تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816360289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واقعيت‌هاي كشتي ايران از زبان المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: واقعيت‌هاي كشتي ايران از زبان المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن
ورزش. المپيك‪۲۰۰۸‬پكن . كشتي
المپيك جايگاه مردان بزرگ، خلاق، پرتلاش و خستگي ناپذير و همچنين واقع بين است و البته كساني كه داراي چنين خصوصياتي باشند از طريق دريافت مدال و احكام قهرماني از المپيك تشويق مي‌شوند.

شكي نيست كه المپيك جاي بهترين ها، برترين ها، خلاقيت‌هاي جديد، تفكرات، هنرها و ارايه جديدترين علوم روز ورزش است و حضور در رويداد مهمي چون المپيك بدون برخوردار بودن از اين واژه‌ها موفقيتي در بر نخواهد داشت.

المپيك هرگز افراد روياپرداز، خود بزرگ بين را دوست ندارد، و در مقابل از آنهايي كه با تلاش بي‌وقفه و خلاقيت، دست به نوآوري تازه‌اي زده و در برابر ساير شركت‌كنندگان به برتري برسند، با دادن مدال‌هاي رنگارنگ تقدير مي‌كند.

المپيك افراد دروغگو و نا كارآمد را دوست ندارد و هرگز به افرادي كه از توانمندي لازم برخوردار نباشند بهايي نداده و جايزه‌اي به نام مدال را برايشان در نظر نمي‌گيرد.

المپيك آمار غلط نمي‌دهد و به همين خاطر تمامي آمارهاي ارايه شده از سوي المپيك بوي واقعيت مي‌دهند.

( از: عزيزاله اطاعتي)
المپيك به مايكل فلپس كه هشت بار ازسكوي قهرماني بالا مي‌رود نمي‌تواند عنوان قهرمان قهرمانان ندهد و بدون شك در پكن نيز مدال آنهايي را كه نسبت به دوره قبل كم كارتر بوده و حركت روبه جلويي نداشته‌اند گرفته به مردان و يا زنان پرتلاش ديگري داده است.

اين يك واقعيت است كه المپيك با كسي تعارف ندارد و به همين خاطر واقعيت هاي ورزش هر كشور، پيشرفت يا پسرفت هر رشته و در نهايت اندازه تلاش هدفمند هر فدراسيون و قهرمان رشته‌هاي مختلف را بدون تعارف و لاپوشاني از طريق دادن مدال و عناوين قهرماني مشخص مي‌كند.

المپيك جاي ركوردشكني، پيشي گرفتن‌ها از سايرين، حركت‌هاي روبه جلو، نوآوري است و براي كشورهايي كه داراي تفكرات المپيكي و به روز نيستند و در روياهاي دنياي كوچك دهها سال پيش خود سير مي‌كنند، دستاوردي جز فراموشي و شكست ندارد.

المپيك با دادن مدال به ورزشكاران كشورهاي شركت‌كننده ، به مسئولان آنها گوشزد مي‌كندكه فعاليت‌ها و برنامه ريزي‌هاي آنها چقدر موفق بوده است.

به طور كلي در المپيك تنها كساني موفق خواهند بود كه المپيكي فكر كنند.

مسئولان، كادرهاي آماده سازي، مربيان و قهرماناني كه تفكرات المپيكي نداشته باشند و با برنامه ريزي در حد رقابت‌هاي منطقه ايي وارد رويداد مهمي چون المپيك شوند، نتايجي به مانند كاروان ورزشي ايران از جمله كشتي را به دست خواهند آورد.

المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن بار ديگر به مسئولان درجه اول كشتي ايران نشان داد كه دستاورد المپيكي فكر نكردن، المپيكي برنامه ريزي نكردن و حذف افراد كارآمد، خود محوري و ناآشنا بودن با آرمان المپيك يعني چه.

المپيك نشان داد كه آمار و ارقام ارائه شده پيش از المپيك به وسيله مسئولان، كادرهاي فني و دست اندركاران كاملا با واقعيت‌هاي موجود متفاوت است.

واقعيت‌هاي المپيك نشان داد آنهايي كه پيش از المپيك همه چيز كشتي ايران را عالي مي‌ديدند و قول و قرارهاي آنچناني و مدال‌هاي رنگارنگ مي‌دادند تنها به خاطر حفظ خود مردم را متوقع و واقعيت‌ها را پنهان كرده اند.

المپيك با مدالي كه به هريك از قهرمانان حاضر در روي سكو مي‌دهد به جز قدرداني از زحمات آنها به نوعي از مسئولان، مربيان، خانواده ها، و درنهايت دولت آن قهرمان، تشكر مي‌كند چراكه هيچ قهرماني خود به تنهايي توانايي رفتن روي سكو را نخواهد داشت و بدون شك در قهرماني مداليست‌هاي المپيك عوامل بسياري نقش دارند؟ البته در شكست‌ها و عدم موفقيت‌ها نيز همين عوامل موثرند.

المپيك با دادن مدال به قهرمانان ضمن ارج نهادن به تلاش آنها از طريق برافراشتن پرچم و نواختن سرود ملي قهرمانان، از كشورهاي مداليست نيز درخواست مي‌كند براي حفظ اين مدال در المپيك بعدي تلاش بيشتري انجام دهند.

المپيك دوست ندارد همواره مدال‌ها بين كشورهايي كشورهاي خاص تقسيم شود، المپيك دوست دارد در هر دوره ملت‌ها و مليت‌ها و كشورهاي بيشتري در تقسيم مدال‌ها مشاركت داشته باشند تا از اين طريق دوستي، رقابت سالم و تلاش براي برتر شدن را در بين تمام مردم جهان گسترش دهد.

المپيك غريبه‌ها با ورزش را دوست ندارد چرا كه آنها نه درك لازم را از ورزش دارند و نه مي‌توانند در مسير پياده شدن اهداف المپيك تلاش كنند، المپيك مي‌داند كه غريبه با ورزش تنها به خاطر استفاده از نام ورزش به آن چسبيده است و هرگز نخواهد توانست قدمي در راه اعتلاي اهداف المپيك بردارد اهداف المپيك قرنهاست كه مشخص است و تمامي آنهايي كه تفكرات المپيكي دارند با آگاهي با اين اهداف وارد رويداد مهمي چون المپيك مي‌شوند و غريبه بودن باالمپيك نتيجه‌اي جز شكست و ناكامي به دنبال ندارد كه متاسفانه اين بار گريبان كشتي ورزش ملي ايران را گرفت و به خاطر عدم آگاهي لازم مسئولان آن با نياز و تفكرات المپيكي شكستي سخت را به كشتي ايران تحميل كرد.

المپيك با ندادن مدال‌هاي رنگارنگ به كشتي ايران ناكارآمدي برنامه ريزي و تفكرات دست اندركاران كشتي ايران در المپيك را به رخ تشكيلات ورزش كشيد و با زبان بي‌زباني از مسئولان درجه اول ورزش ايران درخواست كرد كه براي بازگشت كشتي به جايگاه واقعي خود زمينه بازگشت و آشتي اهالي فن كشتي به اين ورزش ملي را فراهم كنند.

المپيك با ندادن مدال به كشتي ايران به مسئولان ورزش و بالاتر از آن تصميم گيرندگان اصلي ورزش ايران پيام داد كه براي حضور در المپيك آينده با المپين‌ها و مداليست‌هاي المپيك تعامل كنند و با آنها در رويداد المپيك شركت كنند.

المپيك بسياري از واقعيت‌هاي پنهان كشتي ايران را در مقابل ديد تمامي اهالي فن كشتي در جهان به نمايش گذاشت و خانواده بزرگ كشتي، مردم علاقه مند به ورزش اول و در نهايت دولتمردان و مسئولان دلسوز ورزش كشور مشاهده كردند كه كشتي ايران در پكن در اندازه‌هاي خود ظاهر نشد و اصلا المپيكي نبود.

جان كلام اينكه كشتي ايران با مسئولان غريبه با كشتي درالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن باشكستي سخت مواجه شد كه شايد تا سال‌ها فراموش نشود.

در چنين شرايطي تصور مي‌شود اكنون حداقل مسئولان درجه اول ورزش به اين باور رسيده باشند كه انتخاب آنها براي اداره كشتي با شكست مواجه شده و چنانچه خواستار كسب مدال و افتخار در المپيك ‪ ۲۰۱۲‬لندن هستند بايد دست ياري و همكاري به سوي اهالي فن و افراد كارآمد با تفكرات المپيكي دراز كنند.

اميد است اكنون كه كشتي با شكستي سخت روبه رو شده، مسئولان درجه اول ورزش كشور پيام المپيك را شنيده باشند.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن