تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812599717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بحران مالي جيمز باند


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: بحران مالي جيمز باند


http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1389/02/11/100873944635.jpg


وقفه‌اي كه در راه توليد بيست و سومين قسمت مجموعه فيلم پليسي ـ جاسوسي جيمز باند به وجود آمده، صنعت سينما و منتقدان را به گمانه‌زني‌هاي متفاوتي واداشته است. در شرايطي كه پيتر كريگ بازيگر جديد نقش مامور دو صفر هفت اطمينان مي‌دهد كه توليد قسمت جديد اين مجموعه فيلم بزودي شروع مي‌شود، اما بعيد به نظر مي‌رسد مشكل ورشكستگي كمپاني متروگلدوين مه‌ير به صورتي باشد كه به اين زودي امكان ساخت يك جيمز باند جديد را فراهم كند. منتقدان سينمايي مي‌گويند وقتي مجموعه فيلمي مثل جيمز باند با آن قدمت با چنين مشكلي روبه‌رو مي‌شود، تكليف بقيه پروژه‌هاي سينمايي چه خواهد شد؟


اولين قسمت مجموعه فيلم جيمز باند ـ كه براساس قصه كتاب پرخواننده يان فلمينگ ساخته شد ـ در سال 1962 و در اوج دوران جنگ سرد بين آمريكا و شوروي (سابق)‌ به روي پرده سينماها رفت. در اين فيلم (كه با نام «دكتر نو» و با بازي شون كانري اكران عمومي شد)‌ و بقيه فيلم‌هاي جيمز باندي، مامور دو صفر هفت راهي يكسري ماموريت غيرممكن مي‌شود. در اكثر اين فيلم‌ها، ماموراني خبيث و بدطينت از اردوگاه شرق (شوروي و دوستان اين كشور چپگرا)‌ در نقش كاراكترهاي منفي قصه ظاهر مي‌شدند. در پايان تمام اين فيلم‌ها هم كاراكتر جيمز باند موفق مي‌شد اين موجودات شرور را از بين ببرد. اما اين كاراكتر خيالي افسانه‌اي در عالم واقعيت از ناحيه‌اي شكست خورد كه به هيچ وجه انتظارش را نداشت. از بين تمام دشمنان رنگارنگ چپگراي جيمز باند، شكست او از جانب يك دوست به نام نظام سرمايه‌داري از راه رسيد! مشكل پول و سرمايه بيست و سومين جيمز باند را فعلا زمينگير كرده است.
با بلاتكليفي موجود در وضعيت جيمز باند و مجموعه فيلم سينمايي آن، كمپاني‌هاي فيلمسازي و تهيه‌كنندگان سينمايي بر شتاب خود براي توليد فيلم‌هايي كه مي‌تواند جايگزين جيمز باند شود افزوده‌اند. در همين رابطه، سازندگان مجموعه فيلم «هويت بورن» پيش‌توليد قسمت چهارم آن را زودتر از زمان مقرر آغاز كرده‌اند. پيش‌توليد اين فيلم در شرايطي شروع شده كه تا مدتي قبل بحث آن مطرح بود كه احتمالا مت ديمون در نقش اصلي آن ظاهر نخواهد شد. در حال حاضر، تهيه‌كنندگان فيلم گفته‌اند ديمون تحت هر شرايطي با آنها همكاري خواهد كرد و نام كارگردان «بورن 4» طي يكي دو هفته آينده به صورت رسمي اعلام خواهد شد. مجموعه فيلم «بورن» از سوي منتقدان لقب رقيب رسمي مجموعه فيلم جيمز باند را گرفته و از همان ابتداي توليد فيلم ـ و نمايش موفقيت‌آميز آن در جدول گيشه نمايش ـ به عنوان اثري مطرح شد كه قصد دارد به صورت يك جيمز باند امروزي و جوان پسند درآيد و جاي آن مجموعه فيلم را بگيرد.

«ماموريت غيرممكن ‌/‌ بالاتر از خطر» فيلم ديگري است كه حال و هوايي ضد جاسوسي مثل فيلم‌هاي جيمز باندي دارد و براساس قصه يك مجموعه پربيننده تلويزيوني دهه شصتي ساخته شده است. اين فيلم تام كروز را به عنوان بازيگر نقش اصلي و تهيه‌كننده مشترك دارد. سه قسمت قبلي فيلم زماني توليد شد كه شركت مستقل فيلمسازي اين بازيگر، قرارداد همكاري مشترك با كمپاني پارامونت را داشت. جدايي تام‌كروز از كمپاني پارامونت در 3 سال قبل، سرنوشت «ماموريت غيرممكن» و احتمال توليد قسمت جديدي از آن را زير سوال برد. اما به نظر مي‌رسد كه توقف ناگهاني توليد جيمز باند باعث آشتي‌كنان پارامونت و كروز شده است! دو طرف اعلام كرده‌اند با وجود جدايي از هم، چهارمين قسمت مجموعه فيلم را به صورت مشترك توليد خواهند كرد. بحث توليد قسمت جديد «ماموريت غيرممكن» اين روزها كاملا جدي است. پيش‌توليد فيلم شروع شده و براد بيرد (كارگردان انيميشن موفق «خانواده اينكر ديبل‌ها» و «راتاتويي»)‌ آن را براساس قصه‌اي از جي‌جي‌آبرامز مي‌سازد. آبرامز كه سال قبل با ساخت قسمت جديدي از مجموعه فيلم «سفرهاي ستاره‌اي ‌/‌ پيشتازان فضا» دست به احياي آن زد، در سال 2006 قسمت دوم «ماموريت غيرممكن» را كارگرداني كرد. چهارمين قسمت «ماموريت غيرممكن» كه زودتر از «بورن 4» اكران عمومي مي‌شود، ماه مي 2011 به روي پرده سينماها مي‌رود.

در چنين اوضاع و احوالي صنعت سينماي انگلستان هم به فكر توليد قسمت دوم كمدي جاسوسي خود «جاني انگليسي» افتاده است. اين فيلم هجويه‌اي بر فيلم‌هاي جيمز باندي است كه روآن آتينكسن (همان مستربين معروف)‌ در آن در نقشي شبيه جيمز باند، به مبارزه با آدم‌هاي شرور بين‌المللي مي‌رود و مرتب دسته گل به آب مي‌دهد. قسمت اول فيلم در سال 2003 با آن كه موفقيت مالي خوبي در آمريكاي شمالي كسب نكرد، ولي در سطح بين‌المللي با استقبال خيلي خوب تماشاگران روبه‌رو شد.

حالا در شرايطي كه جيمز باند با بحران توليد روبه‌رو شده، جاني انگليسي قصد دارد دوباره وارد معركه شده و دست به ماجراجويي‌هاي تازه بزند. قسمت دوم اين فيلم هم اوايل تابستان سال آينده به روي پرده سينماها مي‌رود. اين در حالي است كه هنوز كارگرداني براي آن انتخاب نشده است. تهيه‌كنندگان فيلم گفته‌اند كليد فيلمبرداري آن را اوايل فصل پاييز مي‌زنند و به همين دليل، تا آن زمان فرصت كافي دارند تا عوامل اصلي توليد فيلم را انتخاب كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن