تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815070932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وقتي رسوايي اخلاقي ارزش تبليغاتي مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وقتي "رسوايي اخلاقي" ارزش تبليغاتي مي‌يابد
امروزه سبك جديدي از تبليغات كه مبتني بر رسوايي هاي اخلاقي است در آمريكا پا گرفته و با توجه به رويكرد مردم اين كشور به نظر مي رسد بسيار موثرتر از تاكيد بر تواناييهاي نامزدها باشد.


به گزارش سرويس بين الملل برنا، در جامعه امروز آمريكا رسوايي هاي اخلاقي به برگ برنده نامزدهاي انتخاباتي تبديل شده است. بروز چنين رسوايي هايي برخلاف انتظار و برعكس آنچه كه در ساير كشورها اتفاق مي افتد در آمريكا امتياز خوبي به حساب مي آيد.

اين امر بويژه در مورد "سارا پالين" مصداق يافته است. او كه مادر 5 فرزند است پس از اعلام خبر بارداري غيرقانوني دخترش گفت از اينكه مادر بزرگ شده احساس غرور مي كند.اين در حالي بود كه پس از انتشار اين خبر محبوبيت وي در ميان گروههايي از مردم آمريكا افزايش يافت.

پالين در اول سپتامبر 2008 اعلام كرد كه دختر مجرد 17 ساله اش" بريستول" 5 ماهه باردار است و در اواخر دسامبر فارغ خواهد شد. او اعلام كرد كه براي مادر بزرگ شدن خود احساس غرور مي‌كند و خوشحال است كه دخترش بسيار زودتر از آنچه وي فكر مي‌كرده مادر شده ‌است.

از قرار معلوم پدر اين نوزاد دوست پسر بريستول است. خانواده پالين اعلام كرده اند كه اين دو به زودي با يكديگر ازدواج خواهند كرد و بريستول با وجود سن پائين خود بچه خود را بزرگ خواهد كرد.

به نظر مي رسد با وضعيت پيش آمده پالين مي تواند در يك موقعيت واقعي به طور عملي از موضع خود در مخالفت با سقط جنين كه يكي از مهمترين و بحث انگيز ترين نظريات او و مك كين است دفاع كند. با اين وجود رسانه هاي آمريكايي اينچنين فكر نمي كنند.

انتشار خبر بارداري دختر پالين كه بعنوان معاون اولي مك كين انتخاب شده موجي از حملات رسانه ها به وي را بدنبال داشته و تلاشهاي فراواني از سوي مخالفان حزب جمهوريخواه براي دستاويز ساختن چنين خبري جهت تخريب نامزد اين حزب در انتخابات رياست جمهوري ماه نوامبر صورت گرفته است. اما اين حملات به همين جا ختم نشده است.

مجله معتبر " نشنال ژورنال" در گزارشي از بازداشت تاد پالين همسر سارا پالين، در سال 1986 به جرم رانندگي در حال مستي خبر داده است. از سوي ديگر گزارش هاي منتشر شده در روز دوشنبه بيانگر استخدام يك وكيل از سوي خانم پالين براي رسيدگي به اتهام هايي عليه او درباره اعمال نفوذ براي اخراج شوهر خواهر سابق خود از يك شغل دولتي است. خانم پالين متهم است از مقام هاي آلاسكا خواسته بود شوهر خواهر سابق او را كه بر سر حضانت فرزند با خواهرش درگير بوده، از پليس ايالتي اخراج كنند.

در تصاويري كه از خانواده پالين در مراسم اعلان نامزدي او به انتشار رسيد فرزند كوچك سارا پالين در آغوش دخترش بود. اين موضوع به شايعه ديگري درمورد وي دامن زده است كه مضمون آن اين است كه احتمالا فرزند آخر پالين نيز متعلق به وي نبوده و مادر او دختر بزرگتر پالين است. با اين حال گمان نمي رود اين شايعات و تحليلهايي كه در مورد پالين مي شود تاثيري بر انتخاب مك كين گذاشته باشد. او و مشاورانش كماكان از انتخاب خود راضي به نظر مي رسند. ضمن اينكه موضوع باردار بودن بريستول نيز از پيش به جان مك كين گفته شده بود.

انتخاب سارا پالين به عنوان معاون جان مك كين با انتقادهاي فراواني دردرون حزب جمهوريخواه همراه بود و از سوي تحليلگران آمريكايي به عنوان يك رويكرد تازه در حزب جمهوريخواه اين كشور ارزيابي شده است.

اين تحليلگران مي گويند: فرماندار آلاسكا بسيار كم تجربه تر از "باراك اوباما" كانديداي حزب دمكرات در انتخابات رياست جمهوري آمريكا است. اين مطلب اشاره به انتقادهاي جان مك كين از نامزد دموكراتها دارد. در جريان مبارزات انتخاباتي وي همواره باراك اوباما را به بي تجربه بودن در عرصه سياسي خارجي متهم مي كرد، اما اينك "سارا پالين" را كه تجربه سياسي كمي دارد به عنوان معاون خود انتخاب كرده است و اين امر جاي تامل دارد.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن