تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816551804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كروبي: تصميم‌گيري در مورد كانديداتوري برايم سخت و مشكل است// تأكيد زيادي بر تعامل و رايزني با همه گروهها و سليقه ها داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: كروبي: تصميم‌گيري در مورد كانديداتوري برايم سخت و مشكل است// تأكيد زيادي بر تعامل و رايزني با همه گروهها و سليقه ها داريم


تهران_ خبرگزاري ايسكانيوز: حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي كروبي اظهار داشت: تصميم گيري در مورد آمدن و يا نيامدن در عرصه انتخابات براي من واقعاً سخت و مشكل است.

به گزارش روز شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي كروبي روز جمعه طي سخناني در ديدار تعدادي از اعضاي شوراي مركزي و عمومي شاخه‌هاي دانشجويان و جوانان و ورزش و هنر حزب اعتماد ملي با اشاره به ضرورت وجود رسانه ها ي حرفه اي در كشور اظهار داشتند : بي گمان در عصري كه موسوم به عصر اطلاعات است ، وجود ابزاري به عنوان رسانه عاملي مهم در جهت تقويت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف در عرصه هاي مختلف مديريتي ، فرهنگي و اجتماعي كشور خواهد بود .
وي با بيان اينكه " روزنامه اعتماد ملي، ابزاري براي دفاع از حقوق ملت است" تصريح كرد: روزنامه اعتماد ملي تلاش داشته و دارد كه از حقوق شهروندي همه مردم، ارزش‌ها و آرمان‌هاي امام و انقلاب اسلامي، گسترش آزادي‌هاي قانوني و مشروع دفاع كند و به نقد سالم گروه‌هاي سياسي ، اقتصادي و اجتماعي كشور بپردازد.
دبير كل حزب اعتماد ملي با بيان اينكه هر چند ما داراي سليقه و گرايش خاص هستيم، افزود : روزنامه اعتماد ملي روزنامه اي ملي است و من از همه اساتيد ، صاحبنظران و اصحاب فرهنگ و هنر مي خواهيم در اين راه ما را ياري كنند تا ان شاء ا... شاهد ارتقا روزنامه در انجام رسالتي كه بر دوش دارد، باشيم.
صاحب امتياز روزنامه اعتماد ملي افزود: البته طبيعي است كه روزنامه ضعف هايي هم داشته و دارد و خير خواهان نيز نقطه نظرات خود را ارايه كرده اند و ما نيز همواره تذكرات لازم را در اين خصوص داده ايم و در تلاش هستيم، در پيشبرد برنامه ها و اهدافي كه تعريف شده است شتاب بيشتري بگيريم.
كروبي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تصميم شوراي مركزي در خصوص انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت : تصميم گيري در مورد آمدن و يا نيامدن در عرصه انتخابات براي من واقعاً سخت و مشكل است . بخصوص آنكه شرايط و اوضاع كشوردر وضعي است كه همه شاهد آن هستيم .
دبير كل حزب اعتماد ملي با تأكيد بر اصل حضور در انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد : ما ضمن پيشبرد كار حزبي خود ، تأكيد زيادي بر تعامل و رايزني با همه گروهها و سليقه ها داريم .
كروبي با اشاره به ضرورت مشاركت مردم در سرنوشت كشور افزود : ما انتخاباتي مي خواهيم كه در آن رأي مردم حفظ شود ، ما انتخاباتي مي خواهيم كه در آن حقوق ملت حراست شود ، ما انتخاباتي مي خواهيم كه امام و رهبري در صيانت از آن تأكيد داشته و دارند ، ما انتخاباتي مي خواهيم كه ضمن رعايت حقوق هر كس كه در آن كانديدا شده و هر كس كه در آن صاحب حق و رأي است، در همه ابعاد و زوايا با دقت و وسواس خاص برگزار شود .
كروبي در ادامه تصريح كرد : در صورت چنين شرايطي است كه شاهد حضور حداكثري مردم وايجاد نشاط و شادابي در فضاي كشور خواهيم بود و بدون شك زمينه هاي لازم براي توسعه كشور فراهم خواهد شد .
دبير كل حزب اعتماد ملي در انتهاي سخنان خود با اشاره به لزوم استفاده از همه نيروها و پتانسيل ها در جهت توسعه و پيشرفت كشور تصريح كردند ، حتي يك نفر از سرمايه هاي انساني كشور نبايد هدر رود و بايد تلاش شود از همه فرصت ها و توانمندي ها براي رفع مشكلات موجود بهره مند شد./115/120
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن