تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسكو تايمز : تلاش غرب براي فشار بر روسيه يك طنز سياسي است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مسكو تايمز : تلاش غرب براي فشار بر روسيه يك طنز سياسي است
وزراي امور خارجه كشورهاي اروپايي، فردا و پس فردا تلاش خواهند كرد درباره موضوع گرجستان بر روسيه فشار آورند كه كارشناسان سياسي اين مسئله را يك طنز سياسي براي غرب خوانده اند.
به گزارش شبكه خبر و به نوشته روزنامه مسكو تايمز، اتحاديه اروپا مي خواهد موضع متحدي را در برابر روسيه اتخاذ كند و اروپايي ها مي خواهند براي نزديك تر كردن خود به آمريكا وامدار سياست هاي خصمانه واشنگتن در قبال كرملين باشند غافل از آنكه نه تنها جنگ در اوستيا بلكه ارتش قدرتمند روسيه به راحتي نشان داد كه داراي يك ارتش قوي و نفوذ ناپذير است و به لحاظ توانايي فني و لجستيك هيچكدام از كشورهاي غربي توان اين را ندارند كه خود را با مسكو در اندازند بنابراين رودر رو شدن با ارتشي قدرتمند به نام ارتش روسيه بيشتر شبيه به يك طنز است.

مسكو تايمز با اشاره به اينكه قرار است نيكولا ساركوزي رئيس جمهور فرانسه و ديميتري مدودوف رئيس جمهوري روسيه دوشنبه آينده در نشستي حياتي و مهم درباره تحولات اخير و به ويژه مناقشه گرجستان و روسيه بر سر اوستياي جنوبي گفتگو كنند ؛ نوشت : در حالي كه چهار روز از نشست فوق العاده سران اتحاديه اروپا براي بررسي مناقشه گرجستان مي گذرد وزراي امورخارجه اروپا قرار است در نشست آتي خود به اتفاق از روسيه بخواهند مطابق با توافقنامه شش ماده اي كه رئيس جمهور فرانسه به مسكو و تفليس پيشنهاد كرده است نيروهاي نظامي خود را به مواضع پيش ازجنگ با گرجستان بازگرداند.

مسكو تايمز افزود، اين در حالي است كه رهبران اروپايي به هيچ وجه مايل نيستند گفتگو با روسيه را كنار بگذارند و از اين رو ، در نشست خود اعمال هر گونه تحريم هاي سريع را برضد مسكو منتفي دانستند و فقط اعلام كردند تا زماني كه درخواست اروپا از روسيه مبني برضرورت خروج تمام نيروهاي روسيه ازخاك گرجستان و بازگشت آنها به مواضع پيش از هفتم اوت محقق نشود مذاكراتي كه اروپا با روسيه براي تقويت مشاركت و همكاري ها آغازكرده بود به حال تعليق در مي آيد.

مسكو تايمز نوشت : روسيه هرگز يك كشور اشغالگر نيست زيرا مسكو تاكنون شماري از نظاميان خود را از خاك گرجستان خارج و فقط بخشي از نيروهاي نظامي خود را به عنوان نيروي پاسدار صلح درخاك اين كشور حفظ كرده است .

اين در حالي است كه مقامات تفليس ، نيروهاي روسيه را كه به نام پاسداري از صلح هنوز از خاك گرجستان خارج نشده اند نيروي اشغالگر مي دانند.

گفتني است وزراي امور خارجه اروپا بعد از ظهر فردا - جمعه - درباره روابط اتحاديه اروپا و آمريكا گفتگو خواهند كرد و اولويت هاي احتمالي اروپا را پس از روي كارآمدن رئيس جمهور جديد آمريكا در ماه ژانويه مورد بررسي قرار خواهند داد.
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن