تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت بيش از 30 مركز حوزوي در نمايشگاه بين‌المللي قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: فعاليت بيش از 30 مركز حوزوي در نمايشگاه بين‌المللي قرآن
گروه خبرنگاران افتخاري / ميترا توسلي: معاون بخش حوزوي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن، ارائه كتب، نشريات، نرم‌افزار و پايان‌نامه‌هاي حوزويان و پاسخ‌گويي به شبهات و پرسش‌هاي ديني را از مهم ترين فعاليت‌هاي بخش حوزوي اين نمايشگاه معرفي كرد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از مركز خبر حوزه، حجت‌الاسلام «محمد حسين صادقي» معاون بخش حوزوي نمايشگاه بين‌المللي قرآن با اشاره به حضور بخش حوزي براي دومين‌بار در نمايشگاه قرآن، اظهار كرد: امسال نسبت به سال گذشته فعاليت بخش حوزوي در نمايشگاه قرآن دو برابر شده است.

وي با بيان اينكه از همه حوزه‌هاي علميه براي حضور در نمايشگاه دعوت شده است، گفت: هم اكنون بيش از 30 مركز حوزوي در اين نمايشگاه مشغول به فعاليت هستند.

حجت‌الاسلام «صادقي» در ادامه افزود: مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، مركز پژوهش‌ها و مطالعات حوزه، مركز فرهنگ و انديشه، مركز فرهنگ و معارف، حوزه علميه بانوان، مراكز مجمع جهاني اهل بيت(ع) و مجمع تقريب مذاهب از مهمترين بخش‌هاي حوزوي فعال در نمايشگاه امسال است.

معاون بخش حوزه شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن، ارائه آثار، كتب، نشريات، نرم‌افزارها و پايان‌نامه‌هاي قرآني در دو سطح كارشناسي ارشد و دكترا در دو رشته تفسير و علوم قرآني، انتخاب پايان‌نامه‌هاي برتر داخل و خارج كشور، اجراي مسابقه‌هاي مختلف براي خردسالان، نوجوانان و جوانان و پاسخگويي به سؤالات قرآني از سوي كارشناسان با تجربه را از مهمترين فعاليت‌هاي بخش حوزوي نمايشگاه معرفي كرد.

وي در ادامه افزود: نشست‌هاي علمي و تخصصي مختلفي با حضور كارشناسان حوزوي در سالن شماره سه نمايشگاه هر شب از ساعت 21:30 برگزار مي‌شود.

حجت‌الاسلام صادقي تشويق حوزويان به تحقيق و پژوهش، پاسخ علمي به شبهات مطرح شده، قدرداني از پژوهشگران برتر و شناساندن آثار قرآني و مطالب بلند وحي آسماني به مخاطبان را از اهداف حضور بخش حوزوي در نمايشگاه شانزدهم دانست.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن