تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول ارتباطات گروه پيگيري امور جانبازان نخاعي:تشكيل گروه هاي پيگيري امور جانبازان، نمونه اي از مديريت مشاركتي است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: مسوول ارتباطات گروه پيگيري امور جانبازان نخاعي:تشكيل گروه هاي پيگيري امور جانبازان، نمونه اي از مديريت مشاركتي است
تهران – حيات

مسوول ارتباطات گروه پيگيري امور جانبازان نخاعي گفت: گروه پيگيري امور جانبازان نخاعي به دليل احساس نياز پيگيري امور صنفي، اجتماعي، حقوقي و فرهنگي آنان به طور تشكيلاتي توسط خود جانبازان تشكيل شده است.
علي شكراللهي در گفتگو با خبرنگار حيات، ضمن بيان اين مطلب گفت: مديريت مشاركتي براساس رويكرد جامعه هدف محوري شكل گرفته است كه براساس آن، تلاش مي شود تا با تعامل نزديك تر با جامعه هدف آنان را در تصميم گيري در اموري كه به خودشان مربوط است، دخيل كنند.
وي ادامه داد: براساس اين رويكرد، ديدگاه مسوولان بنياد شهيد و امور ايثارگران و احساس نياز جامعه ايثارگري، گروه هاي مختلف پيگيري امور جانبازان تشكيل و آغاز به كار كردند.
شكراللهي با اشاره به تاريخچه تاسيس گروه پيگيري امور جانبازان نخاعي، افزود: موضوع تشكيل اين گروه در سال 86 مطرح و با حضور 10 الي 12 جانباز نخاعي جلسات مقدماتي آن برگزار شد.
وي ادامه داد: با رسيدن اين جمع به نقطه نظرات مشترك در رابطه با نحوه و محورهاي انجام برنامه ها و با معرفي گروه به مسوولان بنياد شهيد و امور ايثارگران، گروه پيگيري امور جانبازان رسما كار خود را آغاز كرد.
شكراللهي با اشاره به بخش هاي مختلف اين گروه گفت: براي تسهيل در انجام كارها و به منظور تعامل و همكاري با معاونت ها و مديريت هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران، كميته هايي تشكيل و اعضاي آنان تعيين شدند.
وي همچنين گفت: كميته هاي بهداشت و درمان، تعاون و امور اجتماعي، فرهنگي، حقوقي، تربيت بدني و ارتباطات تشكيل و مسوولان آنان نيز معرفي شدند.
شكراللهي به برخي فعاليت هاي انجام شده توسط گروه پيگيري امور جانبازان نخاعي اشاره كرد و گفت: تهيه آيين نامه مقدماتي تامين خودروي جانبازان، درخواست پرداخت هزينه مناسب و واقعي براي يك سفر زيارتي و سياحتي از سوي بنياد شهيد و امور ايثارگران به جانبازان و درخواست بهينه سازي و گسترش سيستم اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران به جانبازان از جمله فعاليت هاي صورت گرفته توسط اين گروه بوده است.
وي همچنين با اشاره به برخي از پيشنهادات اين گروه به سازمان ها و نهادهاي مختلف، افزود: مكاتبه با اورژانس 115 كشور براي انتقال جانبازان 70 درصد به بيمارستان هاي موردنظر جانبازان، در اختيار قراردادن كارت تكميلي بيمه ايران به كليه جانبازان 70 درصد، برگزاري نمايشگاه ويلچر، افزايش سهميه سوخت جانبازان و ارايه كارت سوخت، راه اندازي واحد سيار تعميرگاه ويلچر و خريد و نصب سيستم ارسال پيام كوتاه در مركز ضايعات نخاعي براي اطلاع رساني سريع به جانبازان نخاعي از جمله پيشنهادهاي گروه پيگيري امور جانبازان نخاعي بوده است كه برخي از آنان اجرايي شده است.
پايان پيام
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن