تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح شكوفايي جلوه‌هاي اخلاق متعالي در آستان قدس رضوي اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طرح شكوفايي جلوه‌هاي اخلاق متعالي در آستان قدس رضوي اجرا مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير مركز آموزش ضمن خدمت آستان قدس رضوي از اجراي طرح شكوفايي جلوه‌هاي اخلاق متعالي در خانواده رضوي خبر داد.


احمد ياراحمدي در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد افزود: اين طرح در راستاي تحقق سند چشم انداز 20 ساله آستان قدس در شاخه فرهنگي اجتماعي و بحث آموزش در اين شاخه است.
وي عنوان كرد: براي تحقق برنامه چشم انداز توجه به نيروي انساني و كارآمدسازي او در همه ابعاد كاري، فكري، نگرشي، عقيدتي و ... لازم است كه در اين راستا طرح شكوفايي جلوه‌هاي اخلاق متعالي در خانواده رضوي به تصويب رسيد.
وي گفت: آستان قدس در گذشته يك سري برنامه‌ها و همايش هايي براي كاركنان و خانواده هاي خود به صورت موردي برگزار مي‌كرد كه با توجه به تحقق سند چشم انداز، تمام آن برنامه ها در قالب طرح شكوفايي جلوه هاي اخلاق متعالي در خانواده رضوي قرار گرفت كه در آن علاوه بر كاركنان و خانواده هاي آنها مديران و روساي موسسات و ادارات را نيز زير پوشش مي دهد.
وي با بيان اينكه قسمتي از اين طرح با برنامه‌هاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان خانواده رضوي انجام شد، اظهار داشت: طرح غني سازي اوقات فراغت كه چند سال است توسط آستان قدس با توجه به نياز دانش آموزان برگزار مي شود، امسال متنوع تر از سال‌هاي قبل به انجام رسيد.
ياراحمدي عنوان كرد: قصد ما اين است كه برنامه غني سازي اوقات فراغت را در طول سال تحصيلي ادامه داده و با برگزاري دوره‌هاي آموزشي نحوه خلق موضوع، نوآوري و ... روحيه پژوهشگري و كنجكاوي آنها را برانگيخته كرده تا دانش آموزان بتوانند از اين روحيه در محيط تحصيل و زندگي در برخورد با مسائل استفاده كنند.
مدير مركز آموزش ضمن خدمت آستان قدس رضوي، بخش ديگري از اجراي طرح شكوفايي جلوه‌هاي اخلاق متعالي در خانواده رضوي را شامل كارگاه هاي آموزشي دانست و گفت: اولويت در اين بخش براي مديران و روساي ادارات و خانواده هاي آنها بوده كه شامل بحث هاي روانشناختي و مهارت هاي زندگي و معارف ديني است.
انتهاي پيام/م
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن