تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816857894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شگفتی در مسابقات انتخابی و تردیدهای سرمربی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ورزش>کشتی -مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در حالی با شگفتی در برخی اوزان به پایان رسید که سرمربی تیم ملی خبر میدهد هنوز هیچ کشتیگیری «ملیپوش» نیست. طبق پیشبینیها حسن رحیمی، مهدی تقوی و صادق گودرزی در مسابقات انتخابی، عملکرد قابلقبولی داشتند و خیلیها بر این باور هستند که آنها حضور خود را در مسابقات جهانی قطعی کردهاند.
غلامرضا محمدی اما بدون اشاره به نام این سهکشتیگیر میگوید: «به هیچ وجه دیگر مسابقه انتخابی نخواهیم داشت. 2 تورنمنت حبیبی و موحد و زیلکوفسکی لهستان را داریم که پس از این 2مسابقه تیم ملی را میبندیم.»

شکست یزدانی

ظاهرا مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در ساری همه معادلات کادرفنی تیم ملی را به هم ریخته است. رضا یزدانی که کشتیگیر شاخص وزن 96کیلوگرم بود، در این مسابقات نتوانست بدرخشد و با سهلانگاری باعث شکست خود شد. یزدانی که با پیروزی مقابل عرفان امیری، وی را از پیشرو برداشت، در مسابقه فینال مقابل مهدی مازندرانی در عین ناباوری باخت. بدینترتیب، مهدی مازندرانی یکی از شگفتیسازان این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بود. پیش از این البته در وزن 60 و 84 کیلوگرم نیز 2 کشتیگیر، شگفتیساز شده بودند. سیداحمد محمدی در وزن 60 کیلوگرم با پیروزی مقابل مصطفی آقاجانی توانست توجه کادرفنی تیم ملی را بهخود جلب کند و این کشتیگیر جوان اهل مازندران نخستین شگفتیساز مسابقات لقب گرفت.

در وزن 84 کیلوگرم نیز علیرضا گودرزی با پیروزی مقابل احسان لشگری و حامد تارتاری به فینال رسید. او در این مرحله نیز سعید ریاحی را از پیش رو برداشت تا بتواند با قرار گرفتن در میان چهرههای شاخص، پدیده مسابقات هم لقب گیرد. غلامرضا محمدی، البته به نحوه برگزاری مسابقات ایراد میگیرد و میگوید: «قصد داشتیم رقابتهای انتخابی را سیدبندی کنیم؛ بهطوری که ملی پوش جهانی در یک طرف جدول باشد و ملی پوش آسیایی در طرف دیگر. وقتی با رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون صحبت کردیم به این نتیجه رسیدیم که شاید حرف و حدیث بهوجود آید به همین خاطر امسال این کار را انجام ندادیم.»
عارف ربطی، دبیر فدراسیون کشتی نیز در این رابطه عنوان میکند: «سیدبندی کردن و قرار دادن کشتی گیران شاخص در 2سمت جدول، کار بسیار خوبی است که کشورهای شاخص هم در مسابقات انتخابیشان انجام میدهند اما این مسئله دیر اعلام شد و سیدبندیکردن مسابقات در آستانه رقابتها، حاشیه و حرفوحدیث ایجاد میکرد که به همین دلیل این کار را نکردیم.»

قهرمانی آذرشکیب و امیدواریمعصومی

علاوه بر حسن رحیمی در 55، مهدی تقوی در66 و صادق گودرزی در 74 کیلوگرم که با اقتدار عنوان قهرمانی را به دست آوردند، محمدرضا آذرشکیب نیز در 120کیلوگرم قهرمان شد. آذرشکیب در شرایطی عنوان اولی مسابقات انتخابی را به دست آورد که خبری از فردین معصومی نبود. معصومی بهدلیل مصدومیت نتوانست در این مسابقات شرکت کند و سرمربی تیم ملی در این باره توضیح میدهد: «معصومی پیش از آغاز رقابتها، از ناحیه چشم بهشدت دچار مصدومیت شد و غیبت او در این مسابقات از نظر ما موجه بود.»یکی از دلایلی که مانع از اعلام اسامی تیم ملی است، همین موضوع بهنظر میرسد. محمدی ادامه میدهد: «حالا که مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در ساری به پایان رسیده، کادر فنی تیم ملی برای شرایط حضور معصومی در اردوهای انتخابی تیم ملی تصمیمگیری خواهد کرد.»

غیبت امینی

احسان امینی، کشتیگیر وزن 84کیلوگرم نیز بهدلیل مصدومیت در این مسابقات شرکت نکرد تا غایب بزرگ رقابتهای ساری لقب گیرد. محمدی در این رابطه میگوید: «احسان امینی خیلی دیر اعلام کرد که مصدوم است و روز قبل از مسابقه گفت که کشتی نمیگیرد. البته مصدومیت او باید توسط فدراسیون و کمیته پزشکی آن تایید شود و پس از آن در مورد امینی تصمیم میگیریم.» این احتمال هست که امینی، قهرمان مسابقات آسیایی ازبکستان، مسابقات جهانی را از دست بدهد. سرمربی تیم ملی درباره موجودیت کشتی آزاد ایران تاکید میکند: «موجودیت کشتی ایران همین است که در مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی در ساری دیده شد.» با این حال، اتفاقهای مسابقات انتخابی، کادرفنی تیم ملی را دچار تردید کرده است؛ اینکه برای انتخاب نفرات اصلی تیمش چه تصمیمی بگیرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن