تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806966722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کاشانی :بعضی ها فقط انتقادهای بی ربط می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: کاشاني: بعضي‌ها فقط انتقادهاي بي‌ربط مي‌کنند
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: بعضي‌ها فقط انتقادهاي بي‌ربط مي‌کنند، قهرمان مي‌شويم و فحش مي‌دهند.

________________________________________
به گزارش خبرگزاري فارس، حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در نشست خبري امروز باشگاه پرسپوليس در خصوص بدهي‌هاي اين باشگاه گفت: در آخرين حسابرسي که سال گذشته انجام داديم مشخص شد، باشگاه پرسپوليس 9 ميليارد بدهي دارد. در اين چند سالي که من حضور دارم معتقدم که در هيچ جاي دنيا چنين اتفاقاتي نمي‌افتد.
وي افزود: درآمد ما به حساب سازمان ليگ واريز مي‌شود و بليت‌ فروشي و تبليغات نيز به همين گونه به حساب‌هاي سازمان ليگ منتقل خواهد شد اما در اين 3 سالي که در باشگاه پرسپوليس هستم همه اين پول‌ها براي تسويه حساب با طلبکاران هزينه شده و در ليست طلبکاران باشگاه 15 نفر بيشتر حضور ندارند.
کاشاني تصريح کرد: در صحبتي که پنجشنبه گذشته با رئيس کميته انضباطي داشتيم ايشان گفت نامه‌اي تهيه و در آن اشاره کنم که مبالغ طلبکارها پرداخت مي‌شود. من به ايشان گفتم نمي‌توانم دروغ بگويم مثل سال‌هاي پيش اين اجازه را مي‌دهيم که از درآمد ما در طول فصل مبالغ طلبکارها پرداخت شود و ما اگر چنين نامه‌اي را بنويسم مشکلي نخواهيم داشت. قرار است امسال با قدرت جلو برويم و بدهي‌ها را پرداخت کنيم تا از خجالت آنهايي که از ما پول مي‌خواهند در بياييم. ناصر ابراهيمي و رهبري فرد هنوز از ما طلبکار هستند که شرمنده آنها هستيم و امسال با درآمد حاصله کارهايمان را پيش مي‌بريم و اميدواريم تا سال‌هاي بعد و مديريت‌هاي جديد بدهي بوجود نيايد و روند صعودي ما ادامه داشته باشد.
سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که آيا تمامي بازيکنان مدنظر استيلي جذب اين تيم شده‌اند يا خير، گفت: بايد کمي به عقب برگردم. بعد از جام حذفي از 5 مربي برنامه خواستيم که آقايان مايلي‌کهن، دايي، استيلي‌، ابراهيم‌زاده و درخشان گزينه‌هاي ما بودند. جا دارد که از همه اين عزيزان تشکر کنم که به ما جواب دادند اما در همان ابتدا آقاي مايلي‌کهن اعلام کرد که مايل نيست در چنين پستي فعاليت کند و متأسفانه مي‌بينم بعضي‌ها مي‌پرسند که چرا ايشان را مدير فني کرديد. بايد بگويم ايشان خودشان تمايلي براي فعاليت به عنوان سرمربي نداشتند و حتي همه مي‌دانند که مايلي‌کهن استادي مانند مربياني چون استيلي است. ابراهيم‌زاده بعد از 2 روز تاخير از ما عذرخواهي و اعلام کرد که تمايل دارد در تيمش باقي بماند.
کاشاني تاکيد کرد: از 6 بازيکني که مي‌توانستيم در ليگ برتر به خدمت بگيريم 3 برنامه را مدنظر داشتيم. اول اينکه اسکلت تيم را حذف کنيم. دوم اينکه بازيکنان مازاد هر تيم را بنا به ميل خود استخدام کنيم و سوم اينکه بازيکنان مدنظر کميته فني با حضور آقاي مايلي‌کهن انتخاب شوند. به طور مثال سيد جلال حسيني مدنظر ما بود ولي همه ديدند که او با سپاهان تمديد کرد. در نقل و انتقالات تيمي مي‌تواند مدعي باشد که برنده است به اين شرط که بازيکنانش را از دست ندهد. در بحث دروازه‌باني آقاي استيلي ترجيح داد که از حقيقي استفاده کند که جا دارد به ايشان تبريک بگويم که به محصول باشگاه پرسپوليس اطمينان کرد.
سرپرست باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: در خط هافبک علي کريمي را به خدمت گرفتيم که چون اينجا حضور دارد و قصد تعريف از او را ندارم. در خط حمله نيز مهرداد اولايي به جمع ما اضافه شد و درست در آخرين ساعات نقل و انتقالات بود که آقاي استيلي با ما تماس گرفت و گفت به جواد کاظميان نياز داريم. بايد توضيحي بدهم که قرار نبود رحمان احمدي از جمع ما جدا شود و متأسفانه اتفاقاتي افتاد که ايشان از پرسپوليس رفت. با اين وجود تاکيد مي‌کنم که ما ليست اول، دوم و سوم نداريم و با مشورت کادر فني و کميته فني موظف بوديم که بازيکنان موردنظر را به خدمت بگيريم.
کاشاني در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينکه فتح‌الله‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال از خصوصي شدن اين دو باشگاه مطرح در اين زمان گلايه کرده و آيا شما با نظر او موافق هستيد يا خير، گفت: دولت در رديف 250 اساسنامه استقلال، پرسپوليس و راه‌آهن را در رديف تيم‌هايي که بايد خصوصي شوند، قرار داد. اعتقاد دارم دولت موظف است اين تيم‌ها را واگذار کند.
وي ادامه داد: 15 روز پيش نزد رئيس جمهور رفتيم و نگراني‌هاي خود را مطرح کرديم. ايشان گفت نظر ما به اين محوريت نيست که رقمي بگذاريم و به عنوان برند به يک شخص خاص بفروشيم اين تيم مال مردم است و استقلال هم متعلق به مردم است و بايد از طريق فرابورس اين دو تيم کاملا در اختيار مردم قرار بگيرد اما روش‌هاي مختلفي دارد به طور مثال اگر شرکت و ياسازماني از دولت طلبکار است اين دو تيم را به عنوان مطالبات به آنها واگذار کنيم. دوم تيم را به شکلي واگذار کنيم که دولت تا 5 درصد اختيار تغيير اعضاي هيئت مديره را داشته باشد و سپس طبق فرمايش رئيس جمهور اهليت آدم‌ها مشخص شود. در آن جلسه آقاي فتح‌الله‌زاده نيز اعلام کردند که حتي برخي‌ها حاضرند از کشورهاي حوزه خليج فارس اين دو باشگاه را خريداري کنند که اين مسئله مي‌تواند خطرساز باشد. معتقديم جنس اين کالا با جنس سهام شرکت‌هاي صنعتي فرق مي‌کند.
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم دوستان عجله به خرج ندهند و واگذاري دو تيم فعلا عملياتي نيست و براي واگذاري اين دو باشگاه به مردم به دنبال راه‌حل مناسبي باشند. اميد دارم مشکلات برطرف شود و کار را به همين شکل ادامه دهيم تا در آينده از راه‌هاي بهتر اين دو باشگاه را واگذار کنيم.

به گزارش فارس، حبيب کاشاني در ادامه نشست خبري پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که نحوه انتخاب سرمربي پرسپوليس به چه صورت بود اظهار داشت: قبل از اينکه پاسخ اين سؤال را بدهم يک بار ديگر قهرماني تيم در جام جذفي را به هواداران تبريک مي‌گويم، همچنين به همه آنهايي که اين فصل در کنارمان نيستند. اين پيروزي حاصل نمي‌شد مگر با تلاش همه دوستان و اميدوارم هر کس در هر جايي هست موفق باشد.
وي افزود: پيش از اين از ما سؤال مي‌شد که چرا از پيشکسوتان پرسپوليس استفاده نمي‌شود. به همين دليل تصميم گرفتيم کميته فني تشکيل دهيم و اين کميته براي انتخاب سرمربي 5 نفر را در نظر گرفت. همانطور که مي‌دانيد زمان، هم کم داشتيم تا 20 خرداد درگير مسابقات جام حذفي بوديم.
سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: طبق گفته بزرگان فوتبال يک تيم براي اينکه در بدنسازي موفق باشد به 5 تا 6 هفته زمان نياز دارد. پس بايد سرعت عمل هم به خرج مي‌داديم. در نتيجه ذوالفقارنسب، زاد‌مهر و پنجعلي را به عنوان اعضاي کميته فني انتخاب کرديم. از بين 5 مربي محمد مايلي‌کهن انصراف داد. از 3 مربي ديگر برنامه خواستيم چون منصور ابراهيم‌زاده را پيدا نکرديم. تا شنبه به مربيان فرصت داديم که برنامه‌هاي خود را به باشگاه ارائه دهند.
کاشاني اضافه کرد: هر کدام از مربيان در کميته فني حاضر شدند و به مدت يک ساعت و ده دقيقه برنامه‌هاي خود را تشريح کردند. تمامي اين جلسات ضبط شده و فيلم آن آماده است. حتي تماس‌هاي تلفني خارج از کشور هم ضبط شده است.
وي با اشاره به اينکه علي دايي چون خارج از کشور حضور داشت نماينده تام‌الاختيار او در جلسه فني شرکت کرد گفت: در جلسه چون اعضاي کميته فني مي‌خواستند در مورد مسائل فني صحبت کنند و اين يک علمي است که اکتسابي و آموزشي است اعضاي کميته فني از نماينده علي دايي عذرخواهي کردند و به او گفتند بايد در مورد مسائل فني با خود علي دايي صحبت کنند. بنابراين تماس تلفني با او برقرار شد.
کاشاني تصريح کرد: بند مشترک تمامي مربيان در خصوص پول درخواستي آنها بود. استيلي و درخشان در اين مورد نظر خود را گفته بودند اما علي دايي در پاسخ به اين سؤال گفته بود اول پول پارسال‌مان را بدهيد سپس در مورد پول سال جديد صحبت مي‌کنم. قبل از اينکه کميته فني بخواهد در خصوص مربيان نظر نهايي خود را اعلام کند علي دايي نامه‌اي زد که پولش را نمي‌خواهد. اين يک کار جديد و ارزنده در فوتبال ما بود. به هر حال کميته فني وارد جلسه شد. فيلم‌هاي آن موجود است.
سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: وقتي کميته فني علي دايي را به عنوان سرمربي انتخاب کرد مقرر شد دايي ظرف 12 ساعت نظر خود را اعلام کند. عده‌اي مي‌گويند چرا 12 ساعت فرصت داده شد در جواب بايد بگويم اين طبيعي است. در فصل نقل و انتقالات بوديم و تمرينات را بايد شروع مي‌کرديم و تکليف بازيکنان را بايد روشن مي‌کرديم، استيلي اينجاست و مي‌تواند شهادت ‌دهد. وقتي علي دايي اعلام کرد نمي‌خواهد با پرسپوليس همکاري کند کميته فني 8 صبح به استيلي اعلام کرد 12 ساعت فرصت دارد تا نظرش را اعلام کند. اگر استيلي هم در اين 12 ساعت نظرش را نمي‌گفت سراغ مربي ديگر مي‌رفتيم.
به گزارش فارس کاشاني اظهار داشت: دايي در نامه خود نوشته بود با باشگاهي کار مي‌کنم که مديرعامل آن توسط هيئت مديره قانوني انتخاب شده باشد. يعني 18 ماه قبل که علي دايي توسط من، حبيب کاشاني، سرپرست باشگاه به عنوان سرمربي انتخاب شده بود اکنون نظرش عوض شده و اعلام کرده بود که بايد هيئت مديره مديرعامل را مشخص کند. اين در حالي است که وقتي فصل تمام شد استعفايش را به من يعني سرپرست باشگاه داد. همه مي‌دانيد که پرسپوليس متعلق به دولت است.
سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: خودتان شرايط را مي‌دانيد. تازه وزير وزارت ورزش به مجلس معرفي شده است و انشاء‌الله که آقاي عباسي رأي مي‌آورد. اگر وزير ورزش انتخاب شود بايد اساسنامه تغيير کند. چون صد درصد سهام باشگاه پرسپوليس دولتي است و براي رفع اين ايراد بايد شرکت تجهيز و پيشکسوتان پرسپوليس را هم وارد سهامداران باشگاه کرد. سپس مجمع باشگاه اعضاي هيئت مديره را مشخص مي‌کنند و هيئت مديره هم مديرعامل را انتخاب مي‌کند. در نتيجه اين زمان به نفع باشگاه نبود که وقتي علي دايي چنين نامه‌اي مي‌دهد اين طور برداشت شد که مايل به همکاري نيست. به هر حال من براي علي دايي آرزوي توفيق دارم و اميدوارم در راه‌آهن موفق باشد.
کاشاني در ادامه اين نشست خبري در خصوص وضعيت مالي پرسپوليس و اينکه وزارت ورزش قصد ندارد به اين باشگاه پول بدهد گفت: سال گذشته براي اولين بار تفاهم‌نامه‌اي را با سازمان تربيت‌بدني امضا کرديم مبني بر اينکه 50 درصد درآمد پرسپوليس توسط سازمان داده شود. از مبلغ 6 ميليارد توماني که قرار بود سازمان تربيت بدني در اختيار باشگاه قرار دهد 4.5 ميليارد تومان به ما کمک شد. در واقع از دي سال گذشته تا اول مرداد امسال يک ريال هم به باشگاه پرسپوليس پرداخت نشده است. از زمان درگيري بين ديوان محاسبات و دولت امکان برداشت پول از حساب سازمان تربيت‌بدني وجود نداشت. در واقع ما سال گذشته را با 4.5 ميليارد تومان پشت‌سر گذاشتيم.
کاشاني تصريح کرد: اين در حالي بود که طبق دستور رئيس‌جمهور بايد به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال 2.5 تومان کمک مي‌شد اما اين پول هم از ما دريغ شد. امسال هنوز تفاهم‌نامه‌اي امضاء نکرديم ولي مي‌دانيد که تيم‌هاي ديگر 12 و حتي 18 ميليارد تومان هزينه کرده‌اند حتي اداره تيم ليگ يکي هزينه‌اش از پرسپوليس بيشتر است و در اين مدت از طريق جذب اسپانسر و هوادار توانسته‌ايم درآمد‌زايي کنيم.
کاشاني با بيان اينکه يک مشکل پيش رو دارند گفت: ما هنوز 20 درصد قرارداد فصل گذشته را به بازيکنان نداده‌ايم. در تلاش هستيم که ظرف دو و سه روز آينده طبق قولي که به بازيکنان داده‌ايم اين پول پرداخت شود.
سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که فصل گذشته با وجود نتايج ضعيفي که پرسپوليس در ليگ برتر کسب کرد از علي دايي حمايت کرد و آيا اين حمايت از استيلي هم وجود خواهد داشت يا خير گفت: سياست من ثابت است.اول اينکه من به تيم ايراني اعتقاد دارم چون معتقدم تيم ايراني موفق است. من نه تنها از دايي بلکه اين حمايت را از افشين قطبي داشتم. زماني که پرسپوليس در زمان قطبي چهار بر يک از استقلال اهواز باخت از حمايت‌هايم دست نکشيدم. سياست من حمايت از مربي است. امسال هم اين تفکر وجود دارد. امسال گزارش‌هاي کميته فني را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. مايلي‌کهن که حضورش در عرصه ورزش براي هر تيمي نعمت است به ما کمک خواهد کرد. اين صحبت‌هايي که مي‌کنم همه مي‌دانند که من نه اهل نان قرض دادن و نه اهل چاپلوسي هستم. سعي مي‌کنيم در کنار تلاش‌هاي که استيلي مي‌کند نواقص را برطرف کنيم و تيم خوبي داشته باشيم.
کاشاني ادامه داد: هر کس شرح وظايفي دارد. شايد يک باشگاهي سالي 10 ميليارد هزينه کند اما گاهي در باشگاه پرسپوليس سر چاي کيسه‌اي هم اختلاف داريم. تعارف نداريم نه من براي استيلي به جهنم مي‌روم و نه او براي من.
هر کس در حيطه وظايف خودش کار مي‌کند. اعضاي خوبي در کميته فني داريم که استيلي مي‌تواند از آنها بهره ببرد.
به گزارش خبرگزاري فارس حبيب کاشاني در ادامه نشست خبري باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که علي دايي مدعي شده بود که در آخرين جلسه‌اي که با شما داشته تهمتي به او زده‌ايد و به همين خاطر نمي‌خواهد شما را ببينند، گفت: از شما تشکر مي‌کنم که چنين سؤالاتي مي‌پرسيد و سعي مي‌کنيد بدون جانب‌داري از کسي سؤالات خود را مطرح کنيد. علي دايي زنده است و آرزو مي‌کنم هميشه زنده باشد. مي‌توانيد از خود ايشان سؤال کنيد که چه چيزي گفته‌ام و جوابش را هم به ديگران بدهيد.
سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص اينکه انتقاداتي که از شما مي‌شود چقدر اهميت دارد، گفت: انتقاد پيشکسوتان منطقي است و من هم سعي مي‌کنم خود را اصلاح کنم. آن انتقادي که دوستانه است روي چشم اما آنچه بوي کينه و حسادت بدهد را نمي‌پذيرم. خيلي از آقايان شنيدن انتقاد را تحمل نمي‌کنند. شايد آقاي مايلي‌کهن انتقاداتي مي‌کند که شنيدنش براي خيلي‌ها سخت است. قبل از حضور ايشان در کميته فني، خيلي‌ها مي‌گفتند با مايلي‌کهن کار نکن چون او بُرنده است اما من از حضور در کنار ايشان لذت مي‌برم.
وي افزود: مايلي‌کهن ساعت 11 شب زنگ مي‌زند و به من مي‌گويد اين ايراد شما است اما بعضي‌ها فقط انتقادهاي بي‌ربط مي‌کنند. قهرمان مي‌شوند فحش می دهند، بازيکن خوب مي‌گيريم فحش مي‌دهند. تمرين مي‌کنند فحش مي‌دهند اما من ديگر برايم فرقي نمي‌کند. فقط به خدا پناه مي‌برم. امام صادق (ع) فرمود: بهترين برادر من کسي است که عيب من را هديه بدهد. بعضي‌ وقت‌ها خبرنگاران کم‌ سن‌وسال با من تماس مي‌گيرند و به آنها مي‌گويم اگر ايرادي دارم به من بگوييد. شما که اين سؤال را مي‌پرسيد مي‌دانم دلت براي پرسپوليس مي‌سوزد اما در اين کره خاکي آيا تا به حال ديده‌ايد پيشکسوتان آ.ث.ميلان در اينتر جمع شوند؟ کجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد؟ من قبول دارم که باشگاه متعلق به پيشکسوتان است و ما فقط 5 تيم در رده‌هاي سني مختلف داريم.
کاشاني تأکيد کرد: طبيعي است که عده‌اي بيرون بمانند. مثالي از يکي از دوستانم مي‌زنم. 5 نفر از دوستانم يک تاکسي خريدند و بعد از چند روز گلايه کردند چرا کسي سوار ماشين ما نمي‌شود من هم گفتم شما 5 نفر هستيد دو نفر جلو نشسته‌ايد و 3 نفر عقب، معلوم است کسي سوار ماشين شما نمي‌شود. آقايان تيم من هم 18 نفر بيشتر جا ندارد.
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: از عباس انصاري‌فرد تشکر مي‌کنم که در ساخت اين کليپ و سرود به ما کمک کرد. خلاف واقع است اگر بگويم ساخت سرود کار من است. در سال 87 با تيمي بازي داشتيم يکي از بازيکنان زنگ زد و گفت مي‌شود سال ديگر در تيم شما بازي کنم. من هم گفتم در يک صورت مي‌توانم اين مسئله را قبول کنم. آن بازيکن در دلش گفته بود حتماً کاشاني از من مي‌خواهد مقابل تيمش وا دهم اما به او گفتم اگر در مقابل تيم ما گل زدي و بهترين بازي را انجام دادي سال ديگر تو را به خدمت مي‌گيريم. هنوز که هنوز است در مناسبات‌ مختلف به من پيامک مي‌زند و حالم را مي‌پرسد.
وي ادامه داد: فقط کافي بود يک مقدار شل کنم و بخواهم کوتاه بيايم. آقايان من معلم هستم. خاک بر سر مدير و حبيب کاشاني که بخواهد براي قهرماني، انساني را دچار شک کند که به تيمش خيانت کند. اين اشتباه من است. اگر اين ميکروفن امروز در اختيار من است نبايد از آن سوءاستفاده کنم و بايد بگويم که ساخت سرود پرسپوليس کار انصاري‌فرد هم بود. با تمام وجود از همه آنهايي که انتقاد منصفانه مي‌کنند تشکر مي‌کنم و دست آنها را مي‌بوسم.
وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيده بود دلخوري کريم باقري از شما چيست، گفت: باقري اسطوره فوتبال ما است. چه باشم و چه نباشم به او ارادت دارم. آخرين جلسه‌اي که با او داشتم 7 الي 8 روز پيش بود که ايشان به باشگاه آمد و در حالي که با وحيد هاشميان جلسه داشتم جلسه را ترک کردم به خاطر اينکه به باقري عرض ادب کنم.
کاشاني يادآور شد: بعد از جلسه هم جلسه‌اي در شهرداري داشتم که ايشان اصرار کرد که سريع‌تر بروم و به جلسه برسم. بنا اين نيست اگر کريم باقري مشکلي داشت و يا نتوانست جواب تلفن من را بدهد فردا در روزنامه بگويم آقاي باقري مگر اتفاقي افتاده است که جواب من را نمي‌دهيد. اين به منزله اين نيست که از طريق رسانه‌ها صحبت کنيم.
وي افزود: پنج‌شنبه شب با باقري جلسه‌اي داشتم و حدود نيم ساعت با هم صحبت کرديم. براي روز دوشنبه با هم قرار گذاشتيم که صحبت کنيم. امثال کريم‌ باقري‌ها دارايي ما هستند. درست نيست چون من زياد اهل خواندن روزنامه نيستم و فکر مي‌کنم او مي‌تواند از طريق پيامک با من صحبت کند. از همه کساني که کنار من هم کار مي‌کنند تقاضا دارم که از طريق رسانه‌هاي نوشتاري و غيره انتقاد نکنيد و حرفمان را رو در رو بزنيم.
به گزارش فارس يکي از خبرنگاران که از حوزه اقتصادي در نشست خبري امروز حضور پيدا کرده بود از حبيب کاشاني در خصوص واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس سؤال کرد. سرپرست باشگاه پرسپوليس تأکيد کرد: تشکر مي‌کنم از شما که به جمع ورزشي‌ها اضافه شده‌ايد. من گفته‌ام که روش‌هاي متفاوتي براي واگذاري اين دو باشگاه وجود دارد. مي‌توانيم بلوک‌بندي کنيم و حتي از طريق صندوق مهررضا دو تيم را واگذار کنيم. اينکه کدام روش قانوني‌تر است را نمي‌دانم و بهتر است از آقايان دکتر ارجمندي و آرمان در اين خصوص سؤال کنيد. من از بورس و فرابورس شناختي ندارم و اجازه بدهيد آقاياني که به شما معرفي کردم بهترين روش را به شما نشان دهند.
سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه در خصوص کانون هواداران اين باشگاه تصريح کرد: کانون هواداران جزو لاينفک باشگاه است. هر کس يک اسمي براي آنها مي‌گذارد يکي مي‌گويد بوقچي و يکي مي‌گويد ليدر اما دوست داشتن پرسپوليس در خون آنها است. امروز اگر به جاي مدير پرطرفدارترين تيم آسيا صحبت مي‌کنم طبيعي است که قبول کنم که اشتباهاتي داشتيم. کانون هواداران قسمت معنوي باشگاه است و آن را حفظ مي‌کنيم. در سال جديد هم شرايطي تدارک ديده‌ايم که اشتباهاتمان را به حداقل برسانيم.
کاشاني در ادامه نشست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينکه مبلغ قرارداد خوردبين چه ميزان است آيا اين مبلغ نسبت به فصل گذشته تغيير پيدا کرده يا خير در حالي که مزاح مي‌کرد گفت: اين سؤال خصوصي است و هيچ ربطي به خبرنگار ندارد. من به عنوان يک معلم 9درصد به حقوقم اضافه شده است پس طبيعي است که قرارداد خوردبين هم اضافه شده باشد. هيچ جاي دنيا اين سؤال را نمي‌پرسند. اين سؤال غير حرفه‌اي است من از شما خبرنگاران خواهش مي‌کنم که وارد حريم خصوصي افراد نشويد شايد محمود خوردبين بخواهد رايگان کار کند و کسي متوجه نشود.
کاشاني در پايان با اشاره به اينکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داريم و روز خبرنگار نيز نزديک است، گفت: سال گذشته بنا به اتفاقاتي از برخي سايت‌ها، ‌روزنامه‌ها و ماهنامه‌ها شکايت کرده بوديم اما با توجه به اينکه در آستانه ماه رمضان و روز خبرنگار قرار داريم از دوستان حقوقي خود در باشگاه مي‌خواهم که از تمامي شکايت‌هاي انجام شده از طرف باشگاه پرسپوليس انصراف داده شود. همچنين از دوستان مطبوعاتي‌ام خواهش مي‌کنم در آستانه فصل يازدهم که با شروع ماه مبارک رمضان يکي شده است تقوا را رعايت کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن