تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بزرگترين سايت مرجع آموزش امداد و نجات كشور راه اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بزرگترين سايت مرجع آموزش امداد و نجات كشور راه اندازي شد
اجتماعي. هلال احمر . سايت
روابط عمومي جمعيت هلال احمر كشور از راه اندازي بزرگترين سايت مرجع آموزش امداد و نجات كشور به نشاني اينترنتي ‪ WWW.EMDADGAR.COM‬توسط پايگاه امداد و نجات وصال شيراز خبر داد.

بر اساس گزارش روز پنجشنبه اين روابط عمومي، پايگاه اينترنتي امدادگران ايران در راستاي ارتقاء سطح آموزش امدادي عموم مردم و امدادگران و تحقق شعار هرخانواده يك امدادگر راه اندازي شد.

اين سايت مشتمل بر قسمت‌هاي مختلفي مثل آموزش الكترونيك كمكهاي اوليه، بانك مرجع مقالات امداد و نجات كشور، تالار گفتمان، گالري تصاوير، آموزش هاي تخصصي امداد و نجات و بانك فيلم است.

اين گزارش مي‌افزايد اين سايت به دو زبان فارسي و انگليسي قابل بهره برداري است و مطابق با آمارها، ايالات متحده آمريكا و اتحاديه اروپا و ايران رتبه‌هاي اول تا سوم شمار بازديدكنندگان از اين سايت را به خود اختصاص داده اند.

از آن جايي كه ايران در شمار ‪ ۱۰‬كشور اول حادثه خيز جهان است، خسارات مالي و جاني فراوان در حوادث و بلاياي پيش بيني نشده در هر سال، آموزش همگاني اصول امداد و نجات را بيش از پيش الزامي مي‌كند.

راه اندازي پايگاه‌هاي اينترنتي آموزش امدادي و استقبال عموم مردم از اين پايگاه‌ها به منظور آشنايي با روشهاي موثر مواجهه با حوادث و بلاياي طبيعي و غيرطبيعي، گامي اساسي براي كاهش خسارات ناشي از اين گونه حوادث است.
 پنجشنبه 21 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن