تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان خبر داد ارسال 25 هزار بسته فرهنگي به مدارس كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان خبر داد ارسال 25 هزار بسته فرهنگي به مدارس كشور
خبرگزاري فارس: دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان از ارسال 25 هزار بسته فرهنگي اين اتحاديه به مدارس كشور در آستانه سال تحصيلي جديد خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، محمدتقي فخريان در نشست خبري كه امروز در ساختمان مركزي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان برگزار شد به برنامه‌هاي اين اتحاديه در تابستان اشاره كرد و گفت: در تابستان امسال تاكنون 120 هزار نفرروز اردو با نگاه آموزشي براي دانش‌آموزان برگزار كرديم.
وي ادامه داد: همايش بزرگ «مديران فردا» را با حضور 36 هزار نفر از اعضاي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان سراسر كشور برگزار مي‌كنيم كه در اين همايش از هر دبيرستان، 3 دانش‌آموز در اين همايش حضور خواهند يافت.
دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان اضافه كرد: در اين همايش در سه حوزه معرفتي، مهارتي و تشكيلاتي، برگزاري كارگاه و سخنراني خواهيم داشت.
وي به ارسال بسته فرهنگي به دبيرستان‌هاي كشور اشاره كرد و گفت: اين بسته‌هاي فرهنگي شامل نرم‌افزار شهداي دانش‌آموز، نرم‌افزار راية‌المهدي، تفاهم‌نامه وزير آموزش و پرورش و نماينده ولي فقيه در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان و مواردي ديگر است.
فخريان به برگزاري جشنواره ايده‌هاي برتر دانش‌آموزان اشاره كرد و اظهار داشت: اين جشنواره با موضوع چشم‌انداز اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان و گفتمان انقلاب در دهه چهارم برگزار شد كه تاكنون از 24 استان كشور، طرح‌هاي برتر انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان به دبيرخانه ارسال شده است و برترين‌ طرح‌ها در 13 آبان و 22 بهمن معرفي مي‌شوند كه البته از اجراي طرح‌هاي برتر در مدارس حمايت مي‌شود.
وي با بيان اين‌كه كنگره همكلاسي آسماني امسال با نام «ياران جوان روح‌الله» فعاليت مي‌كند، ادامه داد: سرگذشت پژوهي شهداي دانش‌آموز در سال تحصيلي جديد به شناسايي شهداي دانش‌آموز در جريان پيروزي انقلاب اسلامي اختصاص دارد.
دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان از برگزاري همايش‌هايي با نام آينده و انتظار در استان‌هاي آذربايجان شرقي، اصفهان، يزد و زنجان خبر داد.
وي از برگزاري 300 هم‌انديشي در 300 شهر كشور پيرامون انقلاب اسلامي توسط دانش‌آموزان عضور اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان خبر داد.
فخريان گفت: بروشوري نيز در مورد شب‌هاي قدر تهيه شده كه در آن داستان‌هايي در مورد شب‌هاي قدر به قلم دانش‌آموزي نگاشته شده است كه در 50 هزار تيراژ در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌گيرد.
وي در پاسخ به پرسشي در مورد اقدامات اين اتحاديه درباره كاهش آسيب‌هاي دانش‌آموزي اظهار داشت: به طور مشاركتي با سازمان ملي جوانان، بهزيستي و هلال‌احمر تفاهم‌نامه‌اي را امضا كرديم.
دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان به اعتبار اين اتحاديه اشاره كرد و گفت: اعتبار امسال اتحاديه 3 ميليارد و 200 ميليون تومان است كه نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.
انتهاي پيام/ز
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن