تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816698913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد پكن را پيش از موعد ترك كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: احمدي نژاد پكن را پيش از موعد ترك كرد
سرمايه : به دنبال اعلام كاهش زمان حضور محمود احمدي نژاد در پكن كنفرانس خبري روساي جمهوري ايران و چين لغو شد.پيش از اين مدت اقامت احمدي نژاد در چين دو روز اعلام شده بود اما ديروز پس از ورود رئيس جمهوري كشورمان به پكن و ديدارش با هوجين تائو همتاي چيني اش اعلام شد برنامه وي براي اقامت در اين كشور به يك روز كاهش يافته است. به گزارش خبرگزاري فرانسه، مدت زمان حضور احمدي نژاد در چين در حالي كاهش يافت كه منابع خبري از تصميم وي براي برگزاري كنفرانس خبري گزارش داده بودند.

به همين منظور برنامه نشست خبري وي نيز لغو شد. اين در حالي است كه سفارت ايران در چين به علت كوتاه شدن و لغو كنفرانس خبري احمدي نژاد تاكنون اشاره اي نكرده است.
لغو برنامه سفرهاي احمدي نژاد به دليل كوتاه شدن زمان حضورش در كشور ميزبان پيش از اين نيز در سفر وي به ارمنستان اتفاق افتاده بود و رئيس جمهوري و هيات همراهش بدون اينكه اشاره اي به علت كاهش زمان سفرشان در ارمنستان كنند، سفر به اين كشور را نيمه كاره رها كردند. دوم آبان ماه سال گذشته در حالي كه پيش از سفر احمدي نژاد به ايروان مدت سفر وي به ارمنستان دو روز اعلام شده بود، احمدي نژاد و هيات همراهش پس از حضور 23 ساعته شان در ايروان اين كشور را ترك كردند.
اگرچه رئيس جمهوري و هيات همراهش تاكنون اشاره اي به دلايل كوتاه شدن زمان حضورشان در ارمنستان نكرده اند اما همان زمان برخي منابع خبري گزارش دادند عدم انجام يكي از مهم ترين برنامه هاي اين سفر يعني بازديد از بناي يادبود قربانيان كشتار ارامنه توسط ترك هاي عثماني در جريان جنگ جهاني اول و نثار حلقه گل به كشته شدگان اين حادثه توسط رئيس جمهوري علت كاهش زمان حضور احمدي نژاد در ايروان بوده است. در حالي كه به نظر مي رسيد روابط ايران با تركيه يكي از علل عدم حضور رئيس جمهوري و هيات همراهش در مراسم مذكور باشد احمدي نژاد پس از بازگشت از اين سفر در پاسخ به سوالات مكرر خبرنگاران درباره علت نيمه كاره ماندن سفر ارمنستان از طولاني شدن سفرش به ارمنستان خبر داد و گفت: «قرار بود سفر ما 22 ساعت طول بكشد به دليل اينكه حضورمان در بين ايرانيان مقيم ارمنستان طولاني شد اين سفر حدود
5/23 ساعت طول كشيد.»
اگرچه هنوز كاهش زمان سفر احمدي نژاد به پكن از سوي مقامات رسمي كشورمان اعلام نشده اما طبق اعلام خود احمدي نژاد حضور در جمع ورزشكاران ايراني، ديدار با ايرانيان مقيم چين و ديدار با مقامات چيني از برنامه هاي اصلي سفرش به پكن اعلام شده بود لذا مي توان انتظار داشت به علت تقليل مدت حضور وي در اين كشور برخي از برنامه هاي وي تحقق نيابد.مجتبي ثمره هاشمي، منوچهر متكي، اسفنديار رحيم مشايي و محمد علي آبادي به ترتيب مشاور ارشد رئيس جمهوري، وزير امور خارجه، رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني از جمله همراهان احمدي نژاد در اين سفر هستند.

ديدار احمدي نژاد با همتاي چيني اش

رئيس جمهوري ايران كه ديروز براي شركت در آيين گشايش بازي هاي
پارالمپيك 2008 وارد پكن شد، با حضور در كنگره ملي خلق چين با هوجين تائو همتاي چيني اش ديدار كرد.
به گزارش ايسنا، احمدي نژاد در اين ديدار با بيان اينكه روابط ايران و چين همواره مستحكم بوده است، گفت: «دو ملت ايران و چين همواره روابط دوستانه و سازنده اي با هم داشته اند.»
رئيس جمهوري افزود: «ما اين فرصت را مغتنم مي شماريم تا روابط خود را با دولت و ملت چين گسترش دهيم.»
هوجين تائو، رئيس جمهوري چين نيز در اين ديدار ضمن تشكر از دولت و ملت ايران از كمك هاي مادي به اين كشور به هنگام زلزله و سيل در چين، گفت: «بنده از شما تشكر مي كنم كه با كمك هاي كالايي، ملت ما را در مشكلاتي كه به وجود آمد ياري كرديد.»
رئيس جمهوري چين افزود: «بنده از دولت و ملت ايران صميمانه تشكر مي كنم و خوشحالم كه دعوت دولت چين را براي حضور در مراسم افتتاحيه بازي هاي پارالمپيك قبول كرديد.»
وي به ملاقات هاي گذشته خود با احمدي نژاد اشاره كرد و گفت: «در آن ديدارها گسترش روابط بين دو كشور مهم ترين موضوع گفت وگوي ما بود كه در اين رابطه به ديدگاه هاي مشتركي نيز رسيديم.» تائو گفت: «ملت ايران و چين مي توانند در زمينه هاي مختلف با يكديگر بحث و تبادل نظر كنند.»

احمدي نژاد:پارالمپيك مهم تر از المپيك است

در ادامه اين سفر احمدي نژاد همچنين با حضور در دهكده بازي هاي پارالمپيك با اعضاي كاروان ايران ديدار و گفت وگو كرد. رئيس جمهوري در اين ديدار گفت: «از من سوال شد چرا به اينجا آمده ايد؟ اما آنها بايد مي پرسيدند چرا نبايد مي آمدم. ديدار با قهرمانان، انسان هاي بزرگ، با اراده و مصمم كه با همت خودشان بسيج شده اند تا در يك هماورد بزرگ نام ايران را بر بلنداي آسمان طنين انداز كنند، يك افتخار است.»
وي ادامه داد: «به نظرم مسابقات پارالمپيك به مراتب مهم تر، ارزشمندتر و تاثيرگذارتر از المپيك است. گرچه
آن هم يك جشنواره بزرگ ورزشي است. در اينجا شما در يك ميدان بزرگ ثابت مي كنيد كه انسان يعني توانايي و توانستن. اراده انسان در اين جهان بر همه چيز غلبه خواهد كرد. مي شود با توكل بر خدا و همت همه قله ها را فتح كرد.» احمدي نژاد يادآور شد:«از من پرسيدند از كاروان ورزشي ايران چه انتظاري داريد؟ ورزش ارزش و اهميت خودش را از جوانمردي، اخلاق، روابط انساني، بزرگواري و بزرگمردي مي گيرد. اصلاً مسابقات ورزشي با شعار تقويت همدلي و برادري بين ملت ها پايه گذاري شده است. اگر اينها را از ورزش بگيريم ديگر چيزي براي آ ن باقي نمي ماند.»
رئيس جمهوري در ادامه يادآور شد: «خبرنگاري از من درباره تحريم ها پرسيد. بايد بگويم آنها كه ما را تحريم مي كنند، خودشان را تحريم كرده اند. آنها خودشان را از بزرگي هاي ملت ايران تحريم مي كنند. ملت ايران، ملت بزرگي است كه اين بدخواهي ها، بد انديشي ها و تحريم ها چيزي از ملت بزرگ ما كم نمي كند.»
وي ادامه داد: «امروز به فضل الهي مردان و زنان ايران زمين با توكل بر خدا قله ها را يكي پس از ديگري فتح مي كنند. آنها در عرصه هاي مختلف فناوري، علمي و ... نشان داده اند كه برترند. دنيا خواهد ديد كه كاروان ايران به خاطر همين ويژگي هاي انساني خواهد درخشيد.»
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن