تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816429796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کردستان عضو همیشه متصل نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: کردستان عضو همیشه متصل نظام اسلامی استساعت خبر:

[b]14:34

- تاريخ خبر:

07/05/1390[/b]
[تصویر: b2.gif]
امام جمعه موقت تهران به شرارت گروهک تروریستی پژاک در کردستان اشاره کرد و گفت[align=JUSTIFY][size=small]به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه دوم نماز افزود[font=Zar]:

سفر مقام معظم رهبری به کردستان نشانه امنیت کامل آنجاست و امنیت منشاء پیشرفت ها و وسعت در زمینه های مختلف معیشتی ، علمی و صنعتی می شود.
وی ادامه داد:

این کوردلان دشمن برادران کرد ما می خواهند آن منطقه را نا امن کنند تا نتوان در آن جا خدمت رسانی کرد اما هوشیاری مردم و حماسه آفرینی نیروهای سپاه پاسداران در مقابله با آنها ، کانون این گروهک تروریستی را مت***** کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت:

گرچه عده ای هم در کمین به شهادت رسیدند که به امام زمان

(عج)

، ملت شریف ، نیروهای مسلح و فرمانده معظم کل قوا تسلیت و تبریک می گوییم

.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی همچنین شهادت دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر ، شهید رضایی نژاد را به دانشگاهیان ، رهبر معظم انقلاب و مردم تسلیت گفت

.
امام جمعه موقت تهران در ادامه به وقوع برخی خشونت ها با برخی ناهیان منکر اشاره کرد و گفت:70

میلیون جمعیت داریم که مذهبی ، عاطفی ، مهربان و اغلب معتقد به اصول و فروع دین هستند بنابراین چند مورد خشونت در برابر این همه حماسه و اصالت که در متن مردم ماست چیزی نیست که بگوییم اوضاع به هم ریخته ، نا امنی پیش آمده است و ناهیان از منکر امنیت ندارند.
وی افزود:

این برداشت به هیچ وجه درست نیست اما این مقدار جرأت هم در برابر ملتی منسجم و زیر پرچم ولایت با وجود نیروهای امنیتی و انتظامی خلاف انتظار است.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ادامه داد:

اینجا کشور قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت است و جوان باید آنقدر آگاهی داشته باشد که ناهی منکر در پی سعادت و حیات اوست.
وی خطاب به جوانان گفت:

ناهیان منکر خیر عزت و نجات شما را می خواهند و هشداری نیز به آنهایی است که به نوامیس مردم رحم نمی کنند و به هرزگی و ابتذال دامن می زنند

.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ادامه داد:

بیبنند تراکم گناه چه قساوت و بی رحمی می آورد و اینها به دام آدم کشی گرفتار می شوند.
وی گفت:

توقع بجای ملت از نیروهای انتظامی و امنیتی و دستگاه قضایی این است که با

این مقدار کم هم برخورد شود.
امام جمعه موقت تهران افزود:

گرچه رئیس قوه قضائیه در این جهات حساسیت لازم را تا امروز ابراز کرده است و حکم فقهی کسانی که با سلاح گرم یا سرد موجب وحشت مردم می شوند و این زورگویی ها محاربه است

.
وی گفت:

حکم این ها از نظر قرآن کریم مشخص است ولی برای ملت شهید داده و وابسته به اهل بیت و قرآن ، این مقدار هم که ناهی از منکرش در داخل کشور به دست آدم های بی توجه کشته شود زیاد است

.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی افزود:

این هشداری برای دانشگاهیان ، آموزگاران و دبستان هاست که هر یک از این ها کلاس هایی دیده و از مدرسه ای بیرون آمده اند بنابراین به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و گله ها و انتقادهای بی خودی به فکر و احساس جوانان خط دینی بدهید که این مایه امنیت در همه جای کشور است

.
وی گفت:جوانان را با باورهای دینی و اخلاق اسلامی بار بیاوریم تا اینگونه خشونت ها را هرگز نبینیم.
امام جمعه موقت در ادامه به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از تشکیل نظام اسلامی و برقراری حکومت دینی در دانشگاه تهران به امامت مجاهد بزرگ مرحوم آیت الله طالقانی اشاره کرد و گفت:

این فضا را که ارمغان بزرگ الهی و فضایی بهشتی و نماد اقتدار و اتحاد و ارتباط عمومی با خدا و مقابله فرهنگی با دشمنانمان به برکت شهدا و انقلابمان است ، گرامی می داریم.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی افزود:

به روح بلند مرحوم آیت الله طالقانی که تا آخر به عنوان مطیع و فرمان بر ولایت با بصیرت کامل در سنگر تبلیغ خود ماند ، غفران و رحمت مسئلت می کنیم

.
امام جمعه موقت تهران همچنین گفت:

در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان هستیم اگر کسی این ماه را قدر بداند باید برای پذیرش در مهمانسرای خدا ، دیدار با خدا ، درک شب قدر و اتصال به ولی امر امام زمان

(عج)

در شب قدر که شب نزول همه ملائک است ، بی تاب باشد
وی افزود:

در این شب ملائک جهان را آذین بندی می کنند ، همه آسمانی ها به زمین می آیند و با قطب و قلب عالم امام زمان(عج)

دیدار دارند ، برنامه هایشان را از خلیفه مطلق خدا دریافت می کنند و کارنامه های ما هم آماده می شود.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی توصیه کرد:

این یکی دو روز مانده به ماه مبارک رمضان را غنیمت بشمارید و مراقبت را از حالا شروع کنید

.
امام جمعه موقت تهران گفت:

البته اگر شب دوشنبه پایگاه ولایت اعلام رویت هلال ماه نکرد ، روز دوشنبه یوم الشک خواهد بود و نمی شود به عنوان روزه ماه مبارک روزه گرفت ولی همه ما به استقبال ماه مبارک رمضان می رویم و یکی دو روز جلوتر روزه می گیریم

.
وی افزود:اگر نیت روزه قضا کنیم قضا و اگر قضا نداشته باشیم نیت روزه مستحبی می کنیم و اگر بعد ثابت شد ماه رمضان بوده است خدا همان را از ما قبول می کند.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت:

ماه مبارک رمضان شأن بسیار بالایی دارد و پیامبر خدا

(ص)

درخطبه آخرین جمعه ماه شعبان مردم را برای ورود به ماه رمضان آماده می کرد که این ماه چه مواهب ، امتیازات و برکاتی همراه خود دارد.
وی افزود:

پیامبر

(ص)

در خطبه شعبانیه توصیفی از ماه مبارک رمضان و

19

دستورالعمل دارند که از جمله آنها خوش اخلاقی ، توجه به فقرا و بی سرپرستان و سجده های طولانی است.
امام جمعه موقت تهران، توجه بیشتر رسانه ها و صدا و سیما را به مقوله کتاب و کتابخوانی خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به دیدار جمعی از کتابداران با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار، مقام معظم رهبری از بی توجهی به تبلیغ کتاب و کتابخوانی گلایه کردند و خواستار توجه بیشتر به این مسئله شدند.
وی هرج و مرج در بازار کتاب و عرضه مقالات مخرب و نامناسب را بدتر از بی کتابی دانست و گفت: انتظار است، مسئولان با رعایت همه ضوابط و ملاحظات، گام موثری را در زمینه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بردارند.
حجت الاسلام صدیقی با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به استان هرمزگان افزود: اقتدار نیروی دریایی کشور هم جنبه بازدارندگی دارد و هم ثبات منطقه را تأمین می کند.
خطیب جمعه تهران با اشاره به شهادت یکی دیگر از دانشمندان کشورمان گفت: طرح موساد برای مقابله با پیشرفت های علمی و فناوری ما، هم جنبه نرم دارد و هم سخت.
وی در ادامه افزود: متأسفانه در این هفته دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ما را به شهادت رساندند و لکه ننگ دیگری را بر چهره دیو سیرتشان مشاهده کردیم.
امام جمعه موقت تهران گفت: این ترورها جز آنکه جوانان ما را برای رسیدن به قله های بلندتر علم و دانش، پر انگیزه تر می کند نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت و با کشته شدن یک دانشمند، هرگز حرکت علمی مردم متوقف نخواهد شد.
حجت الاسلام صدیقی گفت: شما تجربه جنگ نظامی را که بر ما تحمیل کردید، به یاد بیاورید که جز ذلت و خواری برای شما چیزی در بر نداشت و برای نظام اسلامی جز سرافرازی و عزت چیزی نداشت و بدانید نتیجه این ترورها نیز چیزی جز ذلت و خواری نخواهد بود.
امام جمعه موقت تهران گفت: کلمه به کلمه نماز خزاین الهی و چشمه های همیشه جوشان و پایان ناپذیر است.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه نخست نمازجمعه تهران با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی افزود:اگر کسی بخواهد سنگری غیرقابل نفوذ داشته باشد باید به سنگر تقوا پناه ببرد.
وی با بیان مطالبی درباره اهمیت آشنایی با اسرار نماز گفت: همه نمازگزاران باید به مفاهیم عمومی نماز توجه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: شماری از بزرگان دین برای درک حقیقت نماز مواردی چون تفهم را لازم می دانستند .
وی گفت: اساسا راه فهم حقایق دینی و معارف وحیانی و آشنایی با جلوه های الهی در بعد معرفتی ، قائم به عمل و کلید فتوحات معنوی در بعد معارف ، تقواست .
امام جمعه موقت تهران افزود: با هر قدمی که انسان در راه تقوا و ترک گناه بر می دارد خداوند نوری در باطن او ایجاد می کند و آشنایی انسان با مبداء متعالی بیشتر می شود و از قرب الهی بیشتر بهره می برد.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان30 جلوه و بهره جدید و 30میوه شیرین به بازار اهل دل عرضه کرده است گفت: قرآن و عبادت های قرآنی آیینه حقایقند و علاوه بر معارف و مسائل فکری و اندیشه ای ، حقایقی در باطن نماز وجود دارد که برای اهل تقوا نمود پیدا می کند.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره مقام یقین گفت: اگر آدمی به مقام یقین برسد ، جهنم را نه این که فقط بشنود بلکه می بیند.
وی با بیان توصیف حالات برخی بزرگان افزود: خداوند سفره ای برای ما پهن کرده و نعمت های دل انگیزی در نماز برای ما پیش بینی کرده است که از آن بی خبریم.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: اگر شیاطین می گذاشتند و آدمی این دل را محل جولان شیطان قرار نمی داد ، فکر و دل هرجا باشد آدمی نیز آنجاست بنابر این حداقل در حد یک نماز ، دلمان پیش خدا و امام زمان و باشد.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن