تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803359258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش AFC از توقف پرسپولیس برابر سپاهان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: گزارش AFC از توقف پرسپولیس برابر سپاهان

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه نوشت تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان پس از هفته‌ها تاخیر بالاخره چهارشنبه‌شب بازی رفت خود را در فینال رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران با تساوی یك بر یك به پایان بردند.پرسپولیس پس از شكست چند روز قبل خود مقابل ابومسلم در چارچوب لیگ فوتبال باشگاه‌های برتر ایران این بار و با حمایت تماشاگران بسیارش شروع تهاجمی داشت. اما نه ضربه سر بادامكی در دقیقه3 و نه قیچی برگردان واحدی نیكبخت در چارچوب دروازه آرمناك پطروسیان جایی نداشتند.البته سپاهان كه قبلا در همین ورزشگاه و با وجود یكصد هزار تماشاگر تیم استقلال را ناكام گذاشته‌بود و قهرمان جام شده‌بود حریف دست و پا بسته ای نشان نداد و با حركت‌های نوید كیا در وسط میدان و حركت‌های سریع حمید شفیعی و سید صالحی دنبال روزنه‌ای به دروازه میزبان بود.در دقیقه40 اولین اتفاق مهم بازی زمانی افتاد كه حركت عمقی بادامكی با خطای هادی عقیلی درون محوطه جریمه با ضربه پنالتی همراه شد.اما ضربه پنالتی معدنچی را آرمناك پطروسیان با تجربه مهار كرد هرچند داور بازی حركت آرمناك را زودهنگام تشخیص داد و ضربه را تجدید كرد.معدنچی كه برای بار دوم پشت ضربه پنالتی ایستاده بود توپ را به اوت زد تا نشان دهد اشكال كار از جای دیگری است. چند لحضه بعد پاس به بیرون بادامكی علیرضا نیكبخت واحدی را در موقعیت گل قرار داد تا او قبل از سوت نیمه اول بازی را یك بر صفر كند.سپاهان در نیمه دوم با تعویض‌های لوكا بوناچیچ چهره بهتری پیدا كرد و دنیزلی را برای حفظ نتیجه به عذاب انداخت.آمدن روبرت ساها و سید عباسی به میدان علامت تفكرات دفاعی دنیزلی بود كه فضا را برای ضد حملات زرد پوشان سپاهان فراهم می‌كرد هرچند آنها در زدن ضربات آخر و باز كردن دروازه فرشید كریمی ضعیف بودند. .با آمدن عماد رضا به جای نویدكیا موقعیت‌های بهتری نصیب سپاهان شد تا اینكه سرانجام در دقیقه 73همكاری همین بازیكن به شفیعی كمك كرد تا او از پشت محوطه جریمه با ضربه دقیق توپ را به كنج دروازه پرسپولیس بفرستد و شادی را به جمع اصفهانی‌ها بیاورد.در لحظات آخر بازی محمود كریمی می‌توانست ضربه خطرناك دیگری بزند و دروازه پرسپولیس را برای بار دوم باز كند اما تساوی نتیجه نهایی مسابقه شد تا دو تیم تكلیف قهرمان جام حذفی را در بازی برگشت در اصفهان مشخص كنند.قهرمان جام حذفی، نماینده دوم ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. استقلال قهرمان لیگ پیش از این جای خود را در لیگ سال آینده آسیا تثبیت كرده است.

مصطفی دنیزلی: می‌توانستیم پیروز میدان باشیمسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اصفهان در دیدار رفت فینال جام حذفی گفت: پرسپولیس بازی خوبی را انجام داد، اما پس از پایان بازی دوم باید دید كه چه كسی می‌خندد.مصطفی دنیزلی كه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: بازی خوبی بود، فینال جام حذفی دو بازی دارد، باید منتظر ماند.وی افزود: تقریبا بیشتر موقعیت‌های بازی بوسیله بازیكنان ما خلق شد و كنترل بازی در دست ما بود. می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم.دنیزلی افزود: اگر آن پنالتی گل می‌شد و یكی از موقعیتهای گل پرسپولیس نیز وارد دروازه سپاهان می‌شد، قطعا وضعیت اینگونه نبود، بازیكنان ما 70 الی 75 دقیقه كار خوب انجام دادند.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعویض الونگ علی‌رغم انجام یك بازی خوب گفت: متاسفانه او مصدوم شد، این تعویض اجباری بود، ما می‌خواستیم یك مهاجم را وارد بازی كنیم، اما به دلیل مصدومیت الونگ الونگ فوروارد را جایگزین او كنیم.دنیزلی تاكرد كرد: متوجه شدم كه پرسپولیس دو نیمه متفاوت بازی كرد. نیمه اول بسیار خوب و ایده‌آل بودیم، نمی‌توان نسبت به این موضوع ایرادی وارد كرد، ما تنها 25 روز است كه با یكدیگر تمرین می‌كنیم.دنیزلی تاكید كرد: سعی می‌كنیم یك تیم خوب بسازیم. شخصا علائم و نورهای ساخته شدن یك تیم خوب را می‌بینم.وی در مورد بازی برگشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: ما یك بازی مهم در اصفهان داریم، قطعا پس از آن بازی قهرمان نهایی مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم سپاهان: درباره پنالتی پرسپولیس حرف دارمسرمربی تیم فوتبال مباركه سپاهان اصفهان پس از متوقف كردن پرسپولیس در مرحله‌ی رفت دیدار نهایی جام حذفی گفت: تنها یك نیمه از دیدار فینال جام حذفی را پشت سر گذاشتیم.لوكا بوناچیچ، در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوب و جالبی بود و من از تماشاگران و حمایت‌شان از تیم مورد نظر تشكر می‌كنم، سپاهان در این دیدار نشان داد كه هر كاری بخواهد می‌تواند انجام دهد باور دارم با این شرایط می‌توانیم قهرمانی شویم.وی افزود: این اولین جنگ ما بود و در بازی اصفهان دومین جنگ را پشت سر خواهیم گذاشت.بوناچیچ درباره‌ی جریان بازی گفت: پرسپولیس نیمه‌ی اول كنترل بازی را در اختیار داشت و می‌پذیرم كه در نیمه كمی‌محتاط بودیم، اما زمانی كه متوجه شدیم كه تیم حریف نمی‌تواند كاری انجام دهد، به قدرت تهاجمی‌تیم خود بازیكنی را اضافه كردیم.وی افزود: ما نتیجه‌ای را در این بازی كسب كردیم كه نشان دهنده برتری ما است و در بازی اصفهان در برابر تماشاگران خودی نتیجه‌ی لازم را برای قهرمانی كسب خواهیم كرد.بوناچیچ ادامه داد: دنیزلی مربی بسیار خوبی است و پرسپولیس هم به رقم مشكلاتی كه در این چند وقته داشت اما بازی خوبی را انجام داد.وی درباره‌ی اشتباهات بازیكنان هر دو تیم گفت: گل در فوتبال بر اساس اشتباهات بازیكنان به ثمر می‌رسد،سرمربی تیم سپاهان درباره‌ی قضاوت محسن تركی گفت: من عادت دارم كه درباره‌ی داوری خونسردی خود را حفظ كنم، اما راجب به پنالتی اعلام شده به سود تیم پرسپولیس حرف دارم، چرا وقتی داور وسط هست، كمك داور درباره‌ی تجدید نظر پنالتی اظهار نظر می‌كند؟ ما در لحظه اعلام پنالتی به سود پرسپولیس به هم ریختیم، اما در نهایت این كارشناسان هستند كه باید در این باره نظر دهند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن