تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 12 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809157524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
نونهالان سمنان در مسابقات كشوري
سمنان- خبرنگار كيهان: تيم فوتبال نونهالان ماشين لنت سمنان به مسابقات قهرماني كشور راه يافت. اين مسابقات با حضور 3 تيم زير نظر هيئت فوتبال استان سمنان جريان داشت. تيم هاي نونهالان رسالت شاهرود و آزادي گرمسار نيز در اين مسابقات به مقام هاي دوم و سوم راه يافتند.
افتتاح سالن ورزشي بانوان
خميني شهر- خبرنگار كيهان: نخستين سالن ورزشي سرپوشيده بانوان در خميني شهر مورد بهره برداري قرار گرفت. اين سالن از مصوبات سفر رئيس جمهوري بود كه در زميني به مساحت 1330 مترمربع احداث شده است.
برگزاري مسابقه پينگ پنگ
اسفراين- خبرنگار كيهان: يك دوره مسابقه پينگ پنگ بين 16 نفر از كاركنان ادارات و نهادهاي شهرستان اسفراين برگزار شد. در پايان مسابقات علي جوان از دانشگاه آزاد اسلامي، مهدي نامور راد از اداره ارشاد و فرهنگ اسلامي و محد لعل خباز از اداره پست اين شهر مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند. به نفرات برتر هدايايي اهدا شد.
جايزه به اسكيت بازان برتر
¤ يك دوره مسابقه اسكيت در دوره سني نوجوانان و جوانان و با شركت 22 نفر از اسكيت بازان اسفراين برگزار شد. در پايان اين مسابقات در رده سني نوجوانان شروين حاتمي و علي اكبر قربانزاده مشتركا اول، علي اكبر اصفهاني دوم و عليرضا اخوان سوم شدند. در رده سني جوانان نيز شايان علياري، محمد بداغ آبادي و سجاد توحيدي مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند. به نفرات برتر هدايايي اهدا شد.
تجليل از نونهالان پهلوان
شهرضا- خبرنگار كيهان: طي مراسمي از قهرمانان نونهال و نوجوان ورزش هاي پهلواني و زورخانه اي كشور در محل پورياي ولي شهرستان شهرضا تجليل شد. در اين مراسم نفرات اول، دوم و سوم انفرادي و مقام اول تيمي پهلوانان نونهال و نوجوان شهرضا در كشور مدال هاي قهرماني خود را از دست فرماندار و پيشكسوتان ورزشي اين رشته دريافت كردند.
تنيس روي ميز جانبازان
كرج- خبرنگار كيهان: در مسابقات تنيس روي ميز قهرماني جانبازان و معلولان كشور كه در شهرستان شهريار برگزار شد، تيم تنيس روي ميز شهرستان كرج توانست به مقام سوم كشوري دست يابد.
مقام ششم در المپياد ايرانيان
¤ شهرستان كرج در دومين المپياد ورزشي ايرانيان در سه رده سني نوجوانان، جوانان و اميد با كسب 56 مدال طلا، 50 مدال نقره و 89 مدال برنز توانست مقام ششم اين دوره از مسابقات سراسري را كسب كند.
دووميداني در شاهرود
شاهرود- خبرنگار كيهان: مسابقه دووميداني به مناسبت هفته دولت در شاهرود برگزار شد. در پايان اين مسابقات كه از سوي هيئت دووميداني شاهرود و با همكاري پايگاه فداييان اين شهر برگزار شد به وحيد قربانيان، محمد الله ياري، حسين حسين پور نفرات اول تا سوم و همچنين كوچك ترين و بزرگ ترين فرد شركت كننده به نام علي رجني و محمد رضايي نژاد هدايايي اهدا شد. همچنين ميلاد باباتي فوتباليست 13 ساله شاهرودي به اردوي تيم ملي كه در اصفهان برگزار شده است دعوت شد.
درخشش دانش آموزان سبزواري در جشنواره ورزشي
سبزوار- خبرنگار كيهان: در بيست و ششمين جشنواره ورزشي استان خراسان رضوي، دانش آموزان سبزواري در مقطع راهنمايي موفق به كسب رتبه اول استاني در رشته آمادگي جسماني و در رشته هاي هندبال، بسكتبال و تنيس روي ميز مقام دوم استاني و در رشته دووميداني و واليبال موفق به كسب مقام سوم استاني شدند. همچنين در مقطع متوسطه اين مسابقات دانش آموزان سبزواري در رشته هندبال، آمادگي جسماني، دووميداني و اسكيت مقام اول و در رشته بدمينتون موفق به كسب رتبه دوم استاني شدند.
جذب جوانان ورزشكار در كانون
زنجان- خبرنگار كيهان: كانون فرهنگي و هنري طاها در زنجان به دليل جذب بيشترين تعداد جوانان و نوجوانان ورزشكار در نمايشگاه اوقات فراغت سازمان ملي جوانان كه مرداد ماه امسال در فرهنگسراي امام خميني اين شهر برگزار شد موفق به كسب مقام نخست شد. در اين كانون بيش از 1720 نفر از جوانان و نوجوانان در رشته هاي ورزشي اسكيت، واليبال، بسكتبال، شنا، فوتبال، طناب زني و ديگر رشته هاي ورزشي شركت كردند.
المپياد ورزشي فرزندان نيروي انتظامي
اصفهان- خبرنگار كيهان: هشتمين دوره المپياد ورزشي فرزندان پسر پرسنل نيروي انتظامي كشور با حضور 36 تيم در رشته هاي تكواندو، كشتي، آمادگي جسماني و دو صحرانوردي در اصفهان و طي 3 روز برگزار شد. در اين مسابقات كه با شركت 600 نفر در مقطع دبيرستاني برگزار شد در رشته تيمي تكواندو تيم استان هاي اصفهان، لرستان و همدان رتبه هاي اول تا سوم و در رشته دو صحرانوردي تيم هاي يزد، خراسان جنوبي و استان مركزي و در رشته كشتي تيم هاي ستاد ناجا، مازندران و اصفهان و در رشته آمادگي جسماني استان هاي ايلام، مازندران و اصفهان و در رشته شنا تيم هاي اصفهان، زنجان و دانشگاه علوم انتظامي به ترتيب اول تا سوم شدند. در مجموع رشته هاي ورزشي تيم اصفهان در اين مسابقات با كسب 6 طلا، 7 نقره و تيم ايلام با 2 طلا و 3 نقره و 3 برنز و تيم لرستان با 2 طلا يك نقره و يك برنز به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
امكانات ورزشي براي 800 ورزشكار
دهلران- خبرنگار كيهان: بيش از 800 ورزشكار در قالب 3 پايگاه در شهرهاي دهلران، موسيان و پهله زرين آباد در 20 رشته ورزشي شركت كردند. اين افراد با استفاده از امكانات ورزشي اوقات فراغت خود را سپري مي كنند.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن