تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813059969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چرا راه خانه تا محل كار برخي مسئولان دور نيست؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چرا راه خانه تا محل كار برخي مسئولان دور نيست؟
يكي از معاونان آقاي شهردار نيز براي اينكه از قافله شايسته سالاري عقب نماند، پسر خود را هم در جرگه مشاوران جوان شهردار مشهد در آورده تا با چنين انتصاباتي، راه چندان دوري ميان خانه و محل كار مديران ارشد شهري مشهد باقي نماند.
شايسته سالاري و نخبه گزيني در شهرداري مشهد سبب شد تا مقامات ارشد شهرداري به فكر استفاده از نزديكان خود در سمت هاي مشاوره اي بيفتند.

به گزارش خبرنگار تابناك؛ ايده به كارگيري مشاوران جوان كه از زمان شهرداري دكتر احمدي نژاد در تهران تبديل به يك عرف مديريتي شده است، در كنار محاسني كه نفس به كارگيري جوانان در حاشيه مشاغل مديريتي دارد ، معايبي را نيز در شناسايي و انتخاب جوانان فرهيخته و مناسب پديد آورده است.

بنا براين گزارش؛ در همين رابطه شهردار مشهد نيز براي عقب نماندن از قافله به كار گيري مشاوران جوان، گروهي از جوانان مشهدي را براي هم فكري و مشاوره دادن به خود گرد هم آورده است كه در اين ميان، آقاي شهردار به جاي استفاده از جوانان متنوع و متعدد فرهيخته در شهر مشهد، دختر نوجوان خود را كه سني پايين تر از 20 سال دارد (متولد 67) به سمت مشاور جوان خود برگزيده است.

اين در حالي است كه يكي از معاونان آقاي شهردار نيز براي اينكه از قافله شايسته سالاري عقب نماند، پسر خود را هم در جرگه مشاوران جوان شهردار مشهد در آورده تا با چنين انتصاباتي، راه چندان دوري ميان خانه و محل كار مديران ارشد شهري مشهد باقي نماند.

گفتني است كه اين معضل در حال حاضر در برخي ارگان هاي دولتي نيز ديده مي شود كه با باب شدن پديده مشاوران جوان و در نتيجه، فرهيختگي يك شبه دوستان و آشنايان! شايسته سالاري دولتي به شدت لكه دار شده و مشاور گزيني تبديل به راهي براي خويشاوند گزيني شده است.

شايان ذكر است كه نگاهي گذرا به سايت شهرداري مشهد، مي تواند اسناد اين نخبه گزيني را بهتر و شفاف تر به نمايش دربياورد.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن