تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816787117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ضیافت اندیشه با حضور 14 هزار دانشگاهی اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: طرح ضیافت اندیشه با حضور 14 هزار دانشگاهی اجرا می شود
ساعت خبر: 14:42 - تاريخ خبر: 08/05/1390

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: طرح ضیافت اندیشه در چهار سطح استادان ، نخبگان ، دانشجویان و تکمیلی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.




به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام قریشی در نشست خبری افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در جهت توانمندسازی دانشگاه‌ها برنامه ضیافت اندیشه سال90 را با استفاده از تجربیات پارسال با همکاری وزارت علوم ، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می کند .

وی گفت: سطح نخست ضیافت اندیشه ،استادان دانشگاه‌ است که در این طرح سه هزار و 875 استاد ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است کارگاه‌هایی برای تبادل نظر در موضوعات مختلف به مدت10 روز در دانشگاه‌های منتخب کشور شود.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: موضوعات علم و دین و تعریف درست از اسلامی شدن دانشگاه‌ها از مواردی است که امسال در ضیافت اندیشه استادان مطرح و علاوه بر آن نشست‌های علمی ، مراسم افطاری و برنامه‌های ورزشی با همکاری رؤسای دانشگاه‌ها برگزار می ‌شود.

وی گفت: برخی برنامه های ضیافت اندیشه استادان با حضور هزار نفر در مشهد و بقیه نیز در11 استان دیگر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه 75 درصد استادان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه مرد هستند ، گفت: دو هزار و 12 نفر از وزارت علوم ، 747 نفر از وزارت بهداشت ، 358 نفر از دانشگاه پیام‌نور ، 618 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی و 30 نفر از دانشگاه‌های غیرانتفاعی در این طرح حضور خواهند داشت که از این تعداد1200 نفر دارای مدرک دکتری تخصصی ، 630 نفر دارای مدرک دکتری و هزار و 633 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی با بیان اینکه 120 مدرس برای تدریس در طرح ضیافت اندیشه استادان انتخاب شده‌اند ، گفت: موضوعات معرفت دینی تعلیم و تربیت با رویکرد دانشجوپروی در طرح ضیافت اندیشه استادان بحث و بررسی و هفت هزار و300 جلد کتاب نیز میان استادان توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه به سطح دوم ضیافت اندیشه اشاره کرد و افزود: سطح دوم ویژه دانشجویان است که در10 پایگاه در کشور برگزار می شود و تاکنون هفت هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی ، پاتوق‌های فرهنگی ، جلسات نقد فیلم و جلسات فرهنگی از برنامه‌های ضیافت اندیشه دانشجویان است که دو هفته برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه سطح سوم نیز با عنوان ضیافت تکمیلی با رویکرد جنگ نرم بر گزار خواهد شد افزود: این سطح با حضور دو هزار و500 نفر دانشجوی فعال فرهنگی منتخب که در طرح ضیافت اندیشه سال قبل شرکت کرده بودند در دو هفته در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آشنایی با جریان‌های ضد فرهنگی و عرفان های گوناگون در کشور و آشنایی با بخش‌های رسانه‌ای از برنامه‌های ضیافت اندیشه تکمیلی است.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری سطح چهارم ضیافت اندیشه سال 90 را به نخبگان دانشگاهی مربوط دانست و گفت: ضیافت اندیشه نخبگان با همکاری بنیاد نخبگان با حضور500 نخبه دانشگاهی از سراسر کشور در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی درباره رشته‌های تحصیلی شرکت کنندگان در طرح ضیافت اندیشه استادان گفت: هزار و 87 نفر در رشته‌های علوم انسانی ، 832 نفر در گروه علوم پایه ، 662 نفر در گروه فنی مهندسی ، 532 نفر در گروه پزشکی و 434 نفر در دیگر بخش‌ها هستند.

وی افزود: ضیافت اندیشه استادان و نخبگان به عنوان چهار واحد درسی برای آنان در نظر گرفته می‌شود علاوه بر آن استادان می‌ توانند بر اساس آئین‌نامه معرفت‌افزایی گواهی شرکت در این دوره‌ها را دریافت و آن را برای ارتقای فرهنگی و علمی خود در دانشگاه لحاظ کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن