تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

20 جايگاه سيار سوخت ديگر در تهران راه اندازي خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: 20 جايگاه سيار سوخت ديگر در تهران راه اندازي خواهد شد
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/06/17
نماينده ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور در سامانه هوشمند سوخت گفت: بيست جايگاه سيار سوخت ديگر تا دو هفته آينده، در مناطق مختلف تهران راه اندازي خواهد شد.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، رجبي با بيان اين كه با راه اندازي اين جايگاهها، تعداد جايگاهها به 40 ايستگاه سيار افزايش خواهد يافت افزود: هم اكنون به طور ميانگين روزانه از طريق جايگاههاي سوخت سيار، 130 هزار ليتر بنزين براي 5 هزار و 400 دستگاه خودرو عرضه مي شود.
وي گفت: ايستگاههاي عرضه سوخت از ايمني كامل برخوردار هستند و داخل مخزن آن ها حاوي مواد ضد انفجار است به طوري كه در صورت بروز خطر، به كسي آسيبي وارد نخواهد شد.
نماينده ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور در سامانه هوشمند سوخت درباره زمان بر بودن بهره برداري از ايستگاههاي سيار سوخت افزود: يكي از مشكلات، اتصال سيستم سامانه هوشمند سوخت از طريق رايانه به ايستگاههاي سيار است كه زمان طولاني را به خود اختصاص مي دهد.
رجبي درباره كاهش مصرف بنزين از ابتداي سهميه بندي سوخت در كشور گفت: از ابتداي سهميه بندي بنزين از تير سال گذشته تاكنون، مصرف بنزين به طور ميانگين روزانه به 63 ميليون و 300 هزار ليتر رسيد كه روزانه 13 تا 14 ميليون ليتر كاهش يافت.
وي افزود: ميانگين مصرف بنزين در سال گذشته 71 ميليون و 100 هزار ليتر بود كه امسال با توجه به افزايش خودرو، ميزان مصرف به 69 ميليون و 200 هزار ليتر رسيد كه اين موضوع نشان دهنده مديريت مصرف سوخت از طرف مردم دارد.
نماينده ستاد مديريت حمل و نقل سوخت كشور، درباره ميزان عرضه سوخت آزاد در كشور گفت: از ابتداي مرداد امسال تاكنون، روزانه به طور متوسط 2 ميليون و 400 هزار ليتر بنزين آزاد به فروش رسيده است.
رجبي ادامه داد: با توجه به عرضه بنزين با قيمت آزاد به خوردوهاي دولتي، مصرف بنزين اين خودروها تا 50 درصد كاهش يافت به طوري كه مصرف آنان از يك ميليون ليتر به 450 هزار ليتر رسيد.
وي درباره واردات بنزين گفت: واردات بنزين از سال 77 تا سال 85، سير صعودي گرفت به طوري كه متوسط روزانه واردات 30 ميليون و 960 هزار ليتر بود كه با طرح سهميه بندي اين ميزان به 19 ميليون ليتر رسيد كه مقداري از آن عرضه و مقداري نيز در انبارهاي شركت نفت ذخيره مي شود.
نماينده ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور افزود: هدف ستاد، توسعه حمل و نقل عمومي و مصرف بهينه سوخت است كه تا سال 91 ، بايد به گونه اي عمل كنيم كه بنزين بدون يارانه عرضه شود.
رجبي درباره اختصاص جايزه اي براي رانندگاني كه مصرف سوخت كمتري دارند گفت: در اين زمينه هيئت نمايندگان ويژه رئيس جمهور مصوبه اي داشتند كه به وزارت نفت ارائه شده است تا دستورالعملي در اين باره تهيه و ارسال شود.
وي با اشاره به عرضه بنزين سوپر از مهر امسال به قيمت 150 تومان به دارندگان كارت سوخت افزود: اين تصميم با كارشناسي مجدد و اين كه برخي از خودروها بايد از بنزين سوپر استفاده كنند گرفته شد؛ زيرا قيمت واقعي بنزين معمولي با سوپر، تفاوت زيادي ندارد.
نماينده ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور در سامانه هوشمند سوخت گفت: با عرضه بنزين سوپر به قيمت 150 تومان، هيچ بازار آزادي به وجود نخواهد آمد.
صدا و تصوير دارد
كد0001/10102/68/26
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن