تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريسمان ‌باز در ‌جشنواره فيلم لندن


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ريسمان ‌باز در ‌جشنواره فيلم لندن
فيلم سينمايي "ريسمان باز" به كارگرداني مهرشاد كارخاني در بخش سينماي جهان پنجاه و دومين جشنواره فيلم لندن به نمايش درمي‌آيد.
فيلم سينمايي "ريسمان باز" به كارگرداني مهرشاد كارخاني در بخش سينماي جهان پنجاه و دومين جشنواره فيلم لندن به نمايش درمي‌آيد. ورايتي اعلام كرد دومين فيلم كارخاني داستان دو مرد است كه براي رساندن يك گاو به صاحبش از جنوب به شمال شهر تهران مي‌روند. پژمان بازغي و بابك حميديان در "ريسمان باز" را بازي مي‌كنند كه 22 اكتبر (اول آبان) در بخش سينماي جهان جشنواره لندن پخش مي‌شود. "گناه من" فيلم اول كارخاني هنوز اكران نشده است.
"بيروت شهر بي‌دفاع" سمير حبشي از لبنان، فيلم هندي "فراق" به كارگرداني و با بازي نانديتا داس، "خداحافظ سولو" رامين بحراني از آمريكا،"تولد ليلا" رشيد مشهراوي فيلمساز فلسطيني، "رامچاند پاكستاني" به كارگرداني مهرين جبار، "نمك اين دريا" آن‌ماري جاسر فيلمساز فلسطيني و فيلم اتيوپيايي "شبنم" به كارگرداني هايلي جريما از ديگر فيلم‌هاي بخش سينماي جهان هستند
فيلم زندگينامه‌اي "دبليو" اليور استون درباره جرج بوش رئيس جمهور آمريكا، "چه" استيون سودربرگ با موضوع ارنستو "چه" گوارا انقلابي نامدار آرژانتيني و "مايه آرامش" مارك فورستر، جديدترين فيلم مجموعه جيمز باند از جمله فيلم‌هايي هستند كه براي نمايش در در بخش گالا و نمايش‌هاي ويژه جشنواره فيلم لندن 52 در نظر گرفته شده‌اند.
"جنوا" مايكل وينترباتم با بازي كالين فيرث، فيلم انيميشن "والس با بشير" به كارگرداني آري فولمن و "ويكي كريستينا بارسلونا" وودي آلن نيز در همين بخش پخش مي‌شوند. همان طور كه قبلا اعلام شده بود جشنواره لندن امسال با فيلم "فراست / نيكسن" به كارگرداني ران هوارد آغاز مي‌شود و با درام "ميليونر اسلامداگ" به كارگرداني دني بويل به پايان مي‌رسد.
ساندرا هبرون، مدير هنري جشنواره فيلم لندن 189 فيلم بلند و 108 فيلم كوتاه از 43 كشور را براي نمايش در اين دوره جشنواره انتخاب كرده كه در ميان آنها 15 فيلم اولين بار در دنيا، 20 فيلم اولين بار در اروپا و 119 فيلم اولين بار در بريتانيا نمايش داده مي‌شوند.
پنه‌لوپه كروز، گوئينت پالترو، عمر شريف، ايوا گرين، ليام نيسن، مايكل شين و كالين فيرث از جمله چهره‌هايي هستند كه انتظار مي‌رود به مناسبت نمايش فيلم‌هاي خود در جشنواره لندن امسال شركت كنند. نسخه ترميم‌شده "روزي روزگاري در غرب" سرجيو لئونه به مناسبت چهلمين سال نمايش اين فيلم در بخش "گنجينه‌هاي آرشيو" به نمايش درمي‌آيد.
سينماي نو بريتانيا، انقلاب‌هاي فرانسه و سينما اروپا از ديگر بخش‌هاي پنجاه و دومين جشنواره فيلم لندن هستند كه از 15 تا 30 اكتبر (24 مهر تا نهم آبان) برگزار مي‌شود. جشنواره فيلم لندن بزرگترين رويداد سينمايي بريتانيا است و به همت موسسه فيلم بريتانيا BFI و با حمايت مالي روزنامه تايمز برپا مي‌شود.
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن