تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منهاى فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: منهاى فوتبال
پارالمپيك
تيم ملى واليبال نشسته ايران به دومين پيروزى خود در بازى هاى پارالمپيك پكن دست يافت. تيم ملى واليبال نشسته ايران ظهر ديروز به ديدار برزيل رفت و با حساب ۳ بر صفر اين تيم را شكست داد. تيم ايران در سه گيم پياپى با حساب ۲۵-۹ ، ۲۵-۱۱ و ۲۵-۸ از سد برزيل گذشت. اين تيم امروز در سومين ديدار خود به ديدار مصر مى رود.
• • •
تيم بسكتبال با ويلچر ايران به دومين پيروزى در پارالمپيك پكن دست يافت. تيم ايران در دومين ديدار خود در رقابت هاى پارالمپيك ۲۰۰۸ پكن در مصاف با سوئد با نتيجه قاطع ۹۲ بر ۶۶ به پيروزى رسيد. اين تيم در اين ديدار در سه وقت اول، دوم و چهارم با نتايج ۱۱-،۲۴ ۱۸-۲۳ و ۱۱-۲۴ به برترى رسيد و تنها وقت سوم را با نتيجه ۲۲-۲۱ به حريف واگذار كرد. ملى پوشان ايران كه در ديدار نخست مقابل افريقاى جنوبى ۶۲ بر ۷۳ به پيروزى رسيده بودند، در سومين ديدار خود امروز به مصاف ژاپن مى روند.
• • •
در دومين روز بازى هاى پارالمپيك پكن، كاروان ايران صاحب يك نشان نقره ديگر شد. صبح ديروز و در ادامه مسابقات دووميدانى، رقابت هاى پرتاب ديسك برگزار شد كه در كلاس F55 محمد يارى از ايران موفق شد صاحب
گردن آويز نقره شود. يارى با پرتاب ۳۹ مترو ۳۹ سانتى متر بعد از حريف كوبايى در مكان دوم ايستاد و ايران را صاحب يك نقره ديگر كرد. پرتابگر كوبايى با ركورد ۴۰ متر و ۴۷ سانتى متر به نشان طلا دست يافت و ورزشكار جاماييكايى با ۳۹ متر و ۳۱ سانتى متر در مكان سوم ايستاد.
كشتى
كشتى گير سنگين وزن تيم ملى ايران بعد از ناكامى در بازى هاى المپيك، در مسابقات ارتش هاى جهان به مدال طلا رسيد. فردين معصومى كه با نظر كارشناسان بعد از سيد مراد محمدى، بهترين آزادكار ايران در المپيك بود در حالى كه نزديك به ۲۰ روز از پايان المپيك مى گذرد تيم كشتى آزاد نيروهاى مسلح ايران را در رقابت هاى ارتش هاى جهان همراهى كرد. نفر سوم جهان در سال ۲۰۰۶ در اين رقابت ها مدال طلاى وزن ۱۲۰ كيلو را به خود اختصاص داد. ديگر مدال طلاى تيم ايران نيز از آن جعفر دليرى در وزن ۹۶ كيلو شد. نماينده ايران در اين رقابت ها به كسب ۲ مدال طلا، يك نقره و يك برنز در نهايت با ۴۲ امتياز به مقام نايب قهرمانى مسابقات دست يافت. سعيد داداش پور در وزن ۶۶ كيلو صاحب مدال نقره شد و حسن مرادقلى در وزن ۵۵ كيلو به مدال برنز بسنده كرد. در بيست و ششمين دوره مسابقات ارتش هاى جهان تيم بلاروس با ۵۰ امتياز قهرمان شد.
وزنه بردارى
فدراسيون وزنه بردارى اعلام كرد: سه شنبه ۱۹ شهريور، دوران محروميت دو ساله ملى پوشان وزنه بردارى ايران به پايان مى رسد. دو سال قبل، ماموران آژانس جهانى مبارزه با دوپينگ (وادا) با حضور در اردوى آماده سازى تيم ملى وزنه بردارى بزرگسالان كه خود را براى مسابقات جهانى دومينيكن آماده مى كرد، از ۱۱ ملى پوش نمونه گيرى انجام دادند. پس از گذشت چند هفته، نتيجه آزمايش سعيد على حسينى، سجاد بهروزى، رسول تقيان، شاهين نصيرى نيا، على داودى، اميد نائيج، محمد حسين برخواه، على دهقانيان و رضا تيمورى مثبت اعلام شد كه در اين بين شاهين نصيرى نيا از دنياى قهرمانى خداحافظى كرد و داوودى كه براى دومين بار نتيجه آزمايشش مثبت اعلام شده بود مادام العمر محروم شد. ساير ملى پوشان نيز دو سال از حضور در كليه ميادين ورزشى محروم شدند. بر اساس اين گزارش، امروز مدت دوساله اين محروميت به پايان مى رسد. با معرفى كادر جديد مربيان تيمهاى ملى، اين ملى پوشان به همراه وزنه برداران جديد به اردو فراخوانده مى شوند تا فعاليت هاى خود را دوباره از سر گيرند. اولين ميدان پيش رو تيم ملى وزنه بردارى، مسابقات جام باشگاههاى آسيا و رقابتهاى بين المللى جام نامجو است.
پينگ پنگ
دبير فدراسيون پينگ پنگ در آستانه مسابقات جوانان جهان گفت: اختصاص ۵۰ هزار دلار به مدل آوران اين مسابقات انگيزه بسيارى را در رده جوانان ايجاد كرده است. مهرداد قارداشى، درباره اين مسابقات اظهار كرد: اين مسابقات تحت عناوين مختلف و به صورت دوره اى در سطح جوانان جهان برگزار مى شود و امتيازاتى كه بازيكنان از اين رقابت ها كسب مى كنند، در افزايش رنكينگ آن ها موثر است. وى ادامه داد: تيم ايران در سه بخش انفرادى، تيمى و دوبل در اين مسابقات شركت مى كند و از آن جايى كه هزينه حضور در اين رقابت ها برعهده خود تيم هاست، تيم هايى كه سطح فنى بالايى دارند در آن شركت مى كنند و سياهى لشكر به دنبال خودشان راه نمى اندازند! دبير فدراسيون پينگ پنگ با بيان اين كه مسابقات «پورتور» هند از ارزش و اهميت ويژه اى برخوردار است، يادآور شد: افزايش رنكينگ بازيكنان و اختصاص ۵۰ هزار دلار به برترين هاى پينگ پنگ جوانان از فاكتور هاى اهميت اين رقابت ها است. وى درباره پيش بينى خود از نتايج اين مسابقات تصريح كرد: پيش بينى ما براى نوشاد عالميان، كسب مقام است. البته، بايد تا شب قبل از مسابقات صبر كرد و ديد قرعه چه مى شود. پيش از شناسايى حريفان نمى توان از نتايج ارزيابى خاصى داشت. دبير فدراسيون پينگ پنگ در پايان، درباره آخرين وضعيت آمادگى نوشاد عالميان و حميد رضا طاهرخانى خاطر نشان كرد: آن ها وضعيت مطلوبى دارند و هم اكنون زير نظر فواد كاسب، مربى و حريفان تمرينى كره اى مشغول تمرين هستند. ما تلاش مى كنيم روى جوانان سرمايه گذارى و شرايط مناسبى را براى رشد آن ها ايجاد كنيم زيرا معتقديم پول در كنار مديريت مى تواند در پيشبرد اهداف ما تعيين كننده باشد.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن