تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816219460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اوليور كان رسما با دنياي فوتبال وداع كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اوليور كان رسما با دنياي فوتبال وداع كرد
اليور كان، دروازه بان پيشين تيم فوتبال بايرن مونيخ، شب گذشته در ديداري دوستانه كه بين اين تيم با تيم ملي فوتبال آلمان برگزار شد، رسما از دنياي فوتبال خداحافظي كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، شب گذشته بيش از 69 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آليانتس شهر مونيخ شاهد خداحافظي رسمي اوليور كان از فوتبال بودند. اين دروازه بان 39 ساله كه در پايان مسابقات فوتبال جام جهاني 2006 آلمان از تيم ملي فوتبال كشورش خداحافظي كرده بود در پايان فصل 08-2007 بوندس ليگا و قهرماني بايرن مونيخ در اين رقابت ها به حضور خود در اين تيم نيز خاتمه داد و با دنياي فوتبال وداع كرد.

شب گذشته تيم هاي ملي فوتبال آلمان و بايرن مونيخ براي وداع رسمي اين دروازه بان افسانه اي با دنياي فوتبال در يك ديدار دوستانه به مصاف هم رفتند كه تقابل آنها در پايان با نتيجه تساوي يك بريك به اتمام رسيد. اولي كان كه طي سالهاي 1998 تا 2002 دروازه بان اصلي تيم ملي فوتبال آلمان بود در بازي شب گذشته تا دقيقه 75 از دروازه تيم بايرن مونيخ حراست كرد و در زمان خروج از ميدان جاي خود را به رنسينگ جوان داد كه در فصل جاري جانشين كان بزرگ شده است.

در اين بازي دوستانه ابتدا پيترو تروچفسكي در دقيقه 33 تيم ملي فوتبال آلمان را پيش انداخت و با گل دقيقه 51 ميروسلاو كلوزه كار به تساوي كشيده بود. ديدار خداحافظي اولي كان را ماركوس مرك، داور نامدار فوتبال آلمان قضاوت كرد.

براي تيم ملي فوتبال آلمان در ديدار دوستانه برابر بايرن مونيخ انكه (ويزه -46)، يانسن (پاندر- 46)، متزلدر، تاسكي (وسترمان-46)، فريتز(هينكل -46)، رولفس (هيتلسپرگر -46) مارين، شون اشتايگر، تروچفسكي، هلمس، گومز (كوراني - 46) به ميدان رفتند و تركيب تيم بايرن مونيخ را نيز كان (رنسينگ -75)، لام (استيرله -75)، برونو، لل، اودو (هاينزه -75)، فان بومل (اوتل -46)، زي روبرتو، سوسا، بروفسكي، توني (كلوزه - 46) و پودولسكي تشكيل مي دادند.

تيم ملي فوتبال آلمان روز شنبه هفته پيش رو در چارچوب ديداري از هفته نخست مسابقات انتخابي جام جهاني در قاره اروپا به ديدار ليختن اشتاين مي رود.

كان 14 سال در تيم بايرن مونيخ بازي كرد

با كان از ابتدا تا امروز
اوليور رولف كان، دروازه بان پيشين تيم ملي فوتبال آلمان در تاريخ 15 ژوئن 1969 در كارلسروهه آلمان به دنيا آمد. اين دروازه بان 39 ساله كه يك متر و 88 سانتي متر قد دارد از سال 1987 با بازي در تيم فوتبال كارلسروهه وارد دنياي حرفه اي فوتبال شد. او تا سال 1994 در اين تيم آلماني بازي كرد و پس از آن به بايرن مونيخ پيوست. همكاري كان با تيم بايرن مونيخ تا سال 2008 و بيش از 14 سال ادامه پيدا كرد كه ماحصل آن هشت بار قهرماني در بوندس ليگا، شش قهرماني در جام حذفي باشگاه هاي آلمان، شش بار قهرماني در مسابقات فوتبال جام اتحاديه باشگاه هاي آلمان بود.

اوليور كان در عرصه بين المللي نيز به افتخارات زيادي با بايرن مونيخ رسيد مهمترين آن دستيابي به عنوان قهرماني مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا در سال 2001 بود. كان در همين سال همراه با سرخپوشان باواريا پس از غلبه بر بوكاجونيورز آرژانتين قهرمان جام بين قاره شد. قهرماني جام يوفا در سال 1996 از ديگر افتخارات اولي كان با پيراهن بايرن مونيخ است.

اين دروازه بان بزرگ از سال 1995 تا 2006 تيم ملي آلمان را همراهي كرد. طي اين مدت قهرماني مسابقات يورو 96، نايب قهرماني جام جهاني 2002، مقام سوم جام كنفدراسيون ها در سال 2005 و مقام سوم جام جهاني 2006 از آن تيم ملي آلمان و اوليور كان شد.

اوليوركان بارها به عنوان بهترين دروازه بان جهان و اروپا انتخاب شد. او در سال 2001 به دنبال قهرماني بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا به عنوان بهترين دروازه بان اين قاره برگزيده شد. در سال هاي 1999، 2001 و 2002 عنوان بهترين دروازه بان جهان را از آن خود كرد. در سال هاي 2000، 2003 و 2004 يكي از چهار دروازه بان برتر سال جهان شد. از سال 1999 تا 2002 چهار سال پي در پي عنوان بهترين دروازه بان اروپا را نصيب خود كرد. در سال هاي 2001 و 2002 در مراسم انتخاب بهترين بازيكنان سال اروپا توپ برنزي و عنوان سوم از آن كان افسانه اي شد.

اتحاديه فوتبال آلمان در سال هاي 1994، 1997 تا 2002 اوليوركان را به عنوان بهترين دروازه بان بوندس ليگا برگزيد. اوليور كان تنها دروازه باني است كه توانسته به عنوان بهترين بازيكن يك دوره از مسابقات جام جهاني انتخاب شود. اين افتخار پس از نايب قهرماني آلمان در جام جهاني 2002 نصيب كان شد.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن