تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814742527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
چاقوكشي 13نفره
كرج- خبرنگاركيهان: در يك درگيري بين 13نفر در ماهدشت كرج يكي از طرفين درگيري بر اثر اصابت چاقو در دم كشته شد. در اين درگيري فردي به نام كاميار باچاقو دو نفر را مجروح كرد كه يكي از آنها به نام مجتبي به قتل رسيد و بهروز نيز به شدت مجروح شد. كاميار به همراه يكي از بستگان وي كه چاقو را مخفي كرده بود دستگير شدند. وي ايجاد مزاحمت چند غريبه مست براي اعضاي خانواده اش را علت درگيري اعلام كرد.
دستگيري پيرزن كراك فروش
قم- خبرنگار كيهان: پيرزني كه با همدستي دو پسر خود اقدام به فروش مواد مخدر از جمله كراك مي كرد توسط پليس دستگير شد. زينب 60ساله با مشاهده پليس در منزل خود سعي در مخفي كردن كيف دستي خود داشت كه ماموران انتظامي در بازرسي از كيف وي 14گرم كراك بسته بندي شده كشف كردند. فرزاد و رضا 35ساله دو فرزند اين پيرزن نيز دستگير شدند.
كشف سيمان قاچاق
شهريار- خبرنگاركيهان: در بازرسي از يك سوله در يكي از روستاهاي صفادشت شهريار 3هزار كيلو سيمان پاكتي قاچاق كشف شد. در اين رابطه فردي به نام خسرو- ك دستگير شد.
پلمب كارگاه هاي غيرمجاز توليد مواد غذايي
بخش گلستان- خبرنگاركيهان: 5 كارگاه غيرمجاز توليد مواد غذايي در شهرستان رباط كريم شناسايي و پلمب شدند. 910 كيلوگرم مواد غذايي غيربهداشتي از اين كارگاه كشف و معدوم شد. صاحبان كارگاه ها نيز به مراجع قضايي معرفي شدند.
كشف مشروبات الكلي
زاهدان- خبرنگاركيهان: 10هزار و991 بطر مشروبات الكلي خارجي و يك هزارو755 ليتر مشروبات دست ساز در سيستان و بلوچستان كشف شد. در اين رابطه 21نفر دستگير شدند. همچنين 163هزارو126حلقه و قطعه انواع لوح فشرده مبتذل و عكس هاي مستهجن در اين استان كشف و 10نفر متهم دستگير شدند.
كشف تجهيزات ماهواره
بندرعباس- خبرگزاري فارس: در تعقيب ماموران انتظامي پاسگاه لنكه 3 دستگاه خودرو سواري سمند متوقف و 419دستگاه ريسيور و 100دستگاه ال ان بي از خودروها كشف شد. راننده خودرو بدون توجه به فرمان ايست پليس متواري اما با عبور از سيخك پنجر شد و پس از طي 20كيلومتر خودرو را رها و از محل متواري شد. تلاش براي دستگيري راننده ادامه دارد.
دستگيري سارق اشياي عتيقه
قزوين- خبرگزاري فارس: فردي 25ساله در حال خارج كردن دو قطعه از اشياي عتيقه موزه چهلستون قزوين شامل هاونگ و دسته هاونگ توسط نگهبان موزه دستگير شد.
رد رشوه از سوي ماموران انتظامي
ماموران انتظامي شهرستان البرز در بازرسي از يك دستگاه اتوبوس در ورودي شهر محمديه 3 هزارو12ثوب البسه قاچاق كشف كردند. راننده اتوبوس حين انتقال به مقر انتظامي پيشنهاد پرداخت مبلغ 100هزارتومان به عنوان رشوه به ماموران را داد كه ماموران ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه كردند.
كشف برنج متعلق به دولت
ماموران مبارزه با كالاي قاچاق قزوين در بازرسي از يك دستگاه خودرو 160گوني برنج 50كيلويي متعلق به دولت را كشف كردند. ماموران كلانتري 11 تاكستان نيز در سه راهي شامي شاپ در بازرسي از يك دستگاه خودرو خاور 96كيلوگرم چاي قاچاق كشف كردند. در بازرسي از دو دستگاه خودرو سمند و يك دستگاه پژو در بويين زهرا 13هزار و180پاكت سيگار قاچاق كشف شد.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن