تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

150 آيه قرآن درباره نجوم و كيهان شناسي است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: 150 آيه قرآن درباره نجوم و كيهان شناسي است
عضو پيوسته انجمن نجوم و فيزيك ايران گفت که قرآن كريم معجزه‌اي است كه تنها اهل تفكر و اهل علم به مفهوم آن پي‌مي‌برند و فقط 150 آيه قرآن درباره نجوم و كيهان شناسي است.
[تصویر: 9114_885.jpg]
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از فارس ، "سيد حسين اميديان" در اختتاميه دور دوم همايش انديشه‌هاي آسماني اظهار داشت: در قرآن كريم 750 آيه در خصوص علوم تجربي وجود دارد و در اين آيات به بحث‌هاي تجربي جهان كنوني اشاره شده است.

وي افزود: عمر كره زمين حدود چهار ميليارد و 500 مليون سال مي باشد و عمر بشر بر روي كره خاكي تنها حدود پنج مليون سال است.

مدير گروه قرآن و كيهان شناسي بنياد پژوهش‌هاي قرآني حوزه و دانشگاه گفت: در حال حاضر بیست سال است كه زمين و كهكشان توسط تلسكوپ‌ها رصد مي‌شود، اما تاكنون چيزي جز نظم و ترتيب در جهان هستي گزارش نشده است.

حسین امیدیان قدرت تشخيص دانشمندان در امور طبيعي را به علت نظم موجود در جهان دانست و تصريح كرد: اگر دانشمندان قادر به تشخيص خسوف و كسوف و ديگر پديده‌هاي طبيعي در هستي هستند تنها به واسطه نظم موجود در جهان است.

وي در خصوص كوچكي انسان در مقابل جهان هستي تصریح کرد: در خلقت بيش از صد ميليارد كهكشان و حدود هشتاد هزار ميليارد ميليارد ستاره وجود دارد و اين در حالي است كه بشر تاكنون تنها توانسته پانصد كره ديگر همچون زمين را شناسايي كند.

مدير گروه قرآن و كيهان شناسي بنياد پژوهش‌هاي قرآني در پايان، تمام مسئولان كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد را به تلاوت همراه با تدبر و انديشه در قرآن كريم فراخواند.

شایان ذکر است همايش انديشه‌هاي آسماني در مركز تربيت معلم شهيد بهشتي مشهد در حال برگزاري است.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن