تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817369842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعترافات عاملان دستبرد به بانک ها


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: در بعضي از سرقت ها نيز تاکسي را به صورت دربست کرايه مي کرديم و به راننده آن مي گفتيم ما کار بانکي داريم که ممکن است نيم ساعت و شايد هم يک ساعت طول بکشد که پس از سرقت با تاکسي از محل فرار مي کرديم.

[تصویر: corner_lid.gif]
هموطن آنلاین – سيد خليل سجادپور- کارمند اخراجي يک بانک که از غرب کشور به مشهد آمده و با همدستي فرد ديگري به بانک ها دستبرد مي زد به سرقت بيش از ۲۰ ميليون تومان از بانک هاي مختلف در مشهد اعتراف کرد.
ظهر روز سه شنبه گذشته مرد ۴۴ ساله اي که نقشه ديگري براي سرقت از بانک طراحي کرده بود از ترک موتورسيکلت همدستش در مقابل بانک سپه شعبه امام رضا(ع) پياده شد و در حالي که همدست ۳۷ ساله اش کنار خيابان و با موتورسيکلت روشن منتظر ايستاده بود داخل بانک رفت.
او به اين بهانه که مي خواهد عضو شبکه شتاب شده و کارت عابر بانک دريافت کند صندوقداران بانک را زيرنظر گرفت و راه فرار خود را نيز بررسي کرد.آخر وقت اداري بود و تعداد اندکي مشتري در بانک حضور داشتند که ناگهان او به پشت پيشخوان رفت و يک بسته ۱۰۰ تايي چک پول ۵۰ هزار توماني را برداشت اما کارمندان بانک که متوجه موضوع شده بودند در يک حرکت غافلگيرانه از فرار وي جلوگيري کردند و بلافاصله ماجرا را به پليس ۱۱۰ اطلاع دادند.
در پي دريافت اين خبر و به دستور سرگرد زنگويي (رئيس کلانتري امام رضا(ع) )ماموران گشت انتظامي به بانک سپه عزيمت و حلقه هاي قانون را بر دستان وي گره زدند اما همدست او که متوجه ماجرا شده بود از محل فرار کرد. متهم دستگير شده در همان بازجويي هاي اوليه به ماموران گفت: با همدستي جواني به نام «ع. آ» به داخل بانک رفتم اما وقتي دستگير شدم ديگر از او خبري ندارم با اظهارات اين فرد و به دستور رئيس کلانتري بلافاصله ماموران انتظامي براي دستگيري متهم فراري اعزام شدند و او را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.
اين گزارش حاکي است: «ع.غ» مرد ۴۴ ساله که براي انجام بازجويي و کشف سرقت هاي ديگر در اختيار ماموران تجسس کلانتري قرار گرفته بود ضمن اعتراف به اقدامات مجرمانه خود با همدستي «ع.آ» مرد ۳۷ ساله موتورسوار گفت: ۱۴ سال کارمند بانک در شهرستان بيجار بودم اما به دليل اين که از بانک اختلاس کردم دستگير شدم و مدت ۸ سال از عمرم را در زندان گذراندم که پس از آن هم از کار اخراج شدم.
اين مرد معتاد در ادامه افزود: بعد از اين ماجرا وضعيت اقتصادي ام خراب شد تا اين که تصميم به سرقت از بانک گرفتم. وي در پاسخ به اين سوال که چرا از بانک سرقت کردي گفت: به دليل اين که خودم سال ها کارمند بانک بودم و مي دانستم معمولا پول هاي درشت را در کجا نگه مي دارند به همين دليل هم آخر وقت اداري به بانک مي رفتم که دست خالي برنگردم. متهم اين پرونده افزود: چون بيجار شهر کوچکي بود و همه مرا مي شناختند نمي توانستم در آن جا سرقت کنم بنابراين تصميم گرفتم تا به مشهد بيايم، حدود ۲ ماه قبل منزلي را در خيابان شهيد مطهري مشهد به صورت مجردي اجاره کردم و بعد به دليل اين که محل اقامتم شناسايي نشود بعد از يک ماه به خيابان شهيد اندرزگو رفتم و در يک هتل آپارتمان اقامت کردم.وي در ادامه اظهارات خود به سرقت از ۵ بانک در مشهد اعتراف کرد و گفت: در اولين سرقت به بانک سپه ضلع جنوبي بازار رضا(ع) رفتم و به بهانه اين که مي خواهم حسابي را در آن جا افتتاح کنم معاون بانک را زير نظر گرفتم وقتي او براي انجام امور اداري به سمت کارمندان ديگر رفت از داخل ميز او يک بسته ۱۰۰ تايي چک پول ۵۰ هزار توماني برداشتم و فرار کردم اما نمي دانستم که دوربين مدار بسته بانک تصوير مرا ضبط کرده است که اين موضوع را پس از دستگيري متوجه شدم. وي گفت: من به شيوه«کش روزني» از بانک هاي سپه بازار رضا، تجارت خيابان خسروي، مسکن خيابان امام خميني(ره)، سپه خيابان امام رضا(ع) و يک بانک صادرات سرقت کرده ام که تنها به هنگام سرقت از بانک صادرات مبلغ ۱۳۰ هزار تومان گيرم آمد و در بقيه موارد هرکدام ۵ ميليون تومان به سرقت بردم.
همدست موتورسوار متهم نيز در بازجويي هاي انجام شده درباره چگونگي آشنايي خود با«ع- غ»گفت: او در اطراف ميدان بيت المقدس به دنبال کسي مي گشت تا بتواند مقداري مواد مخدر براي مصرف تهيه کند که من با او آشنا شدم و او را به منزل خودم در منطقه شهرک سيدي مشهد بردم پس از آن نيز او ۳ بار ديگر به منزل ما آمد و من که فريب او را خورده بودم در سرقت ها با وي همکاري کردم.
اين متهم ادامه داد: در برخي از سرقت ها من با موتورسيکلت مقابل بانک مي ايستادم و به محض اين که او سرقت را انجام مي داد با هم فرار مي کرديم .
وي گفت: در بعضي از سرقت ها نيز تاکسي را به صورت دربست کرايه مي کرديم و به راننده آن مي گفتيم ما کار بانکي داريم که ممکن است نيم ساعت و شايد هم يک ساعت طول بکشد که پس از سرقت با تاکسي از محل فرار مي کرديم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن