تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آیا شما برای به دست آوردن آرامش به غذا خوردن روی می آورید ؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: گاهی اوغات انسان ها برای کاهش استرس و اضطراب به سراغ غذا و تنقلات و شیرینی جات می روند و گاهی حتی بدون آنکه گرسنه باشند غذای زیادی می خورند یا خرده خواری می کنند که نتیجه آن چاق و چاق تر شدن است.
اگر شما از این دسته افراد هستید، بهتر است راه دیگری برای آرامش پیدا کنید که با سلامتی شما مغایرت نداشته باشد. دفعه بعد که بدون احساس گرسنگی به سراغ غذا می روید، از خود بپرسید چرا من این راه را برای تسکین خاطر انتخاب کرده ام؟ آیا راه دیگری وجود ندارد ؟
به عنوان مثال :
اگر نگران هستید، نگرانی خود را با دیگران تقسیم کنید، درد دل و مشورت نمایید، راهی برای رفع آن پیدا کنید، نه اینکه نگرانی ها را در خودتان بریزید .
اگر غمگین هستید، کاری بکنید که شاد شوید. همه به دوستان و تفریح نیاز دارند، مطالعه، پیاده روی، صحبت با دوستان، گوش دادن به موسیقی، نقاشی و کارهای دستی و خلاصه هر کاری که موجب شادی شما شود مفید است. قطعا کاری وجود دارد که از انجام آن لذت می برید.
اگر رژیم دارید و از رژیم گرفتن خسته شده اید، دلیل آن را پیدا کنید تا مشکل حل شود. شاید لازم باشد با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید، دلیل خستگی شما هر چه باشد آن را حل کنید. وقت خودتان را برای پیدا کردن آرامش در ظرف شیرینی و پاکت چیپس و یخچال تلف نکنید، اینها برایتان سودی ندارند و فقط شما را چاق تر می کنند.
در عوض برنامه ای برای خود بریزید و به حل مشکلات اقدام کنید و شادی خود را افزایش دهید .
.pezeshkan.org





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن