تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهايي از حبس يك محكوم به قصاص با كمك انسان دوستانه يك خير


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رهايي از حبس يك محكوم به قصاص با كمك انسان دوستانه يك خير
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/06/20
فردي كه در پي قتل همسرش به قصاص محكوم شده بود و در زندان به سر مي برد با كمك 10 ميليون توماني يك خير از زندان رهايي يافت.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، ‌جابري قاضي اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران با اعلام اين خبر گفت : متهم پرونده به نام علي اصغر، هفده فروردين سال 64 همسر خود را در درگيري خانوادگي در محله مهرآباد جنوبي تهران به قتل رسانده بود .
وي افزود: متهم بعد از دستگيري به ارتكاب قتل اعتراف و انگيزه خود را از ارتكاب قتل ازار و اذيت هاي مقتول به فرزندش عنوان كرد .
قاضي جابري گفت: متهم پرونده بعد از طي تشريفات قضايي ، سال 69 در شعبه ‌ 132 دادگاه كيفري به قصاص نفس با پرداخت تفاضل ديه محكوم شد كه حكم صادره به تاييد قضات شعبه 26 ديوان عالي كشور رسيد و براي اجرا به شعبه اجراي احكام ارسال شد.
وي افزود: اما از انجا كه اولياي دم مقتول بعد از گذشت چند سال از تاييد حكم قصاص نفس متهم به قتل براي اجراي قصاص و پرداخت تفاضل ديه مراجعه نكرده بودند متهم با نوشتن نامه‌اي به رييس وقت قوه قضائيه تقاضاي تعيين تكليف كرد .
قاضي اجراي احكام گفت:با توجه به اينكه پرونده مشمول مرور زمان شده بود ، پس از چند سال قرار بازداشت متهم به كفالت ده ميليون توماني تبديل شد اما از انجا كه متهم توان پرداخت اين مبلغ را نداشت در زندان به سر مي برد .
وي افزود: در چند روز اخير با انتشار اين خبر در رسانه ها ، صبح امروز يكي از تجار بازار آهن تهران با مراجعه به دادسراي امور جنايي، تكفل كفالت وي را قبول كرد و با واريز10 ميليون تومان به حساب دادگستري ، موجبات آزادي متهم پرونده را بعد از 24 سال فراهم كرد .
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن