تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814731896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاري نكنيد بخش خصوصي از فوتبال فراري شود هدايتي: همه كمك هايم قانوني است


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: كاري نكنيد بخش خصوصي از فوتبال فراري شود هدايتي: همه كمك هايم قانوني است
حسين هدايتي ، رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس كه اين روزها كمك هاي مالي او به باشگاه و برطرف كردن مشكلات مالي بازيكنان شائبه هايي را در مورد هزينه بي حساب و كتاب او بوجود آورده در گفت و گويي در رابطه با نامه سازمان بازرسي كل كشور به باشگاه پرسپوليس و مسائلي همچون كسب شهرت و محبوب شدن بين هواداران توضيحاتي ارائه كرده كه با هم مي خوانيم:
آقاي هدايتي مهمترين بحث اين روزهاي كمك هاي شما به پرسپوليس است كه واكنش سازمان بازرسي را به همراه داشته، آيا كمك هاي مالي شما از حساب شخصي بوده است؟
-البته شروع اين موضوع به دو ماه قبل برمي گردد كه به دليل برخي مشكلات بنده با كمال ميل به باشگاه كمك كردم تا اوضاع سروسامان بگيرد. در اين مدت هم تمام هزينه هايي كه براي باشگاه صورت گرفته است داراي حساب و كتاب مكتوب و مستند است و براساس صورتجلسه هيئت مديره صورت گرفته است.
اگر همه چيز ضابطه مند است چرا بايد شما چك شخصي تان را براي باشگاه خرج كنيد؟
-واقعيت اين است كه باشگاه پرسپوليس به خاطر بدهي هاي سالهاي گذشته حساب بانكي ندارد. حساب جاري هم ندارد. اين بدهي ها باعث شده كه بانك هاي كشور براي پرسپوليس حساب باز نكنند. در اين شرايط كار بدي كرده ام كه مشكلات اين باشگاه را بدون هيچ چشمداشتي حل كردم و زمنيه برطرف شدن مشكلات را فراهم كرده ام؟
گفته مي شود باشگاه با حضور شما خيلي مايل به جذب اسپانسر نيست، آيا اين موضوع صحت دارد؟
-تا حدودي بله. بنده به عنوان يك سرباز كوچك براي كمك به پرسپوليس آمده ام و تا جايي كه بتوانم به اين باشگاه كمك خواهم كرد. وقتي بنده هستم ديگر نيازي به اسپانسر نيست. البته بايد تاكيد كنم كه در اين مدت سازمان هم كمك هاي شاياني انجام داده تا بتوانيم مشكلات را به حداقل برسانيم.
يعني با حضور شما باشگاه پرسپوليس اين فصل مشكل مالي نخواهد داشت؟
-قطعا همينطور است. همانطور كه تا به حال حتي بخشي از بدهي هاي سالهاي گذشته را پرداخت كرده ايم، امسال هم اجازه نمي دهيم پرسپوليس مشكل مالي داشته باشد.
در اين مورد اين اتهام به شما وارد است كه به خاطر كسب شهرت و مطرح شدن، اين هزينه را براي باشگاه پرسپوليس انجام مي دهيد؟
-من هميشه اعتقاد دارم قدرت خدا بالاترين قدرت هاست و حرف هايي كه برخي ها مي زنند به خاطر منافع شخصي و خراب كردن ديگران است. آقاياني كه عليه بنده مصاحبه كرده اندبدانند كه من به عنوان يك دلسوز به اين باشگاه آمده ام و اگر هم هزينه مي كنم از پول خودم هزينه مي كنم تا مشهور شوم. اما همين آقايان از پول و موقعيت پرسپوليس مشهور شدند و به اهداف سياسي و اقتصاديشان هم رسيدند. حالا حتي اگر قبول كنيم -كه البته نيت من اين نيست -براي كسب شهرت و محبوبيت به پرسپوليس آمده ام ايرادي دارد؟ در مقابل محاسني هم كه براي اين تيم داشته ام را در نظر بگيرند.
ماجراي خريد سهام باشگاه توسط شما به كجا كشيد؟
-من به سازمان پيشنهاد كرده ام مثل يك فرد عادي در مزايده يا مناقصه و هر برنامه ديگري كه صلاح مي دانند شركت كنم و در صورتيكه برنده شدم امور باشگاه را با هزينه خودم پيگيري كنم. مطمئن باشيد اگر سهام باشگاه به بنده واگذار شود بلافاصله كار احداث ورزشگاه اختصاصي پرسپوليس آغاز خواهد شد. ضمن اينكه خبرهاي خوب ديگري هم دارم كه همه آنها بستگي به واگذاري سهام دارد.
خودتان چقدر احتمال مي دهيد كه سازمان تربيت بدني با اين انتقال موافقت كند؟
-واقعيت اين است كه تعامل خوبي بين ما و سازمان تربيت بدني وجود دارد اما متاسفانه برخي ها كه دلشان به حال اين ورزش نمي سوزد مدام در حال سنگ اندازي هستند ونمي خواهند اجازه دهند اين برنامه ها اجرا شود. اگر اينها دلشان به حال ورزش مي سوخت حداقل اجازه مي دادند حالا كه بخش خصوصي وارد شده است كار را پيش ببرد و باري را از روي دوش ورزش كشور بردارد. حتي اگر فرد ديگري در اين مناقصه پيروز شود مطمئن باشيد بنده كنارش خواهم ماند و با تمام وجود براي پرسپوليس كار خواهم كرد.
حالا اگر سازمان با واگذاري بخشي از سهام به شما موافقت نكرد، تكليف هزينه هايي كه در اين باشگاه كرده ايد چه مي شود؟
- بخشي از اين هزينه ها را به صورت قرض الحسنه و بخشي را نيز به صورت بلاعوض در اختيار پرسپوليس قرار داده ام و اگر سهام واگذار نشود همه كمك هايم را پس از جذب اسپانسر پس خواهم گرفت. البته اگر سهام واگذار شود ديگر اين مبالغ را از باشگاه نخواهم گرفت.
چرا به خريد سهام پرسپوليس اصرار داريد؟
-ما متعلق به همين آب و خاك هستيم. دلمان براي ورزش كشورمان و پرسپوليس مي سوزد. مگر ما نمي توانيم مثل خيلي هاي ديگر پولمان را در جاهاي ديگر سرمايه گذاري كنيم و سودش را ببريم؟ اما با همه اين حرف ها به ورزش آمده ايم و اعلام آمادگي مي كنيم كه به فوتبال كمك كنيم. نبايد طوري رفتار شود كه ديگر بخش خصوصي به سمت ورزش نيايد و مشكلات از اين هم كه هست بيشتر شود. مسئولان هم بايد زمينه اي را فراهم كنند كه بخش خصوصي از ورزش فرار نكند و به حل مشكلات ريز و درشت آن كمك كند.
و اگر اين همه هزينه كرديد و در پايان فصل نه قهرمان شديد و نه سهام به شما واگذار شد، چه مي كنيد؟
-شما مطمئن باشيد بازهم در ورزش مي مانم و با قدرت به كارم ادامه خواهم داد. دوست دارم هر طور شده به رشد و ارتقاي ورزش كشورم كمك كنم.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن