تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821231562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصياستفاده از ترفندهاي قديمي در عصر جديد!عاقبت خوشي در انتظار سودجويان نيست


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصياستفاده از ترفندهاي قديمي در عصر جديد!عاقبت خوشي در انتظار سودجويان نيست
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش .


مسيب سروندي
نوع روند كاري منتقدان سودجوي امروزي فدراسيون كشتي و يزداني خرم ما را به ياد چندين سال پيش مي اندازد كه موقعيت ان زمان را در كتاب ها خوانديم و از دهان پيشكسوتان شنيده ايم،چندي پيش در يك كتاب تاريخي خواندم كه نوشته شده بود بيش از 30 سال پيش زماني كه برخي ها تصميم بر اين داشتند تا در جايي، كه بيشتر در آن زمان ها حكومتي بوده است تغيير و تحولي را ايجاد كنند يعني فردي را از سمتي بركنار كنند و نفرديگري را جايگزين سازند ، افرادي كه از اين انفعال بهره مي بردند دست به زدوبند با هوچي گران آن دوران مي بردند تا بتوانند به وسيله انها افكارعمومي و مسئولين را دچار تغيير كنند.
البته در آن زمان از افرادي همچون مرحوم شعبان جعفري ملقب به (بي مخ) در خصوص اين كارها استفاده مي شد و با شورش اين دسته افراد كه داراي نوچه هاي بسياري نيز بودند افكار عمومي دچار اشباه در روند قضاوت كردنشان درخصوص امري يا فردي مي شدند.
اما هدف بنده از نوشتن اين موضوع و برگشتن به گذشته اين بود كه بگويم شورش امروزي عليه فدراسيون كشتي و يزداني خرم نيز همانند 30 سال پيش شده است، يعني برخي از دوستان به واسطه حمايت هاي افرادي در پشت پرده همانند شعبان جعفري دست به شورش و ايجاد مشكل در روند عمومي كارهاي فدراسيون مي كنند و به نظر مي رسد كه اين دوستان احتمالا نمي دانند كه اكنون بيش از 30 سال از ان زمان هايي كه چنين روش هايي جواب مي داد گذشته است و ان موقع حكومت نيز جمهوري اسلامي نبود كه مي شد با اين تبليغات دروغ و شلوغ كردن جو فردي را از سمتي بركنار . شخص ديگري را جايگزين او كرد و يا كلا دست به انجام كاري زد و اكنون ديگر دور درو آن كارها نيست و قضيه كاملا فرق كرده و مردم خود داراي اطلاعات بسيار بالايي در زمينه هاي مختلف هستند و چنين كارهايي در قضاوتشان در رابطه با فردي تاثير نمي گذارد.
البته نبايد فراموش كنيم در سازمان تربيت بدني نيز جو به همين صورت است كه تبليغات دروغين و تيترهاي درشت بر عليه يزداني خرم و يا چاپ مصاحبه هايي بر عليه شخص رئيس فدراسيون كه هرگز انجام نشده است و به نوعي دروغين مي باشد نمي تواند منجر بر اين شود كه مديران سازمان تربيت بدني و يا رئيس اين سازمان دچار اشتباه در تصميم خو.د بشوند.
همچنين شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد آن فردي كه در پشت پرده اين شلوغي ها روزنامه اي را استخدام جهت شلوغ كردن جو كرده است به كمك آن روزنامه موفق شدند كه نوچه هايي را نيز براي خود دست و پا كنند و بيچاره اين نوچه هاي از همه جا بي خبر كه در همان 30 سال پيش هم هميشه در پايان فيلم يا كشته مي شدند و يا به هيچ چيز نمي رسيدند اكنون نيز با سرنوشتي بهتر از قديم رو به رو نخواهند شد و اگر هم كشته نشوند به جايي نخواهند رسيد.
به هر حال هدف بنده در ابتدا اين بود كه به منتقدان اعلام كنم كه اگر به صحبت هاي من كوچك تر جامعه كشتي گوش فرا ندهند عاقبتي خوب همانطور كه تاريخ هم آن را نشان داده است در انتظار اين دوستان نخواهد بود زيرا يزداني خرم فعلا تا مدت ها از فدراسيون كشتي نخواهد رفت و جامعه ورزش اول كشورنيز بايد با او كنار بيايند به اين دليل كه بهترين فردي كه كشتي مي تواند در چنين وضعيتي بر رياست خود ببيند همان يزداني خرم است و خدارا شكر اين مدير علاوه بر اينكه عملكرد بسيار موفقي را در زير ساخت سازي و همچنين تيم هاي ملي نوجوانان و جوانان داشته است دربرخي ديگر از كارها همانند پرداخت حقوق هاي بسيار خوب به مربيان و كشتي گيران داشته است.
البته فدراسيون يزداني خرم با برخي از فدراسيون ها تفاوت بسياري دارد زيرا در فدراسيون او ديگر كشتي گير دست در تركيب تيم ملي نمي برد و يا حواله هاي خوردرو هايي كه قرار بوده به قهرمانان اهداء شود گم نمي شود و شايد هم همين تفاوت ها است كه منجر شده برخي ها از مديريت وي انتقاد كنند و دوست نداشته باشند با او كار كنند ودر پايان همه بايد بدانند كه عاقبت خوشي در انتظار نا اهلان نيست.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن