بن ناصر عبيكان مشاور قضايي وزارت دادگستري عربستان اعلام كرد: تكرار حج عمره در ماه مبارك رمضان مخالف سنت نبوي است، به استثناي كساني كه از كشورهاي دور به عربستان سفر كرده اند و مي خواهند به نيابت از پدر يا مادر خود حج به جا آورند. به طوري كه عمره پيامبر اكرم (ص) نيز با فاصله انجام مي گرفت. اين در حالي است كه برخي از استادان فقه عربستان تكرار را جايز دانسته و عدم انجام آن را ممانعت از شلوغي و ايجاد فرصت براي كساني خواندند كه تاكنون حج عمره به جا نياوردند.

حضور 110 هزار نمازگزار در دومين جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصي

حدود 110 هزار نمازگزار فلسطيني با وجود موانع رژيم اشغالگر اسرائيل دومين نماز جمعه ماه مبارك رمضان را در مسجدالاقصي اقامه كردند. صهيونيستها از صبح زود تدابير شديد امنيتي و نظامي را بر وروديهاي شهر قدس افزايش دادند. اما نمازگزاران از شهر قدس و روستاهاي اطراف و از نوار غربي به مسجدالاقصي آمدند كه با بازرسي دقيق زائران و بستن شهر قدس مقابل اتومبيلها روبه رو شدند.

جلسه ويژه بررسي ناآرامي هاي اخير تبت به دستور دالايي لاما

دالايي لاما خواستار برگزاري جلسه ويژه اي با حضور تبتي هاي معزول شده در ماه نوامبر يا دسامبر شد تا ناآراميهاي سياسي اخير در تبت را مورد بحث و بررسي قرار دهند. سخنگوي پارلمان معزول شده تبت گفت كه مقامات تبتي روز دوشنبه ديدار مي كنند تا جزئيات اين ديدار را كه مورد درخواست رهبر معنوي خود، دالايي لاما بوده را تعيين كنند.

برگزاري همايش عمومي كليساي متوديست در مالزي

كليساي متودست مالزي درنظر دارد از روز دوشنبه 15 سپتامبر( 25 شهريور) تا روز شنبه 20 سپتامبر(30 شهريور) همايش عمومي كليساي خود را كه هر چهارسال يكبار برگزار مي شود در اين كشور برگزار كرده و به بررسي رشد و توسعه كليسا و پرسشهاي مربوط به نقش كليسا در جامعه و ساخت ملت بپردازد.

رهبران آئين سيك در آمريكا خواستار آموزش نيروي پليس شدند

رهبران جامعه سيك در آمريكا خواستار آموزش نيورهاي پليس درباره آيين خود شدند چرا كه پس از حملات يازدهم سپتامبر اين گروه ديني اغلب به علت پوشش خاص خود مورد هدف حملات نژاد پرستانه عده اي از افراد متعصب قرار گرفتند. رئيس يكي از دفاتر تازه تأسيس سيك در نيويورك اعلام كرد كه افراد بسيار معدودي مي دانند كه سيكها چه افرادي هستند.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن