تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816817748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار اردبيل: آب شرب اردبيل هيچ مشكل بهداشتي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار اردبيل: آب شرب اردبيل هيچ مشكل بهداشتي ندارد
خبرگزاري فارس: استاندار اردبيل گفت: آب شرب اردبيل علي‌رغم برخي شايعات اخير هيچ مشكل بهداشتي ندارد و هيچ مورد مشكوك بيماري از آلودگي آب مشاهده و گزارش نشده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، علي نيكزاد بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بيان اينكه 13 كودك بستري شده در بيمارستان مشكين به خاطر آلوگي آب، دچار بيماري نشده‌اند، افزود: خوشبختانه تا‌كنون با نظارت مستمر و دقيق ماموران بهداشت مورد مشكوك در خصوص بيماري گوارشي و روده‌اي به خصوصي به ما گزارش نشده و اگر در جامعه مواردي مطرح مي‌شود شايعه‌اي بيش نيست.
وي تصريح كرد: هم‌اكنون آب شرب اردبيل با ظرفيت 500 ليتر در ثانيه از طريق سد يامچي و برخي چاه‌ها تامين مي‌شود و خبر ورود فاضلاب شهري نير به سد يامچي شايعه است و صحت ندارد.
نيكزاد علت قطعي و تغيير رنگ آب مصرفي را در طول روزهاي گذشته ناشي از اصلاح شبكه و پمپاژ آب به شبكه‌هاي اصلي و فرعي شهر عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: در سطح استان هم‌اكنون آب سالم بهداشتي به ظرفيت مناسب به مردم تحويل داده مي‌شود و ايجاد نگراني و برخي تناقض‌گويي به مردم شايسته و درخور مطبوعات نيست.
وي به تغيير چند فرماندار استان اشاره كرد و گفت: اوايل هفته آينده با بازنشستگي فرماندار كوثر، فرماندار جديد اين شهرستان منصوب و ظرف چند روز آينده نيز حكم فرمانداري نورعلي فصيح سرپرست فرماندار بيله‌سوار صادر و ابلاغ خواهد شد.
استاندار اردبيل با رد بركناري فرماندار گرمي افزود: فرماندار گرمي به عنوان جوان‌ترين مدير استاني همچنان قوي و محكم در مسئوليت خود به خدمتگزاري مشغول است و هيچ بحث تغيير فرمانداري در گرمي مطرح نيست.
استاندار اردبيل در خصوص پروژه راه‌آهن اردبيل و علل تاخير در اجراي آن اظهار داشت: هم‌اكنون پروژه 175 كيلومتري راه‌آهن اردبيل در سه قطعه در حال اجراست و 14 ميليارد تومان اعتبار مصوب دارد، اما با پيگيري مجمع نمايندگان استان و مسئولان قرار است از محل اعتبارات وزارت راه 40 ميليارد تومان ديگر نيز به اين پروژه اختصاص يابد كه با ابلاغ اين اعتبار روند پرشتابي خواهد گرفت.
وي در پاسخ سوالات مكرر خبرنگاران در خصوص پروژه راه‌آهن افزود: اولويت اول وزارت راه در استان تكميل راه اردبيل به سرچم است كه به سرعت در حال اجراست و پروژه راه‌آهن در اولويت بعدي قرار دارد و بعيد به نظر مي‌رسد ظرف دو سال آينده اين پروژه تكميل و راه‌اندازي شود.
نيكزاد تصريح كرد: با تكميل اين خط ريلي استان اردبيل از مسير ميانه به راه‌آهن اصلي كشور متصل خواهد شد و در تلاش هستيم ادامه اين پروژه تا پارس‌آباد مغان ادامه يابد تا خط ريلي ترانزيتي و با صرف اقتصادي را داشته باشيم.
استاندار اردبيل به پروژه‌هاي افتتاحي در يك ماه گذشته و حضور وزرا و برخي مقامات كشوري در استان اشاره كرد و گفت: در طول هفته دولت، 357 پروژه با 192 ميليارد تومان اعتبار در سطح استان افتتاح شد و با تكميل و اجراي پرو‍ژه‌هاي اساسي استان همچنان ادامه دارد.
وي اولويت اعطاي تسهيلات بانكي را مسكن، اشتغال و خودروهاي فرسوده عنوان كرد و افزود: مشكل اصلي بانك‌ها در پرداخت وام ناهمخواني منابع با مصارف بانك‌ها است و آنها مدعي هستند عدم پرداخت مطالبات از سوي مردم، موجودي بانك‌ها را به شدت تهديد مي‌كند و به همين دليل شاهد تاخير در پرداخت تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده هستيم.
نيكزاد اظهار داشت: با يك سياست تعادلي درصدد شكوفايي بنگاه‌هاي موجود و حفظ فرصت شغلي آنها هستيم و در مرحله بعد قرار است به طرح‌هاي تازه و جديد تسهيلات ارائه شود.
انتهاي پيام/ش
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن