تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816150029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دايي: مهدوي كيا،اكنون به درد تركيب تيم ملي ايران نمي خورد// تنها تصميم گيرنده در تيم ملي علي دايي است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: علي دايي: مهدوي كيا،اكنون به درد تركيب تيم ملي ايران نمي خورد// تنها تصميم گيرنده در تيم ملي "علي دايي" است
خبرگزاري آريا- سرمربي تيم ملي با تاكيد بر اين كه هيچ كس حق دخالت در كارهاي تيم ملي را ندارد گفت: تنها تصميم گيرنده در تيم ملي "علي دايي" است.

به گزارش سرويس ورزشي خبرگزاري آريا، علي دايي كه در محل فدراسيون فوتبال با خبرنگاران گفت وگو مي كرد، دليل گفته هاي خود را اين چنين بازگو كرد: "من هم اكنون آبرويم را براي تيم ملي فوتبال گذاشته ام و اين مساله نشان مي دهد كه به چه ميزان اين تيم را دوست دارم."

وي در پاسخ به اين سووال كه "چرا اينقدر نسبت به خبرنگاران بدبين هستيد؟" اظهار داشت: اين موضوع اصلا صحت ندارد من نسبت به خبرنگاران بدبين نيستم.

دايي تاكيد كرد: ما براي بازتاب كارهايمان به حمايت جامعه رسانه اي نياز داريم و از آنها بابت نقدهاي منقطي تشكر مي كنم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص برپايي اردوي تيم ملي در كيش پيش از اعزام به عربستان افزود: اردوي كيش بسيار مطلوب بود و بازيكنان تيم را باانگيزه كرد.

به گفته وي، تيم آنقدر شاداب تمرين كرد كه "روته مولر" شگفت زده و متعجب شد و اعلام كرد كه شما در بازي با عربستان امتياز مي گيريد.

دايي در پاسخ به اين سووال كه "چرا كنفرانس خبري به تاخير افتاد؟" گفت:‌ شب گذشته پرواز كيش به تهران با هشت ساعت تاخير انجام شد و اين تاخير تيم ملي را اذيت مي كند.

وي در خصوص حضور "روته مولر" در كنار تيم ملي در كيش نيز اظهار داشت: مولر به عنوان مشاور من به اردو آمد.

وي اضافه كرد: مولر هم اكنون نمي تواند با فدراسيون فوتبال ايران قرارداد امضا كند زيرا هم اكنون با فدراسيون آلمان قرارداد دارد.

دايي تاكيد كرد: بسيار خوشحال هستم كه بهترين دستيار و همكار را به زودي در كنار خود و در تيم ملي خواهم داشت.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در پاسخ به سووال خبرنگاري در خصوص هماهنگ نبودن "وحيد هاشميان" با ديگر بازيكنان در تيم ملي بيان داشت: هاشميان يك بازيكن حرفه اي است و در يكي از بهترين ليگ هاي دنيا توپ مي زند مشكلي براي هماهنگي وي با بازيكنان نداريم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص دعوت نشدن از "مهدي مهدوي كيا" به تيم ملي گفت: مهدوي كيا مهره سوخته نيست و بالعكس بسيار بازيكن خوبي است اما هم اكنون به درد تركيب تيم ملي ايران نمي خورد.

وي افزود: در هر زمان كه فكر كنم مهدوي كيا مي تواند به تيم ملي كمك كند، او را دعوت خواهم كرد اما هم اكنون اين اتفاق رخ نخواهد داد.

دايي در پاسخ به سووال خبرنگاري براي دو اخطاره بودن "حسين كعبي" نيز افزود: كعبي يكي از بهترين بازيكنان تيم ملي است اما ما نگراني براي عدم حضور وي در تركيب نداريم زيرا "مجيد غلام نژاد" جايگزين وي است و قطعا بهتر از حسين بازي مي كند.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با تاكيد بر اين كه "تيم ملي بي تجربه نيست" خاطرنشان كرد: بازيكنان تيم ملي تركيبي از باتجربه ها و جوانان هستند و واژه بي تجربه درست نيست.

وي با اشاره به اين كه پنج لژيونرهم اكنون در تركيب تيم ملي قرار دارند گفت:‌ تيم ملي را بايد به سمت جوانگرايي برد.

دايي در خصوص مسايل رواني به وجود آمده از سوي عرب ها نيز گفت: ما با كارهاي حاشيه اي تيم ملي عربستان كار نداريم تيم ملي در اين بازي تنها فوتبال خودش را بازي مي كند.

وي در پاسخ به سووال خبرنگاري در خصوص "ساعت خواب بازيكنان در كيش" اظهار داشت:‌ تيم ملي در تمامي ادوار اردوهاي كسل كننده اي برگزار مي كرد اما از زماني كه من سرمربي تيم ملي شدم نوع برگزاري اردوها تغيير كرد.

سرمربي تيم ملي با تاكيد بر اين كه هيچ كس حق دخالت در كارهاي تيم ملي را ندارد گفت: تنها تصميم گيرنده در تيم ملي "علي دايي" است.

وي گفت: انتخاب 38 بازيكن براي اردو تيم ملي كار اشتباهي بود و اين خواسته من نبود زيرا من مخالف اين مساله بودم و اين امر بدون هماهنگي من صورت گرفته بود.

دايي ضمن تشكر از فدراسيون فوتبال و حمايت آنها از تيم ملي فوتبال ايران اظهار داشت: با توجه به اين كه مشكلات مالي فدراسيون بسيار زياد است اما آنها از تيم ملي به خوبي دفاع مي كنند.

به گفت وي، مقرر شده كه مبلغي پيش از بازي با عربستان به كادرفني تيم ملي اختصاص داده شود و بازيكنان نيز پاداش بگيرند.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در پاسخ به اين سووال كه "چرا خبرنگاران را به هتل بازيكنان راه نمي دهيد؟" گفت: دوست ندارم خبرنگاران به مسايل خصوصي بازيكنان وارد شوند.

وي در عين حال تاكيد كرد كه تركيب تيم ملي فوتبال ايران تا دقايق آخر بازي با عربستان مشخص نخواهد شد.
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن