تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816450746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شب هيجان در خليج فارس ايران به دنبال فتح شبه جزيره


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: شب هيجان در خليج فارس ايران به دنبال فتح شبه جزيره


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: با برگزاري اولين ديدار تيمها در دور نهايي مرحله مقدماتي بازي هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، تب داغ فوتبال يك بار ديگر قاره پهناور آسيا را در بر خواهد گرفت.

جدال تيم هاي قدرتمند ايران و عربستان در ورزشگاه ملك مهد رياض در اولين گام گل سرسبد بازي هاست و گرماي خاصي به اين دوره از مسابقات بخشيده است. جايي كه تيم ملي كشورمان به رهبري دايي با تلفيقي از باتجربه ها و جوانان بي نام و نشان اما با انگيزه در مقابل تيم ملي عربستان با هدايت ناصر الجوهر آلترناتيو هميشگي مربيان بر كنار شده خارجي، صف آرايي خواهد كرد.
مصاف ديدني اين دو مدعي آسيا از ديرباز از حساسيت و هيجان ويژه برخوردار بوده به طوري كه فضاي فوتبال آسيا را تحت تاثير قرار داده است و رسانه هاي منطقه از آن بعنوان جنگ دو قدرت بزرگ آسيا نام برده اند.
به گواه تاريخ، تيم ملي عربستان همواره رقيب سرسختي براي فوتبال ايران بوده است آنها بارها با استفاده از شرايط ميزباني و ناداوري ها در بسياري از ميادين تيم ملي ما را از رسيدن به جام هاي قهرماني و صعود به جام هاي جهاني ناكام گذاشته اند و به اهداف از پيش تعيين شده خود دست يافته اند.
علي دايي كه تجربه بازي و گلزني مقابل رقيب را در كارنامه خود دارد به خوبي مي داند كه چه آزمون سختي پيش روي اوست. او كه با اقتدار و خود رايي مثال زدني و حمايت بي چون و چراي رجال فدراسيون تيم تحت رهبريش را فرماندهي مي كند با كنار گذاشتن كريمي و مهدوي كيا دو تن از بزرگان فوتبال ايران و آسيا كه در تمام اين سال ها از ستون هاي ثابت تيم ملي بوده اند تمام كارشناسان داخلي و خارجي را به تعجب واداشت، در حال حاضر با اتكا به جواناني گمنام كه حتي بازي هاي ملي تعدادي از آن ها از تعداد انگشتان دو دست تجاوز نمي كند ريسك بسيار بزرگي را متحمل شده است.
فرمانده مقتدر تيم ملي اعتقاد خاصي به جوانانش دارد و بسيار مطمئن است كه آنها تيم عربستان را به زانو در آورده و شگفتي ساز خواهند شد.
البته بايد اذعان داشت كه در اين ديدار فشار رواني بيشتر روي بازيكنان عربستان است چرا كه آن ها ميزبان هستند و بايد براي كسب هر سه امتياز خانگي به آب و آتش بزنند.
ديدار با رقيب سنتي قطع به يقين سخت ترين آزمايش دايي و بازيكنان جديد تيم ملي است، كسب برد يا حتي تساوي در اين آوردگاه جهنمي مي تواند به منزله اثبات شايستگي هاي دايي و مشت دندان شكن او به دهان منتقدان بي شمارش باشد كه طي اين مدت اخير بواسطه تعطيلي ليگ، عدم دعوت از ستاره ها و عدم تعامل با باشگاه ها هر لحظه منتظر زمين گير شدن او در گرماي نيمه شب رياض هستند.
علي دايي بارها ثابت كرده است كه مرد روزهاي سخت است و از بسياي ميدان ها سربلند و پيروز بيرون آمده است. او بسيار اميدوار است كه با دست پر از عربستان باز گردد.
ايران و عربستان تاكنون 12 بار رو در روي يكديگر قرار گرفته اند كه سهم هر كدام پنج برد و دو بازي نيز با تساوي پايان يافته است.
در ساير ديدارها در گروه ايران كره جنوبي استراحت دارد و كره شمالي به مصاف امارات مي رود. در گروه ديگر نيز استراليا استراحت مي كند، بحرين با ژاپن و قطر با ازبكستان ديدار خواهند كرد./05 /120
حميدرضا ملكي
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن