تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816700375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور
خبرگزاري آريا- "علي لاريجاني" رييس مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز يكشنبه تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور را قرائت كرد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خانه ملت، جزييات تذكرات قرائت شده به اين شرح است:

- تذكر سجاديان نماينده خواف و رشتخوار به رئيس جمهور در خصوص دستور پرداخت حق محروميت كاركنان شاغل و بازنشسته كشوري و لشكري شهرستانهاي خواف و رشتخوار.

- تذكر نوروزي نماينده رباط كريم به رئيس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به علت از بين رفتن تپه ماهورها و عوارض طبيعي و فروش معادن شن ورودي شهر رباط كريم.

- تذكر فلاحت پيشه نماينده اسلام آبادغرب، تجري نماينده قصرشيرين و سرپل، زماني نماينده كنگاور و صحنه و اميني، كرمي راد و شعباني نمايندگان كرمانشاه به رئيس جمهور در خصوص محاسبه ميزان پيشرفت مصوبات سفرهاي استاني براساس شاخص هاي واقعگرانه.

- تذكر قاضي پور نماينده اروميه به رئيس جمهور در خصوص دستور اعلام زمان دقيق اتمام طرح ميانگذر شهيد كلانتري درياچه اروميه.

- تذكر عليخاني نماينده قزوين، آبيك و البرز به رئيس جمهور در خصوص دستور تخصيص اعتبار براي امتداد و گسترش خطوط قطار شهري از هشتگرد به قزوين؛ دستور بررسي علت عدم اختصاص بودجه مورد نياز جاده هاي روستايي استان قزوين؛ دستور رسيدگي به وضعيت تاسف بار و عدم پاسخگويي به مشكلات و سوالات مردم استان قزوين توسط ستاد طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور و دستور رسيدگي به وضعيت بحراني كارخانه پاس واشر شهر صنعتي البرز قزوين و تسريع در پرداخت حقوق معوقه 10 ماهه كارگران.

- تذكرات يحيي زاده نماينده تفت و ميبد به رئيس جمهور در خصوص بيان محمل قانوني كاهش كار كاركنان دولت در ماه رمضان و دستور بررسي دليل تاخير در اعلام بيماري و انصراف پهلوان رضازاده از المپيك پكن و به وزير امور خارجه در خصوص ضرورت موضعگيري قاطع در برابر كشورهاي انگليس و مصر به علت لغو بازيهاي تداركاتي تيم هاي فوتبال.

- تذكر اسداللهي نماينده تربت جام و تايباد به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص رسيدگي عاجل به وضعيت بيمارستان تايباد و تامين پزشكان متخصص.

- تذكرات فرهمند نماينده بافق، مهريز، ابركوه و خاتم به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص تجهيز و اعزام پزشگ متخصص براي بيمارستانهاي ابركوه و خاتم و به وزير آموزش و پرورش در خصوص تخصيص اعتبار براي تكميل اردوگاه فرهنگي تربيتي دانش آموزي ابركوه.

- تذكر فرهنگي نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر به وزير آموزش و پرورش در خصوص ضرورت عمل به تعهدات دولت در خصوص آموزشياران نهضت سواد آموزي و نيروهاي حق التدريسي.

- تذكر زماني نماينده كنگاور و صحنه و شعباني نماينده كرمانشاه به وزير آموزش و پرورش در خصوص لزوم استخدام عاجل حق التدريسي هاي آموزش و پرورش و آموزشياران نهضت سواد آموزي.

- تذكرات مفتح نماينده رزن به وزير آموزش و پرورش در خصوص جلوگيري از عدم تعديل نيروهاي آموزش و پرورش شهرستان رزن و بكارگيري و اشتغال مربيان پرورشي شهرستان رزن با توجه به قبولي در آزمون استخدامي سال 86 و به وزير نيرو در خصوص تامين آب شرب روستاهاي كم آب شهرستان رزن.

- تذكر حيدري دستنايي نماينده اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ به وزير نيرو در خصوص رسيدگي عاجل به وضعيت مردم بحران زده منطقه بيرگان شهرستان كوهرنگ.

- تذكرات ميرتاج الديني نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر به وزير نيرو در خصوص لزوم رسيدگي به قطع برق در تبريز و استان آذربايجان شرقي و به وزير نفت در خصوص لزوم تمديد استفاده تاكسي هاي داراي گاز (ال پي جي) تا فراهم آمدن امكانات لازم براي تبديل به سي ان جي در شهرستان تبريز.

- تذكرات نقوي حسيني نماينده ورامين به وزير نفت در خصوص بررسي علت تاخير بيش از 6 ماهه در راه اندازي 4 جايگاه سي ان جي ساخته شده در ورامين، قرچك، پيشوا و جواد آباد و به وزير آموزش و پرورش در خصوص ضرورت استخدام قطعي 50 نيروي حق التدريسي و آموزشياران نهضت سوادآموزي.

- تذكرات محمدي نماينده مريوان و سروآباد به وزير آموزش و پرورش در خصوص تعيين تكليف معلمان حق التدريس بر اساس نتايج آزمون سال گذشته با دارا بودن 6 الي 9 سال سابقه خدمت و پرداخت حق الزحمه همكاري فرهنگيان در انتخابات شوراهاي اسلامي و مجلس؛ به وزراي كشور و نفت در خصوص تكميل طرح گازرساني شهر مريوان.

- تذكرات قادري نماينده شيراز به رئيس جمهور در خصوص دستور تسريع در استقرار مناطق ويژه دانشگاهي و سلامت در شيراز و به وزير صنايع و معادن در خصوص رعايت عدالت در توزيع طرح ها و اعتبارات طرح آمايش صنعتي.

- تذكر حسيني صدر نماينده خوي به وزير صنايع و معادن در خصوص رسيدگي به علت تعطيلي كارخانه نساجي خوي و شروع بكار مجدد آن با يك سوم ظرفيت.

تذكر فلاحت پيشه نماينده اسلام آبادغرب و قمري نماينده ايلام، مهران، ايوان و چرداول به وزراي امور اقتصادي و دارايي و كار و اموراجتماعي در خصوص پرهيز از اعلام آمارهاي غير واقعي از نرخ بيكاري در كشور.

- تذكر ميرتاج الديني نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر، سوداني نماينده اهواز، رهبر نماينده اصفهان، يحيي‌زاده فيروز آباد نماينده تفت و ميبد، هدايت خواه نماينده بويراحمد و دنا، آرين منش نماينده مشهد و كلات، نكونام نماينده گلپايگان و خوانسار، احمدي بيغش نماينده شازند و سروري، غفوري فرد و حسينيان نمايندگان تهران، ري، شميرانات و اسلام‌شهر به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص ابلاغ به هتل هاي سراسر كشور براي پخش شبكه المنار.

- تذكر سليمي نماينده محلات و دليجان به وزير بازرگاني در خصوص لزوم ايجاد مركز خريد غلات در شهرستان محلات.

- تذكر فلاحت پيشه نماينده اسلام آبادغرب به وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص نظارت جدي تر بر نحوه اعطاي موافقت هاي اصولي به رشته هاي علمي و كاربردي دانشگاه مربوط.

- تذكر سعادت نماينده نجف آباد و تيران به وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در خصوص رفع نارضايتي شهروندان نجف آباد از آلودگي صوتي بالگردهاي هوانيروز.

- تذكر سازدار نماينده مرند و جلفا به وزير كشور در خصوص رسيدگي عاجل به وضعيت دشوار زلزله زدگان روستاهاي شهرستان مرند.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن