تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815496349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل ستاد ديه گيلان: 400 زنداني غير عمد گيلان چشم به راه كمك‌هاي مردمي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل ستاد ديه گيلان: 400 زنداني غير عمد گيلان چشم به راه كمك‌هاي مردمي هستند
خبرگزاري فارس: مديرعامل ستاد ديه گيلان گفت: براي آزادي 400 زنداني جرايم غير عمد در گيلان كه چشم به راه كمك‌هاي مردمي هستند، 4 ميليارد تومان مورد نياز است.


حميد كامران‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با بيان اينكه زندان فقط جاي اشرار و فروشندگان مواد مخدر نيست افزود: گاهي در زندگي انسان‌ها اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه فقير و غني و بزرگ و كوچك را نمي شناسد و اين مسايل جزو حوادث روزگار است.
وي ادامه داد: قشر متوسط جامعه با كوچك‌ترين اتفاقي گرفتار زندان شده و اگر به زندان بيفتند فراموش مي‌شوند و اينها فراموش شدگان آبرومندي هستند كه عزت و كرامت انساني دارند و از بد حادثه گرفتار آمدند.
كامران‌زاده اظهار داشت: دستگاه قضايي براي آزادي اين افراد بيشترين تلاش را مي‌كند و دولت نيز براي اين نوع زندانيان غير بزهكار در سال گذشته 6 ميليارد تومان وام به حساب گيلان در بانك‌هاي ملت، تجارت و رفاه باز كرد.
به گفته وي افرادي مي‌توانند از اين وام استفاده كنند كه به دليل بدهي ديه نمي‌توانند از زندان آزاد شوند.
مديرعامل ستاد ديه گيلان كمك‌هاي مردمي را از راه‌هاي تأثيرگذار براي زندانيان غير بزهكار دانست و اذعان داشت: صاحبان ديه وقتي شاهد كمك‌هاي مردم در جشن‌هاي گلريزان مي‌شوند خودشان نيز نيم و يا يك سوم حق مسلم خود را مي‌بخشند.
كامران‌زاده تصريح كرد: ستاد ديه استان با تلاش نيكوكاران و شهروندان نوعدوست گيلان در سال 86 علاوه بر احراز رتبه اول در برگزاري جشن‌هاي گلريزان در كشور، موفق شد 425 نفر از زندانيان غير عمد و غير بزهكار را از زندان آزاد كند.
وي خاطرنشان كرد: مبلغ كل بدهي اين زندانيان بالغ بر 2 ميليارد و 300 ميليون تومان بود كه از اين مبلغ حدود 630 ميليون تومان توسط شاكيان تخفيف داده شد و بقيه نيز از طريق كمك‌هاي مردمي، اعتبارات دولتي و نهادهاي حمايتي تامين شد.
به گفته وي در 6 ماهه نخست امسال 75 نفر از طريق كمك‌هاي مردمي و اعتبارات مصوب از زندان آزاد شدند و مجموع بدهي آنان بالغ بر 470 ميليون تومان بوده كه حدود 170 ميليون تومان شاكيان رضايت دادند.
كامران‌زاده گفت: متاسفانه در حال حاضر حدود 400 نفر زنداني جرايم غير عمد در حال تحمل كيفر بوده و چشم به راه كمك‌هاي مردمي هستند كه براي آزادي آنان مبلغ 4 ميليارد تومان پول مورد نياز است.
مديرعامل ستاد ديه گيلان شماره حساب جاري 3390 بانك ملي مركزي رشت را براي كمك‌هاي مردمي به زندانيان غير عمد اعلام كرد.
وي تصريح كرد: امسال در 22 نقطه گيلان جشن‌هاي گلريزان طي ايام ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود و لذا از مردم خير و نيكوكار گيلاني مي‌خواهيم كه همه با شركت در اين مراسم‌هاي معنوي و اهداي كمك‌هاي پر بركت خود، براي آزادي افراد آبرومند زنداني گام بردارند.
انتهاي پيام/ب
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن