تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819462040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي ايرنا/ اكبري: سريال هاي رمضان سبب تقويت و ترويج خودباوري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اختصاصي ايرنا/ اكبري: سريال هاي رمضان سبب تقويت و ترويج خودباوري مي شود
"عبدالرضا اكبري" هنرمند عرصه تلويزيون و سينما گفت: سريال هاي ماه رمضان سبب ترويج فرهنگ تفكر و خودسازي در جامعه مي شود.


"عبدالرضا اكبري"، روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: در ماه رمضان، افراد روزه دار در مبارزه با نفس و شيطان درون، سعي مي كنند تا در اين ماه كه درهاي رحمت الهي گشوده است، راهي براي كامل تر شدن خود بيابند.
وي تصريح كرد: در اين ماه فرصتي براي انسان پيش مي آيد تا به سوي عقلايي انديشيدن رفته و به خدا و معبود خويش نزديك تر شود.
وي تاكيد كرد: سريال هاي تلويزيون فرصتي را براي خلوت كردن انسان با خود بدست مي دهد و هر كدام كه بيان درس و حكمتي است، انسان را به انديشيدن در باب مسايل دنيايي و زندگي وامي دارد تا خوبي ها و زشتي ها را ديده و با يكديگر مقايسه كند.
اكبري در ادامه افزود: نزديكي وقايع سريال ها با مسايل روزمره و عادي بينندگان، سبب شده تا مخاطبان با ديدن سريال ها بتوانند به آساني با آنها رابطه برقرار كرده و همين امر تاثيرات بسياري را در زندگي فردي و اجتماعي افراد مي گذارد.
هنرمند عرصه تلويزيون خاطر نشان كرد: فاصله زماني سريال ها باعث مي شود تا تاثيرگذارتر باشند و ارتباط آنها با مخاطب، عميق تر و قوي تر شود.
اكبري به ارتباط هنرمندان با مردم در جامعه اشاره كرد و گفت: هنرمندان جامعه دور از مردم خود نيستند و هميشه در كنار فعاليت هاي فرهنگي و هنري خود، خويشتن را در كنار مردم و نزديك آنها مي بينند.
وي تاكيد كرد: گرايش يك هنرمند به سوي معنويات و اخلاق و خوي نيك و پسنديده سبب مي شود تا جوانان نيز با الگو گرفتن مناسب به سوي معنويات بيشتر گرايش يابند.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن