تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816983870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// اصلاح طلبان موجوديت ما جوانان را فروختند// تلخي آخر خط!// راه اندازي ستادهاي انتخاباتي عارف// فرق كروبي و خاتمي از نگاه يك سايت ضد انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// اصلاح طلبان موجوديت ما جوانان را فروختند// تلخي آخر خط!// راه اندازي ستادهاي انتخاباتي عارف// فرق كروبي و خاتمي از نگاه يك سايت ضد انقلاب
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (14 شهريور)، چند خبر ويژه دارد.

اصلاح طلبان موجوديت ما جوانان را فروختند(خبر ويژه)

كاريكاتوريست سابق روزنامه همشهري در زمان مديريت كارگزاران اذعان كرد اين روزنامه به صورتي كاملا جانبدارانه، خاتمي را در سال 76 تبليغ مي كرد.

نيك آهنگ كوثر همكار نشريات زنجيره اي توقيف شده كه اكنون در خارج از كشور اقامت دارد، با مرور خاطرات خود مي نويسد: معتقدم كه خاتمي و اصلاح طلبان نه تنها راي مرا، كه موجوديت من نوعي را فروخته اند. من از سال 74 (مجلس پنجم) تا 81، با اميد راي دادم. اميدوار بودم. اما ديدن گروه هاي مختلف اصلاح طلب از نزديك و كار كردن با آنها مرا به اين نتيجه رساند كه سر و پا يك كرباسچي هستند!

وي مي افزايد: آغاز به كار من در مطبوعات به 6 سال پيش از دوم خرداد بر مي گردد. كار در گل آقا و همشهري و خيلي ديگر از نشريات ريز و درشت را تجربه كرده بودم. اما هيچ دوره اي به اندازه چند ماه مانده به دوم خرداد برايم هيجاني و باارزش نبود. انگار پايان دنياست و تنها چند ماه فرصت داري همه هنرت را به خرج دهي كه با دل راحت بميري. الان كه فكر مي كنم، مي بينم كه آنقدر جانبدارانه تبليغ كرديم كه اصلا جاي دفاع ندارد. روزنامه نگاري ما هم جذابيت هاي خودش را دارد. البته شايد من كمتر دلم بسوزد، چون از كساني كه معتقد بودم آفت دموكراسي بودند انتقاد مي كردم، اما آيا بعد از دوم خرداد و شناختن آرام آرام بي عملي ها و دروغ ها، امكان انتقاد منصفانه وجود داشت؟

وي با اشاره به كشيدن كاريكاتور كساني چون لاريجاني در هفته نامه مهر مي نويسد: اما روزنامه هاي دوم خردادي چطور بودند؟ شده بوديم توپخانه. براي چه؟ براي ضعيف تر كردن رقباي اصلاح طلبان، بدون آنكه درست و حسابي به خود اينان نگاهي بياندازيم و نقدشان كنيم. انگار نقد اصلاح طلبان گناه كبيره بود.

وي با اشاره به حزب بازي هاي مدعيان اصلاحات مي نويسد: حالا همان جماعت كه به خاطر عدم علاقه به تقسيم قدرت و توزيع آن، اصلاحات را از پا انداختند، امروز باز هم فريادشان بلند است. لطفا به ما كه برنامه اي نداريم و توان جلب مشاركت نداشته ايم و پشتوانه سابق هم وجود خارجي ندارد و عزت قبلي را هم از دست داده ايم، راي دهيد.

در كمال ناباوري مي گويم كه آيا حاضريد مسئوليت تمامي فرصت سوزي ها و اشتباه ها را بپذيريد؟ آيا توان جبران خطاهاي آن سال ها را داريد؟ آيا برنامه اي براي بهتر شدن داريد؟ آيا مي توانيد به من ثابت كنيد كه قدر راي مرا مي دانيد.

تلخي آخر خط!(خبر ويژه)

شيرين عبادي، مهره عزيزكرده آمريكايي ها، براي فرار از اداي توضيح «خوش خدمتي هايش به نظام شاهنشاهي، اوباش خواندن ملت ايران در آن زمان به خاطر انقلاب عليه شاه، مورد تقدير قرار گرفتن از سوي سران بهائيت و همچنين راه اندازي گروهك شوراي ملي صلح تحت حمايت هادلي مشاور بوش» مدعي شد كيهان و ساير منتقدان مقدمات ترور وي را فراهم مي كنند.

وي اين ادعا را در گفت وگو با سايت ضد انقلابي روزآن لاين عنوان كرد و مدعي شد از حقوق بشر حمايت مي كند.

وي گفت: كساني كه با افكار و عملكرد من مخالفند از هرشيوه اي براي ترور شخصيت من استفاده مي كنند و فضا را براي ترور فيزيكي من مهيا مي كنند. تبصره 2 ماده 295قانون مجازات اسلامي چنين مي گويد كه ديگري را با اعتقاد به مهدورالدم بودن به قتل برسانيد. مي خواهند با شايعات بهانه اي به دست طرفداران براي ترور فيزيكي من بپردازند.

اگرچه اظهارات عبادي، فرار صريح از پاسخگويي و نگراني وي از بي اثر شدن پوشش هايي نظير وكالت و دفاع از حقوق بشر به خاطر عملكرد سؤال برانگيزش ارزيابي مي شود اما نبايد از نظر دور داشت كه معمولا دستگاه هاي جاسوسي آمريكايي و اسرائيلي پس از استفاده كافي از افراد و گذشتن تاريخ مصرفشان، آنها را قرباني مي كنند تا استفاده تازه تري هم بكنند و از اين نظر خانم عبادي بايد نگران اين طيف از حاميان و مشوقان خود باشند.

راه اندازي ستادهاي انتخاباتي عارف(خبر ويژه)

خبرهاي متعدد از فعال شدن ستادهاي انتخاباتي محمدرضا عارف حكايت مي كنند.

دراين باره آقايي عضو مركزيت كارگزاران با تاييد خبر مذكور گفت: جلسات عارف براي آماده سازي نامزدي اش در انتخابات پيش رو آغازشده اما اين جلسات به معناي حضور قطعي وي نيست. وي در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهارداشت: نامزدي عارف به صورت انفرادي بوده و هنوز هيچ حزبي از وي اعلام حمايت رسمي نكرده است.

وي با تكذيب اين كه شاخه جوانان حزب كارگزاران درتهران بدنبال جمع آوري امضا براي دعوت از خاتمي در انتخابات پيش رو است، تصريح كرد: درجلسه شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي چنين موضوعي نه شنيده شده و نه مطرح شده اما در كل قضيه ما معتقديم شاخه جوانان حزب نيز مي تواند دركنار شوراي مركزي براي انتخابات پيش رو فعاليت هاي محدودي داشته باشد.

ازسوي ديگر الياس حضرتي هم اعلام كرد عارف ستاد انتخاباتي خود را فعال كرده است. اين عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: افراد مختلفي در جبهه دوم خرداد براي كانديداتوري فعال شده اند كه نمونه آن آقاي عارف است كه هم اكنون ستاد تشكيل داده به شهرستان مي روند و سخنراني مي كنند و مشغول فعاليت هستند.

خبرهاي ديگر از فعال شدن ستادهاي حسن روحاني براي انتخابات آينده رياست جمهوري حكايت مي كند.

فرق كروبي و خاتمي از نگاه يك سايت ضد انقلاب(خبر ويژه)

داريوش سجادي طي مقاله اي در سايت گويا نيوز به بررسي تفاوت هاي مهدي كروبي و سيد محمد خاتمي به عنوان دو نامزد اصلاح طلب پرداخت.

سجادي مي نويسد: نامزدي كروبي اردوي اصلاح طلبان را تبديل به دوگانه كروبي - خاتمي كرد. دوگانه اي كه در حافظه تاريخي ايرانيان به اعتبار سابقه پايمردي كروبي در مشي و سلوك سياسي اش و مماشات هاي بخاطر مانده از دوران رياست جمهوري خاتمي، تداعي كننده طعنه معروف سيد حسن مدرس در تبيين شخصيت وزير الوزرائي كابينه پنجم مستوفي الممالك خواهد بود كه «مستوفي شمشير مرصعي است كه مناسب مراسم بزم و سلام است حال آنكه مملكت محتاج شمشير برنده و فولادي است». ليكن علي رغم همه تفاوت ها و تمايزات كروبي با خاتمي، دل چركيني اصلاح طلبان مايل به نامزدي خاتمي از معرفي كروبي به آن اندازه بود تا ايشان بتوانند صراحتاً حكم انعزال كروبي از اردوي اصلاح طلبان را نيز صادر كنند و ماشاالله شمس الواعظين بگويد: كروبي ديگر شيخ اصلاحات نيست. وي مي افزايد خلع مقام شيخوخيت كروبي از اردوي آن دسته از اصلاح طلباني كه كماكان فانوس به دست و ديوژن وار در دهليزهاي سياست در جستجوي خاتمي اند در حالي صورت مي گيرد كه كروبي خيلي پيشتر از اين و از فرداي جدائي از مجمع روحانيون، خرج خود را با اين دسته از اصلاح طلبان جدا كرد.

سجادي نوشت: كروبي در انتخابات دور نهم رياست جمهوري با فاصله گرفتن از اصلاح طلبان تندرو و اتخاذ مواضع سياسي- اقتصادي تنزه طلبانه و معيشت انديشانه عملاً نشان داد آراي خود را برخلاف اصلاح طلبان مزبور از بطن توده هاي درگير در مشكلات اقتصادي مطالبه مي كند. اما اصلاح طلباني كه مايلند با تابلوي خاتمي وارد انتخابات رياست جمهوري شوند چاره اي ندارند تا ضمن فراموش كردن آراء بدنه شهروندي متوسط رو به پائين، اقبال خود و كانديداي خود را نزد توده هائي جستجو كنند كه در ترمينولوژي سياسي ايران از ايشان تحت عنوان «بدنه خاموش» نام برده مي شود و مطالباتشان قبل از آن كه سياسي يا اقتصادي باشد، تفرج طلبانه است.

وي مي افزايد: هر چند محمد خاتمي بارها و به درست تأكيد كرده كه مراد وي از آزادي، ولنگاري نيست اما تلخ يا شيرين، طبقه خاموشي كه اصلاح طلبان درصدد جذب آراي ايشان از طريق ارائه تصوير اميدبخش از خود به ايشانند قبل از آزادي به مفهومي ارزشي، همان ولنگاري را مراد و مطالبه مي كنند و اين مطالبه را در قالب مفاهيمي چون حريم خصوصي و حق انتخاب آزادانه، رفتار اجتماعي و حق شهروندي و رعايت حقوق بشر، گريم مي كنند. آنها آزادي را در چهارچوب تنگ تفرج طلبي بوالهوسانه از جنس پارتي هاي شبانه نزد اقشار مرفه ايراني معنا مي كنند.

خالي شدن 1.4 مغز اسرائيلي ها در 2 سال!(خبر ويژه)

استاد اقتصاد دانشگاه تل آويو با اشاره به اينكه ديگركسي در اسرائيل به استناد عقايد صهيونيستي حاضر به زندگي نيست گفت: در سال 2003 و 2004 حدود يك چهارم دانشگاهيان اسرائيلي به آمريكا كوچ كرده و هرگز باز نگشته اند.

به گزارش خبرگزاري قدس به نقل از روزنامه فلسطيني القدس پروفسور ديويد بن مي گويد: طي 2 سال، 25 درصد دانشگاهيان ما به آمريكا رفته اند. «اوديد گيلور» استاد اقتصاد دانشگاه براون در آمريكا هم معتقد است كه دانشگاه هاي اسرائيلي بهترين استعدادهاي خود را از دست مي دهد و همين امر باعث ركود سطح آموزشي اسرائيل خواهد شد.

پروفسور ديويد بن نسبت به خطر اين پديده برآينده علمي و تكنولوژيك اسرائيل هشدار مي دهد و مي گويد: فعلا بقاي ما در اسرائيل مرهون علم است و به عنوان مثال پيشرفت در زمينه هاي نظامي وساخت سلاح و فناوري دفاعي مي تواند امنيت ما را تامين كند و مهاجرت اساتيد و دانشمندان نه تنها باعث ركود علمي بلكه باعث ايجاد تهديدات اقتصادي و امنيتي نيز مي شود
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن