تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805238484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از هفته دولت
گازرساني به روستا
ملاير- خبرنگار كيهان: طرح گازرساني به سه روستاي پريان- اميرالامراء- نهندر، از توابع ملاير با هزينه 4ميليارد و 364ميليون ريال از محل اعتبارات وزارت نفت انجام شد.
ساختمان اداري تامين اجتماعي
¤ به مناسبت هفته دولت كلنگ احداث ساختمان اداري سازمان تامين اجتماعي ملاير در زميني به مساحت 1540 مترمربع در سه طبقه و اعتباري با 6ميليارد و 790ميليون ريال به زمين زده شد.
مركز آموزش جهاد دانشگاهي
بناب- خبرنگار كيهان: طي مراسمي با حضور مسئولان مركز آموزش جهاد دانشگاهي بناب فعاليت خود را آغاز كرد.
اين مركز با چهار رويكرد در حوزه آموزش و پرورش، فرهنگي، كارآفريني و اشتغال، پل ارتباطي دانشگاه و بخش صنعت و جامعه محسوب مي شود.
90 پروژه مخابراتي
همدان- خبرنگار كيهان: در هفته دولت 90 پروژه مخابراتي با اعتباري بالغ بر 46هزار و 410 ميليون ريال افتتاح شد. عمده پروژه ها در همدان با 21 پروژه، اسدآباد 13 پروژه و رزن 11 پروژه به بهره برداري رسيدند.
11 پروژه كشاورزي
با اشاره به اينكه يازده پروژه جهاد كشاورزي در شهرستان همدان به بهره برداري رسيد.
مهندس زمانيان مدير جهاد كشاورزي شهرستان همدان گفت: در هفته دولت يازده پروژه در قالب امور دام و آب و خاك با اعتباري بالغ بر 14 ميليارد و 435 ميليون ريال و با ايجاد اشتغال براي 28نفر توسط مديريت جهاد كشاورزي شهرستان همدان در سطح بخش هاي مركزي قهاوند و فامنين افتتاح شد و مورد بهره برداري قرار گرفت.
طرح شركت آب منطقه اي
گرگان- خبرنگار كيهان: مهندس نادعلي حاجيلري مديرعامل شركت آب منطقه اي گلستان گفت: همزمان با فرا رسيدن هفته دولت هشت طرح شركت آب منطقه اي گلستان با اعتباري بالغ 62 ميليارد و 791 ميليون ريال به بهره برداري رسيد. از اين تعداد پروژه هفت طرح از محل اعتبارات استاني و يك طرح از محل اعتبارات طرح هاي ملي- استاني اجرايي شده است.
بهسازي و آسفالت جاده
همدان- خبرنگار كيهان: به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان همدان در هفته دولت 7 پروژه راهسازي به بهره برداري رسيد كه يكي از آنها پروژه بهسازي و آسفالت راه فرعي فامنين- قهاوند به طول 12.340 كيلومتر و عرض 9متر با اعتباري بالغ بر 13 ميليارد ريال و با هدف ايمني و سهولت عبور و مرور و ارتقا سطح سرويس دهي مسير راه است.
60پروژه كشاورزي
¤ 60 پروژه كشاورزي در طول هفته دولت در سطح استان همدان به بهره برداري رسيد. براي اجراي اين 60 پروژه 28 ميليارد ريال از محل تسهيلات بانكي، 24ميليارد و 738 ميليون ريال از محل سرمايه-گذاري بخش خصوصي و 15 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمراني تامين شده است. اين پروژه-ها شامل 35 پروژه آب و خاك، 16 پروژه امور دام، 4 پروژه صنايع تبديلي، يك پروژه تعاون روستايي، 4 پروژه شيلات است كه با اجراي آنها زمينه اشتغال 97نفر فراهم شده است.
اجراي پروژه هاي كشاورزي و دامپروري
شاهرود- خبرنگار كيهان: بيش از 19 پروژه كشاورزي شامل احداث گلخانه پرورش خيار درختي، پرورش گاوشيري، طرح توسعه باغات و احداث گلخانه پرورش سبزي و صيفي، احداث كانال انتقال آب كشاورزي و آزمايشگاه تشخيص آفات و بيماريهاي گياهي در هفته دولت در شاهرود به بهره برداري رسيد.
25 پروژه تعاوني در خوزستان
اهواز- خبرنگار كيهان: در هفته دولت، تعداد 25 پروژه تعاوني توليدي وتوزيعي در استان خوزستان مورد بهره برداري قرار گرفت. اين پروژه ها در زمينه هاي دامداري و دامپروري، توليد پوشاك، خدمات حمل و نقل، فني مهندسي، فرهنگي- هنري، خدماتي- بهداشتي، شاليكوبي، توليد مسكن و گاز اكسيژن در شهرستانهاي اهواز، خرمشهر، دزفول، ماهشهر، شادگان، شوش و دشت آزادگان است. اعتبار اين پروژه ها 214 ميليارد و 200 ميليون ريال اعلام شده است.
تامين آب سالم
دزفول- خبرنگار كيهان: مهندس «رحمتي مهر» رئيس اداره آب و فاضلاب روستايي شهرستان دزفول در مراسم افتتاح فاز اول مجتمع آبرساني زاويه هاي دزفول گفت: فاز اول اين پروژه دو روستاي زاويه خراسان و زاويه سيدان اين شهرستان را از نعمت آب آشاميدني سالم و بهداشتي بهره مند كرد كه با آبرساني به دو روستاي فوق 252 نفر از روستاييان شهرستان دزفول از نعمت آب آشاميدني سالم و بهداشتي بهره مند شدند.
دستاوردهاي دولت نهم
يزد- خبرنگار كيهان: به مناسبت هفته دولت نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم در يزد، گشايش يافت كه غرفه هاي شهرداري و سازمانهاي وابسته به عنوان يكي از غرفه هاي برتر انتخاب شد.
3 پروژه عمراني
مهربان- خبرنگار كيهان: همزمان با هفته دولت در مراسمي از 3 پروژه عمراني شهرداري شربيان بخش مهربان آغاز شد. اين پروژه ها شامل زيرسازي، جدول گذاري و آسفالت ريزي بلوار علامه فاضل شربياني و خيابانهاي بهداشت و رسالت است.
پايگاه جاده اي اورژانس
كاشان- خبرنگار كيهان: همزمان با هفته دولت ساختمان جديدالاحداث پايگاه جاده اي اورژانس 115 محور كاشان - آقاعلي عباس در شهر ابوزيدآباد با حضور معاون امور عمراني استانداري اصفهان به بهره برداري رسيد.
براي احداث و تجهيز اين مركز كه با زيربناي 143 مترمربع در زميني به مساحت 500 مترمربع احداث شده مبلغ 550 ميليون ريال اعتبار از محل بودجه استاني و سفر رياست جمهوري به كاشان هزينه شده است.
بهره برداري از طرحهاي كشاورزي و دامي
اسفراين- خبرنگار كيهان: 6 طرح كشاورزي و دامي شامل آبياري تحت فشار در سطح سه هكتار، لوله گذاري جهت انتقال آب در روستاي كلاته عليمردان، و بهره برداري از سه طرح گاوداري شيري در روستاي كوشكي و نصرآباد است.
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن