تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815519930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش غيرمنتظره ذخاير نفت خام امريكا در هفته گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كاهش غيرمنتظره ذخاير نفت خام امريكا در هفته گذشته
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي ... 1387/06/15
ذخاير نفت خام و فرآورده هاي نفتي در آمريكا در هفته گذشته به شكلي غيرمنتظره كاهش يافت ولي ميزان كاهش ذخاير بنزين كمتر از مقدارِ پيش بيني شده بود.
به گزارش خبرگزاري رويترز از نيويورك، اداره اطلاعات انرژي وابسته به وزارت انرژي امريكا در گزارش هفتگي خود كه روز پنج شنبه منتشر شد اعلام كرد ذخاير نفت خام آمريكا در هفته منتهي به بيست و نهم اوت، يك ميليون و نهصد هزار بشكه كاهش يافت و به سيصد و سه ميليون و نهصد هزار بشكه رسيد. اين در حالي است كه تحليلگران پيش بيني كرده بودند ذخاير نفت خام امريكا در پايان هفته دويست هزار بشكه افزايش يابد.
ميانگين واردات نفت خام امريكا نيز در هفته گذشته يكصد و چهل و نه هزار بشكه در روز كاهش يافت.
گزارش اداره اطلاعات انرژي امريكا همچنين نشان داد ذخاير فراورده هاي نفتي به غير از بنزين در پايان هفته گذشته با چهارصد هزار بشكه كاهش به يكصد و سي و يك ميليون و هفتصد هزار بشكه رسيد در حالي كه پيش بيني مي شد اين ذخاير پانصد هزار بشكه افزايش داشته باشد.
از سوي ديگر ذخاير بنزين آمريكا در پايان هفته گذشته به ميزان يك ميليون بشكه كاهش يافت و به يكصد و نود و چهار ميليون و چهارصد هزار بشكه رسيد. اين چهارمين هفته پياپي است كه ذخاير بنزين امريكا كاهش مي يابد ولي مقدار كاهش آن از ميزان پيش بيني شده كمتر بود. از سوي ديگر واردات فراورده هاي نفتي پالايش شده امريكا نيز در هفته گذشته سيصد و سي و چهار هزار بشكه در روز كاهش يافت.
شايان ذكر است گزارش هفتگي اداره اطلاعات انرژي امريكا معمولا هر چهارشنبه منتشر مي شود كه اين هفته به علت عيد كارگر با يك روز تاخير منتشر شد.
..........................................
كد 10101/ 01013/ 0003/ 146/ 104/ 8531
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن