تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812436240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کوچولوی محبوب آئودی 6 برابر قویتر از گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 51nj89yjcjjlsez3jpt9.jpg]




»
SIM-LEI، ابر خودرو برقی ژاپن
»
رونمایی خودروی جدید توسط آئودی
»
خودرویی 875 سی سی از فیات برنده جایزه ی بین المللی موتور خودرو در سال
»
رودستر SLS AMG شاهکاری دیگر از مهندسان مرسدس بنز
»
یک دهه تلاش برای تولید سوپر خودرویی با سوخت زیستی
»
پرده برداری از موتور کوچک اما قدرتمند فورد


شرکت خودرو سازی آئودی به تازگی خودروی محبوب مدل A1 ClubSport کواترو را با پیشرانه ای قویتر و مدرن با قدرت خروجی 6 برابر نمونه استاندارد روانه بازار کرده است. به گزارش هیتنا و به نقل از گیزمگ آئودی کوچک مدل A1 از زمان شروع به کار خود در اواخر سال گذشته تا به حال جوایز متعددی را بدست آورده است. دریافت 5 ستاره از موسسه استاندارد و ایمنی خودرویی Euro NCAP برای تست تصادفات جاده ای و کاهش مصرف سوخت به میزان 55.4 مایل با هر گالن سوخت (که این به معنای مصرف 4.24 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد) و انتشار تنها 119 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر در نمونه بنزینی 1.2 لیتری با سیستم تزریق سوخت توربو TFSI با قدرت خروجی 85 اسب بخار که باعث تحسین بسیاری ار کارشناسان و روزنامه نگاران شده است.
این درحالیست که شرکت آئودی با ارائه آخرین نمونه مدل A1 تا حدودی تعجب همگانی را برانگیخته است، چراکه از یک موتور 2.5 لیتری 5 سیلندر با قدرت 503 اسب بخار با سیستم TFSI درون آنودی کوچک A1 کلوب مستر کواترو قرار داده و افزایش 6 برابری قدرت موتور این خودروی کوچک را به رخ کشیده است. نیروی گشتاور تولیدی عظیم 660 نیوتن متری این خودروی کوچک و سبک کافیست تا این خودرو همانند تیری از کمان رها شده ظرف مدت 3.7 ثانیه از حال سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت (62 مایل) دست یافته و برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت (124 مایل) تنها 10.9 ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. که این اعداد برای خودرویی در این کلاس بسیار خیره کننده و بی نظیر است.

[تصویر: j8cr3j81eljshhqkj04n.jpg]




کوچکترین خودروی آئودی کار خود را در 30 امین اجلاس Wortherseetour اتریش برای طرفداران گروه خودروسازی فولکس واگن آغاز کرد. لازم به ذکر است که شرکت آئودی متعلق به گروه خودروسازی فولکس واگن می باشد و این گروه شامل شرکت های پورشه، لامبورگینی، سئات، اشکودا، بنتلی و بوگاتی نیز می باشد و کمپانی معظم فولکس واگن مالک این شرکت های خودروساز می باشد. و هیچ شک و تردیدی نیست که برای جلب نظر بیشتر، توجه و مراقبت های مهندسی بسیاری بر روی این مدل صورت گرفته و خواهد گرفت.
این مدل آئودی A1 کلوب مستر کواترو تغییر یافته، افزایش عملکرد خود را از وزن 1390 کیلوگرمی (3064 پاوند) خود گرفته که آماده جنب و جوش و تحرک است. این مدل از یک موتور تغییر یافته سنگینتر مدل RS 3 اسپر بک 2.5 لیتری 5 سیلندر با توربوشارژ و سیستم تزریق مستقیم سوخت استفاده می کند و تمامی ظاهر موتور مجددأ تغییر یافته و اصلاحاتی شامل توربوشارژر، اینترکولر و سیستم اگزوز در آن صورت گرفته و نتیجه کار حداکثر توان 502 اسب بخاری است که در دور موتور 2500 تا 5300 دور بر دقیقه به کمک جعبه دنده دستی 6 سرعته (شبیه به مدل TT RS ) در اختیار راننده قرار می گیرد و شما با یکی از جذابترین خودروهای کوچک موجود در جهان رانندگی خواهید کرد. آئودی کواترو قدرت و نیروی تولید شده را به تمامی 4 چرخ خود انتقال می دهد که در این زمینه نیز مشابه با مدل آئودی TT RS عمل می کند.

[تصویر: 5oiy5pg26reozvouidb.jpg]




طراحی و ساخت این خودرو نشان می دهد که دست طراحان و سازندگان در انتخاب قطعات و استفاده از آنها باز بوده چراکه از کالیپرهای 6 پیستونی برای تهویه داخلی مناسب دیسک های فیبر کربنی سرامیکی ترمز در جلو، سیستم تعلیق فنرها همراه با قابلیت تنظیم فشار و تعدیل واکنش، سقفی سبک و مستحکم از جنس فیبر کربن، اسپویلر (برا گیر) بزرگ 2 باله بر روی سقف و صندلی هایی سبک وزن که فریم آنها از جنس فیبر کربن می باشد (مانند مدل آئودی A8 GT) باعث شده که مجموعه ای از تکنولوژی و هنر در این خودرو گرد هم آمده و حاصل کار خودرویی کوچک، پرتوان و با قابلیت های بالای دینامیک رانندگی می باشد.

[تصویر: srz72z0z86jb9tfdcgs.jpg]




[تصویر: hj7g17dlcqwoqkbm3k.jpg]




[تصویر: gpk46us0cgy511bn2.jpg]




[تصویر: vay6fpl8jot3z14godj.jpg]




[تصویر: vay6fpl8jot3z14godj.jpg]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن