تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817061445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونمايي تراشه‌ي جديد اينتل براي تلفن‌هاي هوشمند


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: http://64.130.220.65/Thumbnails/pics/1388/10/IT/wh120-32.jpg

بزرگ‌ترين سازنده نيمه‌رساناي جهان، مدل جديدي از تراشه اتم را به نمايش گذاشت كه با مصرف نيروي كم‌تر، هزينه ارزان‌تر و اندازه كوچك تر براي به‌كارگيري در تلفن‌هاي هوشمند طراحي شده است.
به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تراشه جديد Moorestown مي‌تواند در ساخت مجموعه اي از دستگاه‌هاي رايانشي قابل حمل از جمله تلفن‌هاي هوشمند پيشرفته، رايانه‌هاي لوحي و ساير محصولات قابل حمل به‌كار گرفته شود.
هدف اينتل از عرضه نسل جديد تراشه اتم كه در مقايسه با نسل قبلي Menlow علاوه بر مصرف نيروي كم، انجام هم‌زمان چند وظيفه را امكان‌پذير مي‌كند، ورود به بازار بي‌سيم و تكرار موفقيتش در بازار نت‌بوك است كه اكنون كاملا آن را در اختيار دارد.
تحليلگران به وجود رقابتي اشاره كرده‌اند كه اكنون بين ان ويديا، مارول و Qualcomm براي ريزپردازنده‌هاي ارزان و كم قدرت مبتني بر معماري ARM در جريان است.
اما اينتل اوايل سال جاري براي يكپارچه شدن سيستم عامل لينوكسي Moblin خود با Maemo نوكيا موافقت كرده كه در نتيجه آن انتظار مي‌رود راه را براي به‌كار گرفته شدن تراشه‌هاي اين شركت در محصولات بزرگ‌ترين سازنده تلفن همراه جهان هموار كند.
تحليلگران هم‌چنين پيش از اين اظهار كرده بودند كه تراشه‌هاي اينتل به دليل مصرف بالاي نيرو در مقايسه با تراشه‌هاي رقيبي كه برمبناي معماري ARM هستند، براي به‌كارگيري در دستگاه‌هاي الكترونيكي مصرفي قابل حمل و تلفن‌هاي همراه مناسب نيستند.
طبق اعلام اينتل، اين شركت توانسته ميزان مصرف نيروي تراشه‌هاي خود در حالت آماده براي استفاده را بيش از 50 برابر كاهش دهد. عمر باتري كه به دليل وجود نمايشگر بزرگ و پردازنده‌هاي قدرتمند كاهش مي‌يابد، يكي از معيارهاي اساسي در صنعت تلفن است. يكي از مديران ارشد نوكيا سال گذشته ARM را در زمينه مديريت مصرف نيرو بسيار پيش‌تر از اينتل دانسته بود.
انتهاي پيام

رونمايي تبلت ويندوز سون ايسوز در كامپيوتكس 2010
ايسوز ظاهرا قصد دارد در نمايشگاه كامپيوتكس 2010 رايانه لوحي را رونمايي كند كه با ويندوز سون مايكروسافت كار مي‌كند و تراشه‌هاي اينتل در آن به‌كار گرفته شده است.
به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين شركت هم‌چنين در حال طراحي دستگاه EEE Pad مبتني بر سيستم عامل آندرويد گوگل است.
طبق گزارش ديجي تايمز، مدير اجرايي ايسوز به تازگي تاييد كرده كه رايانه لوحي 10 اينچي Wintel با طراحي سبك و فوق باريك خواهد بود.
ناظران بازار معتقدند اين مدل در نمايشگاه كامپيوتكس 2010 نمايش داده خواهد شد و هر دوي اين رايانه‌هاي لوحي توسط ايسوز و پگاترون تكنولوژي طراحي شده‌اند.
هم‌چنين انتظار مي‌رود دستگاه اينترنتي ايسر يك پردازنده ARM و سيستم عامل آندرويدي داشته باشد و ساخت آن به شركت كومپال الكترونيكس برون‌سپاري شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن