تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش 25 درصدي صادرات دوبي به ايران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: افزايش 25 درصدي صادرات دوبي به ايران
دفتر آمار جهاني دوبي اعلام كرد : صادرات دوباره دوبي به ايران در نيمه نخست سال 2008 ميلادي با رشد 25 درصدي به 2 7 ميليارد دلار رسيد.
به گزارش فارس به نقل از دفتر آمار جهاني دوبي كل مبادلات تجاري دوبي در نيمه نخست سال 2008 ميلادي به 296 ميليارد درهم رسيد; اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزايش داشته است .
واردات دوبي در نيمه نخست سال 2008 ميلادي با 52 درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به 206 ميليارد درهم رسيد.
صادرات اين اميرنشين نيز با رشد 59 درصدي به 20 ميليارد درهم در اين مدت رسيد . صادرات دوباره دوبي نيز در نيمه نخست سال 2008 ميلادي با 57 درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال پيش مواجه شد و به 70 ميليارد دلار رسيد .
براساس اين گزارش مبادلات دوبي با هند 49 درصد افزايش يافت و به 24 ميليارد درهم رسيد; هند بزرگترين شريك تجاري دوبي در نيمه نخست 2008 ميلادي شناخته شده است . چين با 23 ميليارد درهم و آمريكا با 16 ميليارد درهم در جايگاه دومين و سومين شركاي تجاري دوبي قرار گرفته اند.
در بخش صادرات مجدد ايران جايگاه نخست خود به عنوان بزرگترين مقصد صادرات مجدد دوبي را از دست داد و هند در جايگاه اول از اين نظر قرار گرفت . حجم كل صادرات مجدد دوبي به هند در نيمه نخست سال 2008 ميلادي با رشد 176 درصدي به 21 ميليارد درهم رسيد . صادرات مجدد دوبي به ايران نيز با رشد 25 درصدي به 10 ميليارد درهم رسيد .
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن