تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819449941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار جديد خرمشهر معرفي شد‏


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار جديد خرمشهر معرفي شد‏
اهواز - خبرگزاري مهر: امروز با حضور مدير كل امور شهري استانداري خوزستان و مقامات محلي خرمشهر، جبار سالم پور به عنوان شهردار جديد اين شهرستان معرفي شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، مديركل امور شهري استانداري خوزستان در آيين معارفه شهردار جديد خرمشهر در تالار شهرداري اين شهر افزود: تشكيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا و سپردن انتخاب شهرداز به اين نهاد نوپا حاكي از وجود تفكر مردمسالاري در نظام جمهوري اسلامي است.

حسين حيدري عنوان كرد: شوراهاي شهر نيز بايد از چنين فرصتهايي براي پيشرفت و تعالي شهر خود در امور خدماتي و شهري باشند تا در نهايت زمينه ساز گسترش خدمات رفاهي و شهري در كل كشور باشند.

حيدري اظهار داشت: بر اين اساس پس از پيروزي انقلاب اسلامي درقانون اساسي هفت اصل از اصول قانون اساسي به شوراها اختصاص داده شد كه بتوانند در چارچوب قانون به مردم خدمت كنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر خرمشهر نيز گفت: براي اينكه يك شهردار، موفق باشد بايد يك كارنامه قابل قبول داشته باشد.

جاسم بانويي افزود: دو عامل درون سازمان و برون سازماني، اموري است كه بايد به آن توجه شود و در صورت فقدان اين دو عامل هر كدام موجب ضربه زدن به شهرداري و مردم شهر مي شود.

وي خاطرنشان كرد: شهردار در مرحله نخست بايد به عوامل درون سازماني كه عمده ترين آن صرفه جويي در هزينه هاست و ديگر رسيدگي به امور كاركنان است، تلاش كند.

بانويي اظهار داشت: همچنين عوامل برون سازماني تعامل بجاي تقابل با مسئولان اجرايي شهر است كه اين امر موفقيت يك شهردار را رقم مي زند.

در اين آيين "جبار سالم پور" به عنوان شهردار جديد معرفي و از حسين رحمتي و سرپرست شهرداري محسن ياساييان تشكر و قدرداني شد.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن