تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم هاي سينمايي آخر هفته تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فيلم هاي سينمايي آخر هفته تلويزيون
شش فيلم سينمايي آخر هفته از تلويزيون پخش مي شود.
فيلم هاي سينمايي «جمعه دوازده و چهل و پنج دقيقه» ، «قاصدك» ، «جنگجوي موشكي» ، «رقص خاك» ، «دوازده مرد خشمگين» و «كيلر» در تعطيلي پايان هفته پنجشنبه و جمعه 14 و 15 شهريور از شبكه هاي سيما روي آنتن مي رود.
--------------------
به گزارش روابط عمومي سيما ، فيلم سينمايي «جمعه دوازده و چهل و پنج دقيقه» به كارگرداني سعيد ابراهيمي فر و تهيه كنندگي عليرضا سبط احمدي جمعه 15 شهريور ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي شود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است : مهناز زني است كه به دليل غيبت هاي طولاني شوهرش از زندگي خود راضي نيست و بسيار مراقب رفتار پسر جوانش فريد است.
در آستانه روز 17 شهريور همسرش مجبور مي شود براي ماموريت به جنوب برود. مهناز كه به رفتار فريد مشكوك شده او را تعقيب مي كند و متوجه مي شود فريد با جوانان انقلابي دوست شده است.

فيلم سينمايي «جمعه دوازه و چهل و پنج دقيقه» با بازي نازنين فراهاني ، سعيد ابراهيمي فر ، ميلاد كي مرام ، مليحه نيكجومند، فاطمه نقوي و ستاره پسياني از توليدات امسال گروه فيلم و سريال شبكه يك سيماست.
...........................
فيلم سينمايي «قاصدك» به كارگرداني توماس گيلو و تهيه كنندگي ميشل فلر پنجشنبه 14 شهريور ساعت 23:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود.

در اين فيلم با بازي ناتالي بي ، سامي سقير و ژراد دپارديو مي بينيم : ژرژ و ژيزل ، زن و شوهري كه ساكن يكي از روستاهاي فرانسه هستند از داشتن فرزند محرومند و به تنهايي زندگي مي كنند. ولي با توجه به وضع نه چندان خوب اين خانواده از لحاظ مالي و هم به دليل نداشتن فرزند ، آنها هر از چندگاهي سرپرستي برخي كودكان را بر عهده مي گيرند. يكي از بچه هايي كه سرپرستي او به عهده ژرژ و ژيزل قرار مي گيرد ، پسر بچه اي مسلمان و الجزايري تبار به نام مسعود است. فيلم سينمايي «قاصدك» محصول سال 2007 فرانسه است.

فيلم سينمايي «جنگجوي موشكي» به كارگرداني چالرم وانگ پيم جمعه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: جون بنگ فاني جنگجوي ماهر و بسيار قدرتمندي است كه در دوران كودكي ، والدينش به دست مرد شروري كه علامت اژدها مانندي را بر روي سينه خود دارد به قتل رسيده اند و حال كه او به مبارزي قابل تبديل شده است قصد انتقام گرفتن از قاتل را دارد.
لئوپات و دان چاويانگ در فيلم سينمايي «جنگجوي موشكي» محصول سال 2006 تايلند به ايفاي نقش پرداختند.
........................
شبكه سه سيما جمعه 15 شهريور ساعت 23:30 فيلم سينمايي «رقص خاك» را در قالب برنامه صد فيلم پخش خواهد كرد.
در اين فيلم با بازي ليمووا رحماني ، محمود خسروي و جميل موسوي مي بينيم : نوجواني به نام ايليا تنها و بي كس در كوره پز خانه اي قديمي كار و زندگي مي كند. دختركي به نام ليمووا كه با مادرش در همان كوره پز خانه مشغول به كار است ، با ايليا دوست مي شود ، ايليا دچار زمزمه و هم گونه اي است كه گويي او را به سوي خود فرا مي خواند. آن چه ايليا را آرام و قرار مي دهد نقش دست ليمووا برخشت خام است كه در كوره پخته مي شود.
فيلم سينمايي «رقص خاك» به كارگرداني ابوالفضل جليلي و تهيه كنندگي حيدر علي عمراني در سال 1370 ساخته شده است.
...............................
فيلم سينمايي «دوازده مرد خشمگين» به كارگرداني سيدني لومت جمعه 15 شهريور ساعت 20:30 در قالب برنامه سينما چهار پخش مي شود.
درخلاصه داستان فيلم سينمايي «دوازده مرد خشمگين» محصول سال 1957 آمده است: دوازده مرد در هيات منصفه يك دادگاه در زمان تنفس قبل از راي نهايي براي اخذ راي دور هم جمع مي شوند. همه اعضاي متفق القول اند كه مظنون پسري 18 ساله كه پدر خود را به قتل رسانده است گناهكار است . در حاليكه تنها يكي از اعضاي هيات منصفه به نام ديويس با راي گناهكار بودن وي موافق نيست.
هنري فاندا ، لي جي كاب ، اي جي مارشال ، جك واردن ، مارتين بالزام ، جان فيدلر ، جك كلوگمن ، ادوارد بينز ، جوزف سونيني ، جورج وسكووك و رابرت وبر در فيلم سينمايي «دوازده مرد خشمگين» براساس نمايش نامه اي از رجينالدرز به ايفاي نقش پرداختند.
سيدني لومت از جشنواره برلين سال 1957 جايزه خرس طلايي را دريافت كرده است.
..............................
فيلم سينمايي «كيلر» ساخته جوليوس ماچولسكي جمعه 15 شهريور ساعت 14:10 از شبكه تهران روي آنتن مي رود.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است : آندژي معروف به جلاد تبهكاري مرموز با نام مستعار كيلر كه تا به حال تبهكاران زيادي را در سراسر اروپا به قتل رسانده است كشته مي شود و پليس كودني به نام ريبا در لهستان در تعقيب اوست كه همزمان يك خبرنگار با هوش و فعال به نام اواشانيسكا فعاليت هاي او را پيگيري مي كند.
سزاره پازورا ، مالگورژتا چاوسكا، جرزي استروجنس ريونسكي از بازيگران اصلي فيلم سينمايي «كيلر» محصول سال 1997 لهستان هستند
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن